Concertentopic

Het is niet echt concert-concert met (hele) bekende artiesten en met alleen maar covers maar ik ga vanavond met 2 vriendinnen naar het RnB Oldskool hits concert georganiseerd door John Williams. Ik ben al eens naar de theatertour geweest en de hele zaal ging los. Er zitten echt goede zangers, zangeressen en dansers bij. En een keer allemaal mensen van mijn leeftijd, lekker meezingen en dansen met:

“de opkomst van de hip-hop tot de haarlak-hoge pony, van Fubu tot the Fugees, van de eerste Nike Air Jordan tot Montell Jordan, van Blackstreet tot de Breakout, van de Rubik’s Cube tot Ice-Cube, van De La Soul tot Sylvana’s Soul, van zweetbandjes tot Keith Sweat, van Miami Vice tot Vanilla Ice, van Jodeci tot Carlo Colluci, van de Gameboy tot Boyz2Men”

Heeeeerlak!

11 likes

Leuk, ik ga vanavond! Nog twee tickets (staanplaatsen) kunnen kopen via Ticketswap. Er stonden toen ik keek nog heel veel zitplaatsen tickets op ook mocht iemand nog willen gaan.

1 like

Veel plezier! Ik ga morgen en heb er HEEL veel zin in!

3 likes

Ah ik ga morgen, veel zin!! Doen ze dat hele nieuwe album? Ik dacht eigenlijk dat het echt een reünie zou zijn met inderdaad veel oude nummers… kwam er pas gisteren achter dat er een nieuw album is :joy:

2 likes

Ik ga ook morgen! Het zijn ook veel oude nummers als het goed is… het nieuwe album is gisteren pas uit gekomen.

2 likes

Ze doen maar 2 nummers van het nieuwe album, de singles daarvan

3 likes

Huh wat? Ik was er ook, maar dit heb ik helemaal niet gezien!

1 like

Ik net ook en geen qr code gezien nee!

Ik was er ook! Mijn eerste FOB concert. Vond het leuk maar wat kan Pete brabbelen :joy::joy::joy: verstond er niet veel van. :see_no_evil:

1 like

De qr stond op die auto nu!

1 like

Ik ben zaterdag naar London Calling geweest en ga maandag naar Ellie Goulding.

@Pantalones hoewel ik weinig Enter Shikari luister, vind ik ze live wel altijd erg leuk. :slight_smile:

2 likes

Vanavond naar Hauser in de ziggodome. Ben echt benieuwd hoe het is.

1 like

Enter Shikari is live sowieso heel tof, dus welke nummers ze ook spelen zou het niet teleur moeten stellen :smile: veel plezier!

3 likes

:partying_face: :partying_face: :partying_face:

13 likes

Ja meid ik ben ook hyped!!! Ik hoop naar België en Londen te kunnen, heel misschien nog naar Milaan/Madrid/Barcelona. Dit zal misschien de laatste Europese ronde zijn, dus beter zoveel mogelijk van genieten.

2 likes

Ja ik ben helemaal excited. Wil naar Nijmegen, Belgie en Praag. En stiekem nog een vierde, maar ja, zo duur. Barcelona en Milaan is gaaf en is echt weer een heel andere Bruce ervaring dan in Nederland naar een concert. De Italianen en Spanjaarden beleven het zo anders.

Dit wordt al zo lang gezegd, in 2009 al, maar ben bang dat het dit keer wel echt zo is. Vandaar dat ik echt wel een zooitje concerten mee wil pakken.

1 like

Nou precies, de laatste leg in de VS zijn ook veel concerten gecanceld ivm ziekte. Ze worden wel gewoon echt oud natuurlijk.

Ik was vorig jaar in Rome en Amsterdam. In Rome kon je een speld horen vallen tijdens de verhalen en ballads. In Amsterdam klonk het op die momenten als een gigantische kroeg waar iedereen met z’n vrienden stond te kletsen. Dus ik sla Nijmegen over en kies voor België, mijn ervaring is dat men daar ook veel stiller is op dat soort momenten en veel meer respect heeft voor wat er op het podium gebeurt. Ik vind dat wel echt bijdragen aan de sfeer. Jij was vorig jaar Barcelona toch en daar ook heel enthousiast over?

Jaaa Bruce! Dit jaar heb ik hem in Amsterdam, Landgraaf en Kopenhagen gezien. Ik weet niet of we het geld en de mogelijkheid hebben (ivm verhuizen en dan ook net weer een baby) voor nog eens een concert in het buitenland en de reis+hotel, maar het is wel heeeeeel gaaf….

Heeft iemand ook info over een eventuele verified fan presale?

2 likes

Ja klopt! Barcelona was echt geweldig. Ben een paar jaar geleden ook in Milaan geweest en dat was ook echt fantastisch.

Ik wil eigenlijk heel graag nog ene keer in Scandinavië, daar doet ie toch vaak ook weer iets bijzonders, maar is zooooo duur.

2 likes

Wij twijfelen ook om (weer) te gaan, maar ik vind €123 per kaartje erg veel…

2 likes