Concertentopic

Oh thanks, ik ga meteen kijken! :heart:

2 likes

Weet iemand hoe die voorverkoop van Post Malone werkt? Ik sta nu in een wachtrij maar lijkt mij niet dat het zo makkelijk gaat toch? Deze wachtrij kom je in terecht via zijn website

1 like

Geen idee, erg vreemd
Ik zit in 1 wachtrij met nog 20 min die om 10.00 opengaat
De andere wachtrij gaat om 12.00 in verkoop

2 likes

Ja lijkt mij gek dat er geen code benodigd is? Ik had mij ingeschreven voor presale maar geen mail oid ontvangen.

1 like

Ik ben 454 in de rij, dus lekker vroeg wel

1 like

Er is idd een code nodig, die heb ik niet. Ik was al door de wachtrij heen.

Alleen platinum lijk je zonder code te kunnen kopen.

2 likes

Jaaa dankje, het is gelukt!!

1 like

Ik heb in paniek maar 2 platinumtickets gekocht voor Post😭 achja ik maak er wel een verjaardagscadeau voor m’n vriend van.

3 likes

Ga vanavond naar Droom Dit in de Cinetol. Passen maar 150 mensen in, vind zulke kleine zalen altijd wel fijn.

3 likes

Iemand interesse in twee kaarten voor Dean Lewis morgenavond in Ziggo Dome? Mijn vriend en ik hebben per ongeluk allebei twee kaarten gekocht dus we hebben er twee te veel. Zitplaatsen zaal, kostten 50 euro per ticket maar ik hoef dat er niet voor te hebben.

1 like

Pitbull was echt geweldig vond ik. Ik hoop dat ik juni ook kaarten ga kunnen krijgen

4 likes

omg zo cool, jaloers

komt hij in juni weer of wat bedoel je?

1 like

Dat zei hij net, see you again in june
Of iets in die richting. Blijkbaar had hij dat in parijs ook al gezegd. Ik verwacht binnenkort een tour aankondiging dan

Pitbull was echt GEWELDIG ik heb gehuild en gedanst en gelachen wat een showman :heart::heart::heart: ik heb bijna 16 jaar op dit moment gewacht jongens en het was het helemaal waard EN IN JUNI WEER :star_struck::heart_eyes:

18 likes

Ik vond het ook echt fantastisch! Serieus het leukste concert waar ik ooit ben geweest. Heb de hele avond gedanst haha echt super leuk :grin:

1 like

was echt geweldig en zo leuk al die kale koppen :joy:
Ik ben wel echt half doof door het gegil

2 likes

Omg ja! Dat maakte het echt helemaal af haha. De vibes waren echt geweldig! :joy:

2 likes

15 juni is zijn nieuwe show in de ziggo dome met als voorprogramma shaggy en de kaartverkoop begint op 28 februari!!
mojo presale 27 februari 10.00

2 likes

Yay! als iemand een presale code heeft :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Mastercard heeft morgen om 9.00 ook nog een sale voor als je mastercard hebt

2 likes