Omg ik had mezelf voor de wachtlijst aangemeld met een lief mailtje en kreeg direct antwoord dat ze nog twee tickets voor mij hadden!!!
De presale was te vinden op de site war on drugs zelfā¦
Hier dus wel tickets, mega blij. En nog voor ben howard ook
Was echt keigoed he!
Leuk, ik ga ook naar war on drugs. Echt blij dat we er in de presale doorheen kwamen. Gaan er maar een nachtje blijven denk ik haha, takkenver
27ste in 013 naar Frank Carter and the Rattlesnakes, erg veel zin in. Moet het nieuwe album nog luisteren, maar de eerdere 2 shows die ik zag waren erg fijn
Jaahoor ik heb natuurlijk weer de ticketverkoop van Korn gemist. Mocht er nog iemand van zijn kaartjes af willenā¦
Tickets van Usher zijn binnen
Jaaaa same!
Ohh hoe, dan? Ik ben ook lid van de nieuwsbrief van Ticketmaster maar heb niks ontvangen
Heb jij toevallig een link voor me?
Even via de instabio van Usher gaan! Code die je daarna nodig hebt is COMINGHOME
@Pythagoras
Ik heb mezelf via de site van Usher zelf aangemeld en heb een code gekregen. Nu sta ik in de wachtrij ⦠misschien kan jij dat ook proberen?
Ah ja bedankt haha! Net gedaan
Die van Mojo komt morgen.
Als iemand een link wil, let me know, dan stuur ik hem door
Graag!
Ik stuur hem zodra ik de mail van mojo heb!
Dank je wel!
@Bunnyslippers kijk, zo kan je het proberen! Over 10 minuten gaan er weer kaarten in de sale, ik sta nu in de wachtrij. Go go go!
@Daelyss Kijk hier, het is mij net gelukt via insta van Usher!
Via priceless⢠| Music kan je met een Mastercard ook eerder kaartjes kopen voor Usher. Vanaf 12:00. Hoorde het net van een vriend! Je moet geloof ik wel een account aanmaken
De creditcard beveiliging is gelinkt aan mān vriend zān telefoon en die zit in een meeting
Nooooooo