Oooh en als je wilt 2 hier!
Maar voelt een beetje aso om te vragen. Als het oke voelt voor je! (En het lukt)
(Ik heb 9785 voor me )
Oooh en als je wilt 2 hier!
Maar voelt een beetje aso om te vragen. Als het oke voelt voor je! (En het lukt)
(Ik heb 9785 voor me )
Haha ik begon ook met meer dan 10.000 mensen voor me dus helaas Ben benieuwd of ze straks in Ziggodome of Arena gaan optreden⦠heb ze een keer eerder in een (Duits) stadion gezien en kon ze toen amper zien, ik zat zoooo ver weg
Er was gisteren inderdaad een presale waarvoor ik ingeloot was! Heb ze al vaak gezien, maar nog nooit in zoān intieme setting, dus heb er heel veel zin in. Hopelijk lukt het jullie ook nog!
Ik zie nog geen UITVERKOCHT
, dus zo lang heb ik nog een beetje hoop!
Haha, ik ben inmiddels door de wachtrij, maar er zijn geen tickets meer beschikbaar
Er waren 124 kaarten nog te krijgen. 90% is in de presale verkocht
Oh echt , ik bleef nu toch nog een beetje hangen en refreshen in de hoop dat er toch nog wat kaartjes beschikbaar kwamen, maar daar kan ik dus wel mee stoppen.
Oooh dat was dus bijna kansloos
Wel super leuk dat ze in zoān ākleineā zaal komen! Veel plezier aan degenene die kunnen gaan!!
Heeft er iemand kaarten voor Kendrick en Sza kunnen krijgen? Ik keek gister rond 9.30 op de presale site (eerder kon niet door werk ) en toen waren daar nog redelijk wat enkele stoelen over met prijzen vanaf ā¬100. Vanmorgen direct om 9.00 uur in de wachtrij met 15000 voor me (
) en vervolgens na een half uurtje er doorheen en alles op
tering wat baal ik. Heb nog een mini beetje hoop op een extra show omdat er redelijk wat tijd tussen zit tot de Spaanse show. En anders misschien als de resale open gaat⦠Oja heb dus 2 tickets nodig want anders had ik gister wel doorgepakt.
Ligt er aan wat je budget is maar ik zie nu verschillende platinumtickets naast elkaar voor ā¬200 ps
Oh ja sorry dat heb ik er niet bijgezet ik wil er graag heen, maar niet voor die prijzen. Ik zie ze ook inderdaad.
Ze hebben vandaag een extra show aangekondigd voor Parijs, misschien dat Amsterdam nog snel volgt.
Ja ik wel in de presale en hadden nog wel wat opties toen (deels onbetaalbaar) ik wilde echt niet meer dan 100 euro kwijt zijn dus we zitten wel ongeveer in het dak haha maar goed.
Iemand ervaring met het geluid in het Heinz von Heiden Arena in Hannover? Is het net zo kutgeluid als de Johan Cruyf Arena of wel beter?
Yesss ik heb weer tickets voor Post Malone! In het gelredome dit keer, ben benieuwd.
In 2019 en 2023 ben ik ook geweest en het prijsverschil is echt ziek haha, in 2019 betaalde ik 65 euro voor een Golden Circle ticket en nu 140 euro
Heb je via mastercard sale? Ik ga morgen proberen met de artistpresale haha
Leuk leuk! Ik wil ook maar twijfel vanwege de afstand + doordeweekse dag. Weet je of het geluid goed is in Gelderdome? Stiekem hoop ik op een show in BE, maarja dromen mag
Ja mastercard sale, ik had 1500 mensen voor mij. Denk dat het morgen ook wel gaat lukken! Volgens mij als je tegenwoordig moet wachten tot de reguliere sale is 90% al uitverkocht.
@MBluth ja ik vind het geluid in het gelredome opzich goed, maar ik heb ook weer niet echt vergelijkingsmateriaal want ben nog nooit bij zoiets als Posty daar geweest. Alleen bij Snollebollekes en met mega piraten festijn Ziggo is sowieso beter denk ik wel.
Camila Cabello komt 1 juli naar de AFAS! Tickets zijn 61,50 dacht ik, kaartverkoop is vrijdag. Vind haar wel echt leuk en tenminste nog een beetje okĆ© prijs voor een concert (okĆ© ik vind het alsnog duur hoor, maar als je het met Kendrick etc vergelijktā¦)