Concertentopic

Als er een paar honderd online staan zou ik zeker nog even wachten. Last minute willen mensen hun kaartje gewoon kwijt, en zijn de prijzen vaak wel echt lager omdat ze op willen vallen om tenminste te verkopen.

1 like

Kan iemand misschien bij de Billie Eilish recensie in de Volkskrant en mag ik die dan misschien lezen (screenshot of zo)? Ik heb geen abbo maar ben heel benieuwd naar de :star::star::star::star::star: recensie.

Ik zal ze aan je sturen! :slight_smile:

2 likes

Je bent geweldig :pray:t4:

Twijfel of ik vanavond naar TLC ga in Tivoli. Vond dat vroeger echt fantastisch, maar ga eigenlijk nooit alleen naar concerten en heb nog niemand gevonden om mee te gaan. Heb dus even peptalk nodig om zelf te gaan, want dat doen vast meer hier.

2 likes

Doen!! Ik vond het de eerste keer ook spannend maar ik vond het superfijn uiteindelijk. Gewoon lekker je eigen ding doen, staan waar je wil staan, je staat toch tussen allemaal dansende mensen dus je kan gewoon lekker meedoen zonder dat het voelt alsof je ongemakkelijk in je eentje staat te dansen, en zelf praat ik toch nooit veel tijdens een concert dus dat miste ik ook niet. En als er een voorprogramma is kom je de tijd ertussen prima door met nog even gaan plassen en wat te drinken halen en desnoods kan je altijd nog gewoon een beetje op je telefoon scrollen ofzo.

3 likes

Jaa ik ga vaak alleen! Is echt prima te doen en altijd superleuk :blush:

1 like

Doen!!! Gaat sowieso super tof zijn!

2 likes

Beetje laat misschien, maar ja, zeker gaan!

2 likes

Iemand vanavond ook naar Greenday?

Vanavond iemand naar Guns N Roses?:blush:

:raising_hand_woman:

2 likes

Yes :love_you_gesture:t2::love_you_gesture:t2::love_you_gesture:t2:

2 likes

Wat een nostalgie komt er allemaal voorbij hier, TLC, Green Day, GnR :smiling_face_with_three_hearts:
Ben je nog gegaan @niceanijs ?

1 like

Ja zeker! Maar - durf het bijna niet te zeggen - toch niet alleen uiteindelijk. Had mezelf eindelijk zover dat ik alleen wilde gaan en toen zei iemand opeens dat ā€˜ie wel mee wilde. Het concert was wel echt fantastisch zeg. Ervoor al een dj die iedere 10 sec een andere classic draaide, dus de hele zaal zat er lekker in. En TLC stelde absoluut niet teleur. Ze hadden een paar hele goeie dansers mee en het was gewoon pure nostalgie. Zat qua show ook echt goed in elkaar. Heel blij dat ik ben gegaan dus.

9 likes

en @DikkeKip wat vonden jullie ervan? Ik vond ze echt verrassend goed! Was wel echt gesloopt gisteravond, hallo he, concert van 3.5u. En de rijen voor de muntjes/p.atat/bier waren ook echt niet te doen

Ik heb een kaartje besteld voor Michael Patrick Kelly in Groningen. En omdat niemand dat leuk vindt ga ik gewoon in m’n eentje. Ben benieuwd naar die ervaring :rofl:

7 likes

Nog meer mensen bij Rammstein maandag?

2 likes

Ohja, in de Feuerzone zelf :joy:
Hopelijk valt het mee met het ā€˜plat leggen van Nederland’ door de boeren. Mijn man heeft 's ochtends nog een sollicitatiegesprek op een uur rijden afstand dus zodra hij thuis is vertrekken we ook naar Nijmegen vanaf midden Nederland. Ben heel benieuwd of het inderdaad de laatste concertreeks gaat zijn zoals de nieuwe muziek beetje suggereert.

3 likes

I’m there!

3 likes