Concertentopic

Ga in december naar een memorial concert in P3 van Ronnie James Dio, zin in! Gezellig samen met m’n vader en m’n vriend.

@Mirke weet niet of zoiets je ding is en of het een beetje bij je in buurt is, maar naar aanleiding van je post een tijdje terug in het show je aankopen topic dacht ik misschien een leuke tip voor je!

3 likes

Bedankt voor de tip!

Het is beslist niet in de buurt maar wel het overwegen waard. Gooi het even in de groep alhier! :raised_hands:t2:

4 likes

Heeft iemand de Mojo weekly nieuwsbrief met de pre-sale link voor Green Day? Ik zit te wachten maar er komt niks

Ik heb net rond zeven uur een mail gehad met een link

2 likes

https://www.ticketmaster.nl/green-day-gelredome-arnhem-tickets/venueartist/671/2686?CL_ORIGIN=ORIGIN7

@Vlek dankjewel!!!

1 like

Eergister kaartjes gekocht voor Donny Benét in Paradiso.
Gister kaartjes gekocht voor Headbangers Parade o.a. en vooral voor Meshuggah in het Klokgebouw.

Lekker contrast :heart:
En best spannend, want mijn laatste concert (van The Midnight) was in 2018.

2 likes

Een jaar geleden kaartjes gekocht voor Madonna en over 3 weken is het al zover. Gaat zo snel! Ben echt heel benieuwd naar de show, en of ze op tijd komt haha

1 like

en of ze (zuiver) zingt?

5 likes

Net naar queens of the stone age geweest, wat echt ongelofelijk was. Zo goed!

Nu aankomend; the haunted youth, elephant en…. John Mayer. Ik heb dit jarenlang niet kunnen doen want me suf gewerkt in de horeca. Daarna corona. Daarna zwanger :joy: en nu, elke maand zowat iets :fire::partying_face:

4 likes

Ik ga vanavond in Düsseldorf, zoveel zin in!! Was het voorprogramma wat?

1 like

Meerdere hier die kaartjes hebben gekocht voor Green Day?! :star_struck:

3 likes

Vond ik helemaal niks haha! Ben tijdens het voorprogramma maar een tshirt gaan scoren. Veel plezier!

1 like

Een heel ander soort concert, maar ik ga binnenkort naar de Zauberflöte, mijn eerste opera ooit! Ben heel benieuwd.

8 likes

Nee dat niet, maar klinkt goed! Er is binnenkort een FlirtXL bij de Nationale Opera. Dat is dan tijdens de generale repetitie en daar ga ik heen.

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met plekken op de eerste rij (tribune) in de Ziggo Dome die direct achter de reling zitten? Zo ja, is die reling hoog? Kunnen kinderen en kleine mensen het vanaf daar ook nog goed zien?

Zeker! Als ze in NL zijn ben ik er bij!

1 like

Ik heb er meerdere keren gezeten en vind het juist fijne plekken. Ik vind de reling ook niet erg hoog ofzo

2 likes

Ja ik ook! :partying_face: Staan al heel lang op mijn lijstje om eens live te zien en hoewel ze best vaak in Nederland zijn geweest, is het er nooit van gekomen om te gaan. Zin in!

1 like

Oh wat chill! Dan hoeven we ons geen zorgen te maken.

1 like