Dank! In dit geval stonden de kaartjes dus gewoon op de site van Ticketmaster, heb maar gewoon gekocht.
Ik heb net ook via de presale kaartjes gekocht voor Editors! Ben nu 5 jaar samen met mn vriend en sinds het begin hebben we ook gezegd dat we daar nog eens samen naar toe wilden dus nu is het eindelijk zo ver! Ben geen fan van hun laatste album maar de rest vind ik echt heerlijk dus zin in!
Tering ik wilde dus tickets bestellen voor Chris Stapleton in de VS maar de laagste prijs was gewoon 190 dollar. Teringjantje.
Zitten er meer mensen klaar voor de kaartjes voor Pink?? Zou de 3e keer zijn dat ik naar een concert van haar ga. Hoop zo dat ik kaarten kan krijgen!
Ik heb gisteren al kaartjes kunnen kopen in de pre-sale Hoop dat het je lukt! Het wordt voor mij de eerste keer. Vond ze wel errrrg duur…
Ohh leuk! Ja ik vind het dit keer ook wel gigantisch duur… goedkoopste kaarten zijn rond de 80 euro geloof ik?
Klopt, zoiets inderdaad. Degene met wie ik ga heeft de tickets gekocht. €191 per stuk Was niet helemaal de bedoeling hehe. Maarja. Wel heel blij mee! Is voor rang 2. Rang 3 is €123 geloof ik
Wauw! Maar dan ga je vast optimaal genieten van de show! Ik vind hoe zij optreed en wat ze allemaal doet echt spectaculair. Superleuk!
collega’s gaan binnenkort naar Tool in de Ziggodome, a la 185e (!!) per kaartje. Doe even normaal zeg. Ik heb ooit a perfect circle gezien (zelfde zanger) en toen stond hij het hele optreden achter een gordijntje omdat hij podiumschuw was.
Dat zijn wel dure kaartjes redelijk vooraan gok ik, begon volgens mij op 117 (ook duur hoor; daar niet van).
ja ik geloof dat dat wel staanplekken zijn, maar toch, meer dan 117e voor een zitplek redelijk achteraan, zo veel geld
edit, gevonden:
Premium - Zitplaatsen: €178,64
Rang 1 - Zitplaatsen: €150,64
Rang 2 - Zitplaatsen: €139,44
Rang 3 - Zitplaatsen: €128,24
Rang 4 - Zitplaatsen: €117,04.
14000 mensen voor me in de wachtrij… nog nooit meegemaakt. Dit wordt kansloos
Alleen maar zitplaatsen bij zulke muziek, en dan die prijs nog omg. Wat erg.
Editors in afas binnen no-time uitverkocht
Shit shit shit
Wij twijfelen heel erg om te gaan en hadden gehoopt dat het niet zo snel zou gaan, zodat we later konden beslissen.
2 dagen later staan ze in het sportpaleis en dat is nog niet uitverkocht trouwens.
En, is het gelukt?
Er is een extra concert op 5 maart!
Er is een tweede concert aangekondigd!
@Loempia Tip voor de volgende keer, via festileaks is er iemand die vrijwel altijd een presale code deelt. Op hun forum hebben ze een topic met pre sale codes. Via daar heb ik gisteravond al kaartjes kunnen scoren!
Even de link opgezocht: Het grote Presale topic - Enkel links plaatsen aub | Festileaks Festival Forum
Ja normaal heb ik ook altijd wel een presale link o.i.d. maar we twijfelde zo erg dat we nog niet wilde kopen. En omdat Antwerpen dus nog niet uitverkocht is, dacht ik dat het nu ook niet zo vaart zou lopen en we dus tijd hadden om te twijfelen.
Gelukkig hebben we nu voor 5 maart kaartjes