Gaat iemand vrijdag naar NAAZ in Carré?
Ik heb net spontaan een ticket gekocht op ticketswap!
Wat leuk!! Dat ben ik ook van plan
Mooie zaal he veel plezier!! Ik heb een lichtblauwe trui aan en zit naast de technici hehe
Ik heb zojuist vrij impulsief een kaartje voor Lingua Ignota gekocht in Tivoli. Was goedkoop en ik wil haar echt een keer live zien.
Echt NIEMAND in mijn omgeving die haar muziek kent of zou waarderen vermoed ik.
Zijn er hier mensen die ook gaan toevallig?
Beyoncé komt naar Nederland Voorverkoop start op 7 februari om 10.00 uur. Maar ik kan niet vinden waar? Op Mojo staat niks. Of ben ik te vroeg met kijken? Het is pas net aangekondigd.
Ook daar staat nog niks, is dat normaal?
Ik ben ook bang voor de prijs
Is via livenation in België. Ik zou sowieso inschrijven voor de nieuwsbrief want dan krijg je ook toegang tot een presale. Ik heb altijd zo’n 100 euro betaald voor de duurste zitplaatsen voor haar concerten maar laatste keer was in 2016, wil nu ook voor diezelfde categorie gaan.
Goeie, heb me zojuist ingeschreven voor de nieuwsbrief.
TICKETPRIJZEN
Voor BEYONCÉ in Johan Cruijff ArenA zijn verschillende soorten tickets beschikbaar:
- Gold A & Gold B | €201,60
- GA staanplaatsen | €106,40
- Premium - zitplaatsen | €201,60
- Rang 2 - zitplaatsen | €145,60
- Rang 3 - zitplaatsen | €110,68
- Rang 4 - zitplaatsen | €84,-
- Rang 5 - zitplaatsen | €61,60
- Rolstoel- en begeleidersplaatsen | €106,40
Alle prijzen zijn inclusief servicekosten.
Van Ticketmaster.nl
Vind dit nog soort van meevallen
sorry maar de reacties op twitter en IG zijn hilarisch. Mijn oom en tante hebben ook al gestuurd met de vraag of ik bereid was om te reizen haha.

Maar… zou je reizen?
Ik ben bereid naar Amsterdam, Marseille, Lyon en Keulen te gaan. Maak ik er een citytrip van voor de Franse steden. Keulen en Amsterdam kunnen op 1 dag. Oom stelde ook Dublin voor haha, dus ben wel verplicht.
Ik heb bewondering voor jouw dedication. Ik ben 1x naar Beyonce geweest en dat was omdat ik twee goedkope kaartjes via hier had gescoord een paar uur voor het concert. Ben geen echte stan, zo blijkt, als het op mijn portemonnee aankomt.
Moet je tori amos fans hebben (de diehard). Die gaan meestal naar elke in Europa.
Oh God ik zat ooit bij de fanclub van Linkin Park, er was een dedicated groep die deed alle shows in Europa. Kwamen zelf ook uit heel Europa, en deden dan samen alle shows. Heb dat zelf niet gedaan maar heb wel een paar keer met ze gereisd. Was altijd heel tof ook.
Ja ik ben geen fanclub stan maar heb ze wel voor al haar concerten in België gezien en neem dan ook altijd de duurste zitplaatsen. Zou het jammer vinden moest het niet lukken voor Renaissance tour. Oké en heb ook om 3 uur 's nachts 30 euro betaald om de video’s te zien van Self titeld.
Haha ik krijg hier helemaal de stress van.
Voor wie interesse heeft: de presale voor Beyoncé is op 3 februari.
Via Ticketmaster? Heb me wel geabonneerd nu op de nieuwsbrief dus ik hoop dat ik via hen dan een link krijg!