Concertentopic

Ik vond het geluid op mijn zitplek wel prima en vond dat ik nog veel kon zien ook. Achteraf zeker geen spijt van dat ik zitplek had.

@wompie De puberopmerkingen en bewegingen van Tom horen gewoon bij blink-182. Ik vond het juist leuk want ze hebben zichzelf nooit mega serieus genomen en dat heb ik altijd leuk gevonden aan ze.

Jep dit was mijn halve leven wachten waard. :heart:

4 likes

Klopt, daar zat ik ook!

@Fenayi : ik heb dit vroeger nooit echt doorgehad denk ik, wel dat ze sarcastisch waren (bijvoorbeeld de parodieën in All the Small Things) maar dit is gewoon niet helemaal mijn humor denk ik. Gelukkig doen ze geen comedy :sweat_smile:

Mark en Tom blijven stiekem altijd jongetjes van 18. Volgens mij hebben ze Travis bij deze show niks laten zeggen? Of ik heb niet opgelet.

Ik heb hem niets horen zeggen inderdaad, hij ‘hing’ alleen maar wat rond (bdum tss :drum: )

2 likes

Mocht iemand naar één van de vandaag aangekondigde concerten van Racoon willen, ik heb een link voor pre-sale.
Stuur maar een PM als je wilt.

Vaak maken ze zo’n flauwe grap van kijk Travis kan ook praten.

2 likes

Heeft er iemand twee (of meer) kaarten te koop voor Jungle in november?

Ik heb een poos terug de memoir Travis gelezen en van wat ik me herinner is dat hij zichzelf zo op het drummen stort praktisch geen energie meer overheeft om te socializen zoals Mark en Tom dat wel doen. Zo jammer dat ik ze weer gemist heb maar was pas laat thuis en dan nog een kaartje proberen te scoren + Ziggo? Helaas pindakaas voor mij maar via jullie verslagen toch mee kunnen genieten dus thanks daarvoor :slight_smile:

1 like

Meer dan hey zegt die ook niet hoor haha.

Ik ga vanavond naar Fall Out Boy. Echt zoveel zin om nostalgisch mee te blèren.

19 likes

Jaaa ik ook :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Oh jaloers, veel plezier!

3 likes

Was leuk! Vond ze wel een beetje routineus spelen. Maar de hitjes waren lekker en het decor was heel vet.

3 likes

Ik ga vanavond naar fall out boy in Brussel! Nagels zwart, checkerboard vans en streepjes shirt liggen klaar! Heb ze nog nooit live gezien dus ben benieuwd

7 likes

Ahh zo leuk! Ik keek net even op setlist fm en ze spelen ook echt een lange set volgens mij! Veel plezier (:

Ik kwam er net achter dat ik tot het einde van het jaar precies 2 weken zonder concerten heb :’) Ik ga nog naar Bob Vylan, Sophie Straat, Yaeji, Ashnikko, Shygirl, Stick to you Guns, Underscores, S10 en The Haunted Youth. Geen idee of dit nou slim is maar wel heel veel zin in allemaal

14 likes

Fall Out Boy speelt deze tour veel oudere liedjes en ook een aantal die elke setlist wisselen. Gisteren speelden ze dus random twee van mijn favorieten en die waren voor deze tour nog nooit live gespeeld. Ik vond het helemaal top :heart_eyes:

6 likes

Jaaa, hierom wou ik ook eigenlijk graag gaan. Ik heb ze vorig jaar gezien en heel veel van hun hits vind ik niet zo boeiend maar deze setlist zag er echt top uit.

Headfirst slide into Cooperstown :heart_eyes:

1 like

Na een periode van nauwelijks concerten heb ik de komende tijd gelukkig ook weer wat concerten staan. Wel een ander genre dan wat ik hier voorbij heb zien komen, dus ben benieuwd of anderen ook gaan! In november iig José James, Super Sonic jazz festival, Davendra Banhart en Little Dragon. Ik twijfel nog om kaartjes te kopen voor Noname en Róisín Murphy.

6 likes

Nou, ik ben vrij en zat toevallig een seizoen van de kardashians te kijken (don’t judge :rofl:), maar ik heb het idee dat hij nog oppervlakkerig is dan die Kourtney. Wat een leeg figuur is hij zeg, terwijl hij dan toch echt niet aan het drummen is.

2 likes

Ik was de eerste avond naar Acda en de Munnik. Opening sterk, wat gastoptedens en veel oude hits. Ik vond het leuk! Maar omdat ik me herinner dat er hier best wat animo voor kaartjes was voor de reünie kwam ik vertellen dat er aan het eind van het concert, als je weggaat, een QR code in beeld komt. Als je die scant kom je in de presale terecht voor een concert in Ahoy volgend jaar

9 likes