Concertentopic

Iemand hier enig idee hoe slecht het zicht is bij de slechtzichtkaarten bij Acda en De Munnik?

1 like

Ik denk dat dat de kaarten helemaal aan de zijkant van het podium zijn, en dat je deels tegen schermen aankijkt. Maar je hoeft het podium niet per se te kunnen zien om toch te genieten van de reünie :wink:

1 like

Ik ga in dec naar de opposites. Ik was een paar weken geleden net te laat om een kaartje te kopen in de voorverkoop, en toen heb ik via insta een berichtje gestuurd of er nog een extra show komt. Ik kreeg toen bericht terug dat ze dat nog niet wisten, maar dat ze me wel op de gastenlijst wilden zetten. Ik dacht echt jaajaa grappig maar heb vandaag mail gehad met de bevestiging, echt zo zo zo leuk!!

57 likes

Wauw wat tof!! Ik heb de opposites gezien op paaspop vorig jaar, en dat was echt fantastisch. Veel plezier!

1 like

Zijn er meer mensen naar Jungle geweest vandaag in Antwerpen of gister in Amsterdam?:star_struck:

Nieuwsbrieven en insta van concertzalen en artiesten

1 like

Ik ga zondag naar Danko Jones en zoooo veel zin in. Moet deze keer wel echt m’n oordopjes niet vergeten :speak_no_evil: anders bloed uit m’n gehoorgang ben ik bang

1 like

Inderdaad insta en nieuwsbrieven van zalen + de sites Podiuminfo en Festivalinfo. Van artiesten die een beetje obscuur zijn of niet zo actief zijn op social media check ik hun website.

Long shot, maar gaan er meiden naar Tom Odell en of is er iemand die samen wil gaan? Ik zou heel graag heen willen (laatste keer was in 2013) maar niemand in mijn vriendenkring die naar deze muziek luistert. :blush:

2 likes

Hoe vond je het? Ik was er ook!
Ik vond het weer leuk en hem een goede performer. Het geluid was echt zo hard wel en vond het publiek wel echt tam zeg.

1 like

Ik stond bijna vooraan :rofl: vond ze heel goed, net als de vorige keer dat ik ze zag in 2010. Had gelukkig oordopjes in! Zonder had écht niet gekund, ging regelmatig over 100 db (zegt m’n horloge).

Vond het juist irritant dat zo’n clubje teringlijers de hele tijd liep te beuken en vooraan strompelde ook een achterlijke dronkaard rond die nog tegen me aan knalde en middelvingers moest geven aan de bassist…

Ooh ja die drinkaard was zoo irritant jezus.
Ik stond boven (want zwanger en veel te warm), maar ik kon goed van een afstandje zien hoe vervelend hij was :joy:

En die groep was idd erg aanwezig, ook met die “ik ben al 20x geweest” haha. Maar los van hen vond ik het publiek toch best tam. Wel een goede show en Danko zelf doet het gewoon zo leuk (we don’t want to go in de big room, and not on a Friday or Saturday🤣)

En dat geluid zoo tering! Ik skip vaak mn oordopjes maar nu echt niet haha

1 like

Waren wel wat ego’s aanwezig ja. Ik was daar met een vriendin en haar moeder en ik ken zijn muziek via hen. En die vriendin heeft een poster van het eerste album met tekst en handtekening van hem erop en die had ze voor de brugklas al, dus zij kennen ‘m al vanaf het begin :smiling_face_with_tear:.

Maar wel heel leuk om weer eens een concert te bezoeken dat betaalbaar is. Ik was ook nog nooit in de Melkweg geweest maar wel een leuke zaal vond ik!

1 like

Yayyy, 2 tickets kunnen kopen voor Ne-Yo in de presale :star_struck:

1 like

HUH pre-sale? Is die vandaag? Gvd

Zijn er meer mensen die naar Pommelien Thijs gaan? ik kende haar muziek tot gisteren nog niet (nu wel dankzij de Volksjury podcast) en het is een beetje een impuls aankoop, maar ik heb een kaartje gekocht voor haar concert in Amsterdam!

3 likes

Zijn er meer mensen in de presale van pink?

Ik snap iets niet over pre-sale/fanclub-tickets (ik heb nog nooit fanclub-tickets gekocht, altijd gewoon reguliere).

Ik wil kaartjes kopen voor de Pet Shop Boys, kaartverkoop begint morgen, zag dat je nu al wel fanclub/presale tickets kunt kopen maar hoe werkt dat dan? Ik ben geen lid van de fanclub, wordt daarop gecontroleerd bij binnenkomst? Kan ik beter gewoon wachten tot de reguliere kaartverkoop start?

Ik heb het natuurlijk al geprobeerd op te zoeken maar krijg eigenlijk niet echt een duidelijk antwoord, ik heb het idee dat je gewoon al wel kaartjes kunt kopen maar wil niet het risico lopen dat ik straks niet naar binnen mag!

1 like

Vaak werkt dat met een speciale link of code.

1 like

Ja, ik! In Groningen. Ik ken haar muziek ook niet zo goed, maar het leek ons wel leuk :grin:

2 likes