Ja meid ik ben ook hyped!!! Ik hoop naar België en Londen te kunnen, heel misschien nog naar Milaan/Madrid/Barcelona. Dit zal misschien de laatste Europese ronde zijn, dus beter zoveel mogelijk van genieten.
Ja ik ben helemaal excited. Wil naar Nijmegen, Belgie en Praag. En stiekem nog een vierde, maar ja, zo duur. Barcelona en Milaan is gaaf en is echt weer een heel andere Bruce ervaring dan in Nederland naar een concert. De Italianen en Spanjaarden beleven het zo anders.
Dit wordt al zo lang gezegd, in 2009 al, maar ben bang dat het dit keer wel echt zo is. Vandaar dat ik echt wel een zooitje concerten mee wil pakken.
Nou precies, de laatste leg in de VS zijn ook veel concerten gecanceld ivm ziekte. Ze worden wel gewoon echt oud natuurlijk.
Ik was vorig jaar in Rome en Amsterdam. In Rome kon je een speld horen vallen tijdens de verhalen en ballads. In Amsterdam klonk het op die momenten als een gigantische kroeg waar iedereen met z’n vrienden stond te kletsen. Dus ik sla Nijmegen over en kies voor België, mijn ervaring is dat men daar ook veel stiller is op dat soort momenten en veel meer respect heeft voor wat er op het podium gebeurt. Ik vind dat wel echt bijdragen aan de sfeer. Jij was vorig jaar Barcelona toch en daar ook heel enthousiast over?
Jaaa Bruce! Dit jaar heb ik hem in Amsterdam, Landgraaf en Kopenhagen gezien. Ik weet niet of we het geld en de mogelijkheid hebben (ivm verhuizen en dan ook net weer een baby) voor nog eens een concert in het buitenland en de reis+hotel, maar het is wel heeeeeel gaaf….
Heeft iemand ook info over een eventuele verified fan presale?
Ja klopt! Barcelona was echt geweldig. Ben een paar jaar geleden ook in Milaan geweest en dat was ook echt fantastisch.
Ik wil eigenlijk heel graag nog ene keer in Scandinavië, daar doet ie toch vaak ook weer iets bijzonders, maar is zooooo duur.
Wij twijfelen ook om (weer) te gaan, maar ik vind €123 per kaartje erg veel…
Hier hetzelfde. Mn vriend wilde de vorige keer ook, toen niet gedaan omdat de tickets zo duur waren. En spijt natuurlijk hahah. Dus even kijken of het dit keer beter uitkomt
Pff voor die periode al 2 concertkaartjes gekocht a 125 euro, dus Bruce er ook nog bij wordt wel heel gek. Lijken wel normale prijzen te worden helaas.
Gaat er vanavond toevallig iemand naar Joost?
Ik heb kaarten voor Acda & de Munnik voor volgend jaar! was er eerst door voor kaarten op vrijdag maar moest binnen 20 sec alles invullen en toen was ik niet snel genoeg… toen in de rij voor zaterdag en toen lukte het wel! zitplaatsen 1e ring zilver geloof ik… nu nog een jaar wachten haha.
Ik ga kijken of we zaterdag nog naar Queens of the Stone Age kunnen. Zie al best wat op ticketswap staan, dus hopelijk komt er morgen of overmorgen nog een goede aanbieding bij van iemand die zijn kaartjes wanhopig kwijt moet haha
Dit is ook mijn tactiek. Zou echt leuk zijn als het lukt.
Ik ga volgende week naar Düsseldorf maar is ook uitverkocht. Ben wel helemaal hyped door alle filmpjes die ik de laatste maanden heb gezien! Zaal daar is maar 7.500 mensen (zegt wiki) dus stuk kleiner dan de ziggo
Haha ik had m’n vriend ingelicht over de kaartjes van Bruce Springsteen en hij heeft ze vandaag in de presale al gekocht! Dus denk dat we toch gaan
Gaaf! Hoe kom je bij de presale?
Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief via Mojo! Ik weet niet of de presale inmiddels al uitverkocht is. Dit was de code: nijmegen2024
En de link uit de email:
https://www.ticketmaster.nl/artist/bruce-springsteen-and-the-e-street-band-tickets/5462?CL_ORIGIN=ORIGIN3
Thanks! Gelukt
Thanks!!!
Ik heb kaarten voor Bruce in Werchter en Londen!
De enige reden om daar naartoe te gaan is voor mij Lorna Shore haha, beetje duur voor 1 band. Maar veel plezier!