Ik vraag me daardoor wel af waar we naartoe gaan, zou over 10 jaar dan 500 normaal zijn voor de goedkoopste kaarten? Haha ik kan me daar zo weinig bij voorstellen.
Nou dan zitten we allemaal met een Vision Pro op de eerste rij
Waarschijnlijk. Eigenlijk was dit 100 jaar geleden ook al, dan was een brood een paar cent en iets van 50 dollar echt een hele dure aankoop
Ik heb in 2009 €37,50 betaald voor Adele in de (toen nog) HMH. Als je het zo bekijkt echt een absurd verschil, al was dit tijdens haar eerste album en was ze toen ook nog niet zo populair als nu
maar dit is vijftien jaar geleden hahah ja toen stond ze ook in de kleine zaal van paradiso… niet te vergelijken
Haha ja ze stond toen in de Heineken Music hall en in Groningen volgens mij ook. Maar dat bedoel ik ook, prijzen veranderen nu eenmaal
In mijn hoofd kost een concertkaartje voor een grote artiest nog steeds tussen de 80-100, dus ik haak elke keer meteen af als ik de huidige prijzen zie
Waar kun je nou het beste parkeren als je bij Ziggo moet zijn? P-dome lijkt me ideaal en kan ik reserveren van te voren. Toen zag ik P4/P5 die ook best handig zijn, kan ik alleen niet reserveren maar het is toch wel mogelijk om te komen aanrijden en dan gelijk evenemententicket te kopen? Of is er echt een max. per evenement ofz?
Ik zou gaan voor iets met reservering. Vooral als het een groot concert is of er andere concerten in amsterdam zijn
Ja ik heb al rekening gehouden met 30 euro voor een ticket is dus prima om dan dichterbij te staan. Uitrijden is idd wel iets wat fijn zou zijn, maar geen idee hoe langzaam het dus gaat haha.
Ja daar neig ik ook naar, just in case. Zoveeeeeel garages en ik kan niet overal reserveren, 1e keer met auto naar Ziggo dus echt een noob wat dat betreft.
Kom ik weer met mn P5, haha.
Ik parkeer al jaren bij P5 als ik in het Arena gebied naar concerten/evenementen ga. Reserveer nooit van te voren en heb altijd plek. Wat ik wel doe, is na inrijden en parkeren, meteen bij de automaat een evenementenkaart kopen, zodat ik na afloop niet in de rij bij het betalen sta. Als je een beetje tactisch parkeert in de garage (aan de rechterkant na inrijden, is dichterbij de uitgang) ben je ook zo weg.
Althans, ik ben altijd zo weg en heb daar nog nooit in de file gestaan met wegrijden.
Ik denk idd dat dit ook veel uitmaakt, ik parkeer meestel in de Arena maar rij dan wel meteen richting de uitgang en dan ben je na afloop ook zo weg.
@Mrs.Fraser haha P5 staat hierdoor weer beetje bovenaan mijn lijst. Ik had idd gelezen dat het handig is gelijk kaartje te kopen na het parkeren, P5 lijkt in ieder geval heel fijn.
@Calypso had verwacht dat je zou zeggen dat het met Robbie Williams juist vast zat, haha.
Nou, keuze moet ik maar maken op basis van welke van de twee het makkelijkst te bereiken is dan
Bedankt allen voor jullie hulp
P2
Gisteren naar Masego geweest, wauw wat kan hij goed saxofoon spelen en zingen. Was echt (verrassend) goed!!
Word zo flauw van die presale hè. Heb de laatste tijd elke keer het gevoel dat 3/4 van de tickets al weg zijn en je daarna in 5 minuten met 20.000 man om die laatste 10 tickets moet vechten. Echt nog nooit zo vaak mis gegrepen op simpele concertkaartjes als tegenwoordig.
Ja echt hoor. Zo vervelend. Kaartjes voor the war on drugs proberen te bemachtigen maar ja 1200 kaartjes van de 1800 waren al weg voor de eigenlijke sale begon vandaag…
Ohh was daar ook een presale van? Ik dacht ook met mijn naieve hoofd dat het wel leuk zou zijn om daarheen te gaan, maar inderdaad, geen enkele kans.
Ja had gisteravond al zitten googlen of ik die code kon vinden maar tis me nu al een paar keer gebeurd en vind dit geen leuke manier van werken. Maar ook ik wil me niet abonneren op allll die bands die ik leuk vind in de hoop op een code…
Noooo ben de verkoop van Ben Howard in Nijmegen vergeten. God, daar ging m’n kans haha…