Concertentopic

Ik ga maandag, want voor specifiek die dag had Ticketmaster een hele tijd geleden tickets in de verkoop gegooid met zo’n 60% korting. Laatste keer dat ik keek waren er voor maandag ook echt bizar veel tickets nog te koop op Ticketmaster zelf, dus denk dat een vierde show net even teveel is geweest. Ben heel benieuwd naar de show, jullie positieve ervaringen beloven veel goeds!

3 likes

Nee dat valt inderdaad mee, maar via ticketmaster kun je ook nog kaarten kopen voor elke avond.

Ja, dat bedoel ik ook. Daar heeft TS niks mee te maken en ik vind het ook niet verkeerd ingeschat van de organisatie want de kaarten zijn gewoon goed verkocht.

1 like

Ik vond het erg leuk gedaan. In het begin was het idd even opstarten maar het tempo en doorgang van de liedjes vond ik top. Wij stonden rechtsvooraan, was prima te doen.

Maandag naar Usher geweest, daar vond ik het publiek ook tam. En sensuele show, wat ik soms juist een afbreuk aan zn goede muziek vond doen. Verder best prima. Maar heb mij beter vermaakt bij Sugababes.

1 like

Ik ook, vriendin van mij is fan! Leuk dat het in zo’n kleine zaal is.

2 likes

Ik kom net terug van het concert van Usher en ik vond het niet slecht maar wel enigszins tegenvallen…? Het had wat mij betreft een uur korter kunnen duren als hij in plaats daarvan wat meer had gezongen, vond hem namelijk weinig zingen terwijl hij mega goed zong (weet niet waar nou ineens vandaan komt dat hij niet zou kunnen zingen haha) en het kwam wat traag op gang allemaal. Maar wel genoten van alle oude hits :heart:

Ik zag dat ik maandag voor bijna gratis nog een keer zou kunnen gaan, maar die behoefte heb ik na vanavond gewoon niet.

2 likes

Wij stonden ook vrij achteraan, net voor Vera Camilla :joy:. Vond het een leuk concert!

Vanavond naar Usher, ben heel benieuwd, na de wisselde reviews.

2 likes

Is er al iemand die van z’n Billie Eillish tickets af wil?

:sparkles:a girl can dream…:sparkles:

Wil iemand 2 zitplaatsen voor het concert van Froukje&S10 overnemen? Zondag 2 nov in Ziggo, kaartjes waren rond de €60,- p.s. stuur maar een berichtje bij interesse :slight_smile:

2 likes

Ik was gisteren, en ik vond het echt geweldig! We stonden helemaal vooraan bij de gewone staplaatsen (mis echt de tijd dat er geen Golden Circle bestond…), precies in het midden en heb echt de hele show (incl. de voorprogramma’s) genoten. Vond ze echt supergoed zingen idd ook, en het was gewoon ook een groot feest der herkenning :smile:

Heb ook nog op de planning:
Me First & The Gimme Gimmes
Alanis Morissette
Getdown Service
Meute
En vandaag kaartjes voor Kneecap gekocht :raised_hands:t3:

2 likes

Oh jaloers op Alanis. Ben daar vorige keer geweest met mijn vader(hij is fan) en het was zo leuk. Enige nadeel was dag ik er corona opliep haha.

2 likes

Oh, ik had ook zo graag gewild. Maar de kaarten waren zó duur dit keer. Ben heel benieuwd wat de setlist gaat zijn.

1 like

Ja ik heb ook naar kaarten gekeken voor deze keer. Vorige meer betaalde ik voor2 kaarten minderen dan nu voor 1 kaart. En dan had ik vorige keer nog betere plekken. Concertprijzen gaan nu echt veel te ver

Hoe duur waren die kaartjes in NL dan? Ik ga hier voor €75, vond dat vergeleken met andere acts nog best ok (alsnog takkeveel geld natuurlijk, maar de Sugababes waren ook al €60 bijvoorbeeld, en die zijn voor mij toch wel wat minder iconisch dan Alanis, Alanis is echt een van de hoofdacts van mijn puberteit :older_woman:t3:)

1 like

Ik heb onthouden dat het zo’n 200 euro per ticket was? Weet niet meer helemaal of het klopt, maar ik vond het echt te veel. In 2020 heb ik 167 euro betaald voor 2 tickets, in 2012 was dat 100 euro. Echt niet grappig.

Jaloers op kneecap!!!

Ik twijfel of ik op de zaterdag naar Pukkelpop wil. Want dan komen kneecap en idles maar wel 129 euro’s. Ik blijf vast zo lang twijfelen dat de zaterdag straks uitverkocht is :upside_down_face:

Weet niet meer waar het nou over Usher ging maar ik was er vanavond. Heb echt een hele leuke avond gehad! Met gastoptredens van Adje, Cho, Jonna Fraser en Frenna ! Was echt een leuke toevoeging vond ik.

6 likes

Usher was echt GEWELDIG, wat een show!! En had ook echt mega goede plekken, helemaal vooraan en ook precies waar die met de kersjes langs kwam hahaha

En idd hele leuke verrassingsoptredens, LOVE hele meneer dus was helemaal blij!!

En het einde ook, without you met alle lichtjes en ik was met mijn moeder en het was zo bijzonder samen en ben zo blij dat zij het zo leuk vond :smiling_face_with_three_hearts::heart:

Nou ben er helemaal vol van haha

Next up Pitbull weer!!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

12 likes

Ik dacht heel even ‘huh Adje bij Usher?!’ maar Google leert me dat er ook een rapper is die zo heet :laughing:

266px-Adje_(Arijan_van_Bavel)_cropped

20 likes

De beelden van de Cowboy Carter tour :heart_eyes::heart_eyes:. Kan niet wachten tot ik aan de beurt ben in Parijs.

6 likes