Concertentopic

Echt he, eind mei was het nog 15 euro. En in 2019 nog 12…

2 likes

Ik ga zondag, mits ik op tijd terug ben van een ander evenement, nog last minute proberen met een kaartje bemachtigen. Hoop nu wel succes te hebben en ze nou eens te gaan zien live.

Zij die alvast zeker gaan: heel veel plezier :smiley:

1 like

Nee dat klopt, dat had ik er wel bij moeten zeggen. Maar dat leek mij ergens vanzelf sprekend haha, maar je hebt gelijk.

Ja dat is eigenlijk wat ik zeg haha. Alleen laatst, bij 50 cent dus, drukte ik op evenementen kaart en werd hij dus verhoogd van €15 naar €30 :yum:. Maar dan kan je hem gewoon nog annuleren, en opnieuw invoeren. Zo kun je dus kijken op welke manier je goedkoper uit bent. En die €20 is denk ik als je via hun eigen site reserveert. Want een parkeerkaart bij ticketmaster was dus €30.

2 likes

Woehoeeee een van mn favoriete bands komt weer naar Nederland volgend jaar en ik heb kaarten. Eindelijk weer naar The Gaslight Anthem, zo blij.

4 likes

Heb er ook weer zin in :heart: Ik ga naar de show in Brussel.

1 like

Ohhh hier wil ik eigenlijk ook wel heen! Heb dat zooooveel geluisterd. Even kijken waar ze staan

Tivoli Utrecht, 16 maart

2 likes

Wat vond jij ervan? Ik vond het echt gaaf!

1 like

Mij is het niet meer gelukt om een kaartje voor Blink 182 te scoren gisteren dus zij die er waren, hoe was het? Foto’s? :smiley:

Ik vond het echt geweldig. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Wel zieke rijen bij de merch dus was net binnen toen Anthem Part 2 begon.

3 likes

Ja dat was wel een nadeel, daardoor de support act gemist. Voelde mij weer helemaal 14 jaar.

3 likes

Haha woow ja die rijen bij de merch :money_mouth_face: heb dat denk ik nog nooit zo intens gezien.

Ik vond het echt bovenverwachting goed! Ben niet de grootste fan (was er meer voor nostalgie), maar heb me echt goed vermaakt. Alleen die ouwelullengrapjea van Mark vond ik echt cringe haha.

Heb geen foto’s alleen video (werkt dat?)

3 likes

Ik had op een gegeven moment door dat beneden sowieso al van alles op was (maar toen stonden we er al wel eventjes) en later bleek die rij ook echt ziek lang te zijn. We zijn toen naar boven gelopen en daar kon ik binnen 15 minuten ofzo alles halen wat ik wou.

1 like

Dat was bij Lana Del Rey ook! Er hing echt nog een zielige shirtje, verder was alles al weg en alsnog stond de rij tot om de hoek, echt bizar

1 like

Ik heb op het laatste moment nog tickets gescoord en had boven verwachting goed zicht. Ik was wel omringd door Engelsen trouwens. Ik kende niet alle liedjes maar vond het wel een gave show!

@wompie ja zo cringe he ‘hij zei anal hihaho’ en die mom-jokes :sob:

3 likes

Ik heb me wel vermaakt maar wat een publiek soms, ze werden boos als je langs ze wilde, boos als je ergens ging staan want “wij staan hier en nu sta je voor me”, en toen mensen gingen moshen in circle pit werden ze ook boos :joy:

Er was hard en slecht geluid. In ieder geval waar ik stond. Geen idee hoe het klinkt achterin de zaal. Maar goed heb me wel vermaakt op zich omdat ze er wel een showtje van maken met die props en vuurwerk etc ook al kon ik vaak niks zien :+1:

fotos

10 likes

Heh zonde! Dat is natuurlijk wel erger bij staplaatsen. Ik had ook wel zwaar onderschat hoeveel fans blink 182 eigenlijk heeft? Dat zij het ook echt willen zien? Want bij de wc en bar vond ik het juist wel chill.

Wij zaten nog te lachen dat er zo’n laffe pit was, maar dat verklaart het😂 Wel lame als je staplaatsen hebt je niet eens de pit accepteert.

Geluid vond ik wel ok. Wel drum erg hard tov van gitaar.

@Zonnestraaltje ja die waren het ergst idd🙄 maar ook van die pizza party enzo. Ha ha ok. Jij zat denk ik niet zo ver van mij trouwens (ik vak 102)

4 likes

Oh ik ben jaloers!! Ik heb geprobeerd voor Afas rickets te krijgen maar ze waren ZO snel uitverkocht had ik niet gedacht! Ben gelukkig al in 2020 geweest maar baal nog steeds want ze zijn zo fantastisch live. Heel veel plezier iig, ik hoop nog op ticketswap

6 likes

Ja de random mensen die ik toevallig aansprak of mij iets vroegen waren ook allemaal Engels. :rofl:

1 like