Concertentopic

Gelukt! Op de eerste ring, naast een gangpad (chill met bier halen vind ik), goed zicht en 20% minder betaald dan de originele kaartjes :metal:

Vind ticketswap altijd wel spannend, maar kon deze verkoper googelen en hij had al eerder kaarten verkocht ook.

3 likes

Whoehoeeeeeeee kaartjes voor Bruce in Cardiff gescoord.

Ik moet Nijmegen en Werchter helaas laten schieten, denk dat ik tegen die tijd niet nog zo lang kan staan

4 likes

Ughhh ik heb een kaartje voor froukje in mijn mandje, maar bij afrekenen had ik niet genoeg geld op mijn rekening. Dus nu geld over gemaakt maar blijft hij hangen op “in transactie” :sob:

1 like

Heb deze week kaartjes gekocht voor Cosmo Sheldrake en Froukje, allebei in Paradiso!

Ik ga ook naar Froukje, in de Oosterpoort. Veel zin in!

2 likes

Ga in december naar een memorial concert in P3 van Ronnie James Dio, zin in! Gezellig samen met m’n vader en m’n vriend.

@Mirke weet niet of zoiets je ding is en of het een beetje bij je in buurt is, maar naar aanleiding van je post een tijdje terug in het show je aankopen topic dacht ik misschien een leuke tip voor je!

3 likes

Bedankt voor de tip!

Het is beslist niet in de buurt maar wel het overwegen waard. Gooi het even in de groep alhier! :raised_hands:t2:

4 likes

Heeft iemand de Mojo weekly nieuwsbrief met de pre-sale link voor Green Day? Ik zit te wachten maar er komt niks

Ik heb net rond zeven uur een mail gehad met een link

2 likes

https://www.ticketmaster.nl/green-day-gelredome-arnhem-tickets/venueartist/671/2686?CL_ORIGIN=ORIGIN7

@Vlek dankjewel!!!

1 like

Eergister kaartjes gekocht voor Donny Benét in Paradiso.
Gister kaartjes gekocht voor Headbangers Parade o.a. en vooral voor Meshuggah in het Klokgebouw.

Lekker contrast :heart:
En best spannend, want mijn laatste concert (van The Midnight) was in 2018.

2 likes

Een jaar geleden kaartjes gekocht voor Madonna en over 3 weken is het al zover. Gaat zo snel! Ben echt heel benieuwd naar de show, en of ze op tijd komt haha

1 like

en of ze (zuiver) zingt?

5 likes

Net naar queens of the stone age geweest, wat echt ongelofelijk was. Zo goed!

Nu aankomend; the haunted youth, elephant en
. John Mayer. Ik heb dit jarenlang niet kunnen doen want me suf gewerkt in de horeca. Daarna corona. Daarna zwanger :joy: en nu, elke maand zowat iets :fire::partying_face:

4 likes

Ik ga vanavond in DĂŒsseldorf, zoveel zin in!! Was het voorprogramma wat?

1 like

Meerdere hier die kaartjes hebben gekocht voor Green Day?! :star_struck:

3 likes

Vond ik helemaal niks haha! Ben tijdens het voorprogramma maar een tshirt gaan scoren. Veel plezier!

1 like

Een heel ander soort concert, maar ik ga binnenkort naar de Zauberflöte, mijn eerste opera ooit! Ben heel benieuwd.

8 likes

Nee dat niet, maar klinkt goed! Er is binnenkort een FlirtXL bij de Nationale Opera. Dat is dan tijdens de generale repetitie en daar ga ik heen.

2 likes