Concertentopic

Hier hetzelfde. Mn vriend wilde de vorige keer ook, toen niet gedaan omdat de tickets zo duur waren. En spijt natuurlijk hahah. Dus even kijken of het dit keer beter uitkomt

2 likes

Pff voor die periode al 2 concertkaartjes gekocht a 125 euro, dus Bruce er ook nog bij wordt wel heel gek. Lijken wel normale prijzen te worden helaas.

Gaat er vanavond toevallig iemand naar Joost?

1 like

Ik heb kaarten voor Acda & de Munnik voor volgend jaar! was er eerst door voor kaarten op vrijdag maar moest binnen 20 sec alles invullen en toen was ik niet snel genoeg… toen in de rij voor zaterdag en toen lukte het wel! zitplaatsen 1e ring zilver geloof ik… nu nog een jaar wachten haha.

3 likes

Ik ga kijken of we zaterdag nog naar Queens of the Stone Age kunnen. Zie al best wat op ticketswap staan, dus hopelijk komt er morgen of overmorgen nog een goede aanbieding bij van iemand die zijn kaartjes wanhopig kwijt moet haha

4 likes

Dit is ook mijn tactiek. Zou echt leuk zijn als het lukt.

1 like

Ik ga volgende week naar Düsseldorf maar is ook uitverkocht. Ben wel helemaal hyped door alle filmpjes die ik de laatste maanden heb gezien! Zaal daar is maar 7.500 mensen (zegt wiki) dus stuk kleiner dan de ziggo

2 likes

Haha ik had m’n vriend ingelicht over de kaartjes van Bruce Springsteen en hij heeft ze vandaag in de presale al gekocht! Dus denk dat we toch gaan

2 likes

Gaaf! Hoe kom je bij de presale?

2 likes

Mojo

4 likes

Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief via Mojo! Ik weet niet of de presale inmiddels al uitverkocht is. Dit was de code: nijmegen2024

En de link uit de email:
https://www.ticketmaster.nl/artist/bruce-springsteen-and-the-e-street-band-tickets/5462?CL_ORIGIN=ORIGIN3

1 like

Thanks! Gelukt :smiley:

2 likes

Thanks!!!

2 likes

Ik heb kaarten voor Bruce in Werchter en Londen! :smiley:

3 likes

De enige reden om daar naartoe te gaan is voor mij Lorna Shore haha, beetje duur voor 1 band. Maar veel plezier! :tada:

3 likes

Gelukt! Op de eerste ring, naast een gangpad (chill met bier halen vind ik), goed zicht en 20% minder betaald dan de originele kaartjes :metal:

Vind ticketswap altijd wel spannend, maar kon deze verkoper googelen en hij had al eerder kaarten verkocht ook.

3 likes

Whoehoeeeeeeee kaartjes voor Bruce in Cardiff gescoord.

Ik moet Nijmegen en Werchter helaas laten schieten, denk dat ik tegen die tijd niet nog zo lang kan staan

4 likes

Ughhh ik heb een kaartje voor froukje in mijn mandje, maar bij afrekenen had ik niet genoeg geld op mijn rekening. Dus nu geld over gemaakt maar blijft hij hangen op “in transactie” :sob:

1 like

Heb deze week kaartjes gekocht voor Cosmo Sheldrake en Froukje, allebei in Paradiso!

Ik ga ook naar Froukje, in de Oosterpoort. Veel zin in!

2 likes