Concertentopic

Neee via hoe ik zei hoeft dat niet hoor, ik heb met paypal betaald!

1 like

Hij komt ook echt maar 3x naar Londen, 1x Amsterdam en Berlijn en Parijs haha, echt weinig. Tenzij er nog plaatsen bijkomen

1 like

Via de site van de creditcard moest ik een beveiligingscode invoeren, ik wist niet wat die was.
Maar via de Insta van Usher is het gelukt! Ik heb 3 kaartjes, staanplaatsen :partying_face:

5 likes

Ik heb ze!:grin:

3 likes

Ik heb ze ook! Thanks @Teigetje :smiley:

4 likes

Heb deze idd gebruikt @ZusjevanJoost

1 like

Het lukt mij niet, ik heb access restricted

Omg ik kan jullie wel zoenen! Vooral ook @ZusjevanJoost

Ik heb m’n vriend uit z’n meeting gebeld want dit is een noodgeval vond ik hahaha

Dacht eerst geen staanplaatsen omdat ik niet had gelezen over de code. Dus nu heb ik dure zitplaatsen op dinsdag (die ik wss ga verkopen) en staplaatsen voor woensdag. Wou eigenlijk dinsdag maar voor m’n domme hoofd dat van die code door had was t al weg haha. Is naar de tweede show gaan minder leuk of maakt dat niet zo uit?

3 likes

Voor wat wil je kaarten? Wil het wel voor je proberen.

1 like

Het voelt wat sneu, maar ik ga het gewoon vragen. Is er iemand die het super leuk vindt om samen met mij naar het Taylor Swift concert te gaan? Ik heb 2 kaarten voor 5 juli in Amsterdam, staanplaatsen. Alleen dus geen vriend(in) die probleemloos elk woord van de 10 minuten versie van All too well mee kan meezingen.

Woon in het Noorden en heb hetzelfde geboortejaar als Taylor Swift.

Edit: stuur even een prive berichtje als je oprechte interesse hebt :smiley:.

(En nee, ik wil ze niet verkopen.)

26 likes

Leuk!!doen we

2 likes

En nee voelt niet sneu. Juist heel goed dat je dit zo deelt.

4 likes

Ik ga zelf al dus gun iemand anders ook de kans maar vind het heel slim van je en stoer dat je het hier vraagt. Hopelijk kan je met iemand van hier samen gaan en heb je een topavond straks in juli!

2 likes

Amsterdam eender welke dag zitplaatsen. Wat zijn de prijzen?

1 like

Die link laadt nu niet bij mij. Zitplaatsen die ik heb gekocht zijn 1e rang Noord, van 106. Die waren 589 euro voor 2 (m’n vriend kwam 5 minuten later in en bij hem waren 2 tickets 673 euro. Ik gok dat 2e rang zo een 300 nog wat is voor 2.

Waren wel platinum kaarten omdat ik dus die code nog niet had dus geen idee of dat er nog mee te maken heeft. Edit: ja dat was de reden haha. Gewone prijs is 330 ofzo 1e rang. Maar zie nu even geen kaarten meer.

1 like

Tot nu toe vond ik 2e concerten nooit minder leuk voor mijn gevoel. Bij Beyonce was ik ook de 2e dag, was echt heel tof

2 likes

Is het je uiteindelijk gelukt?

1 like

Neen, linkjes werken niet meer. Krijg geen toegang tot de verkoop.

Ah wat balen. Hopelijk lukt het je morgen via de Mojo link (tenminste @Mrs.Fraser zegt je via daar een mail kunt krijgen met presale, even aanmelden voor de nieuwsbrief?) en anders donderdag!

Die prijzen, wtf :dizzy_face: Mijn vriend is ook echt altijd bereikbaar behalve nu zijn cc nodig is (terwijl hij zelf graag erheen wil) en nu zit ik tot vanavond in de stress.