Ik heb de mojo presale link als iemand nog wil voor pitbull
Graag!
https://www.ticketmaster.nl/event/pitbull-party-after-dark-tour-tickets/1431419595?CL_ORIGIN=ORIGIN3
NEE ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waren en dan uberhaubt nog kaarten, naast de vip dan
Morgen laatste kans tijdens de normale sale! Ik ging vanochtend voor de grap ook in de wachtrij en had 7000 mensen voor me. Bij 3000 kreeg ik de melding dat het uitverkocht was. Dus zullen nog wel wat kaartjes zijn
Zou niet teveel hoop hebben voor morgen, tegenwoordig is er tijdens de normale sales op vrijdag bijna niets meer over. En aangezien Pitbull inmiddels al 4 presales heeft gehad (er was ook nog een Spotify presale om 11:00 vanochtend blijkbaar), acht ik de kans klein ![]()
Hopen dat ze die lading Platinum tickets snel omzetten naar normale tickets.
Ik heb kaartjes kunnen scoren voor Antwerpen! Blij mee ![]()
Ik had al tickets voor Amsterdam, maar heb nu ook tickets voor Antwerpen hahaha, Pitbull weekend ![]()
![]()
![]()
Wie zijn toch die mensen die in de ticketmaster wachtrij onder de 30k zitten𤣠that could never be meš¤£
Ik weet niet of je eventueel ook naar Antwerpen kan ipv Amsterdam, daar zie ik nog wat zitplaatsen beschikbaar!
Ik vind dat dynamic pricing gedoe echt heel erg vervelend. Ik hoop dat degene die dat verzonnen heeft iedere dag op een legoblokje stapt als ie opstaat.
Het zijn de artiesten zelf die dit inbouwen in hun sales. Ze kunnen ook nee zeggen
Dat is zo, maar het feit dat Ticketmaster de monopolie heeft over de ticketmarkt, maakt dat ze dit kunnen doen. Dat artiesten er in mee gaan is ook stom, maar ze verdienen niet meer zoveel aan sales van muziek en de concertbranche is hetgeen waar ze wel nog verdienen. Maakt het niet minder stom natuurlijk.
Ik kwam er net via een Volkskrant artikel achter dat er een youtube kanaal is dat allemaal optredens van Paradiso van 2000-2009 online heeft gezet. Hele goeie kwaliteit ook qua geluid en beeld over het algemeen.
Fabchannel heet het
Oh wow mijn eerste Paradiso concert gevonden waar ik als tiener naar toe ging (Jimmy Eat World). Super leuk dit, dankjewel voor de tip!
Ik post hier ondertussen aardig wat ![]()
Maar ten eerste vanavond naar james blunt in zuggo, heel benieuwd.
Ten tweede ik ging kijken of mumford and sons toevalkig vrije kaarten had, maar nu staat er een aftelklok tot morgen 11.00. Weet iemand of dit betekend dat er morgen ochtend nieuwe kaarten bijkomen
Nee lijkt me sterk. Maar acht uur van te voren komen de qr codes in de app te staan en de deuren gaan om 19:00 open.
Blijkbaar toch, nog 77. Op dit moment is nog niet alles verkocht dus misschien maak je nog kans.