Concertentopic

Ik kon ook iDeal selecteren trouwens!

Nu kom ik alleen niet meer bij die link.

1 like

Ik ga niet naar Usher maar dit jaar wel 2x naar Taylor Swift (zit een week tussen) en 2x naar the Corrs (op een vrijdag en zaterdag dus opvolgende dagen) dus mijn antwoord zou zijn: NEE! Helemaal niet minder leuk! Ik heb na veel concerten altijd spijt dat ik niet nog een keer kan. Dus lekker 2x van Usher genieten zou ik zeggen.

2 likes

Eens met @Ikbeneenkonijn . Toen ik nog diehard-concertganger was ging ik regelmatig naar verschillende optredens van dezelfde artiest in 1 tour. Soms met een paar weken / maanden er tussen, soms in dezelfde week. Ik genoot een 2e (of 3e of 4e :sweat_smile:) keer niet minder dan de 1e keer.
Meestal is het volgende concert niet 1 op 1 een kopie van het voorgaande, en je plek / gezelschap / het publiek doen ook veel. Ik zou inderdaad lekker 2 keer gaan!

3 likes

Ah ik wil best naar Usher maar niet voor 185, waar is de tijd dat je nog voor een leuk prijsje naar een concert kon…

6 likes

Is dat een zitplaats? Ik heb staanplaatsen voor 110 euro p/s, maar als je per se wil/moet zitten is het wel heel duur ja…

Dat vind ik ook veel voor een staanplaats, dat was voorheen iets van 70/80 euro?
Wij zijn met vier mensen van onder de <1.70 haha dus dat wordt hem sowieso niet.

@Bunnyslippers Ik heb helemaal geen iDeal gezien! Maar ik ga bijna naar huis dus ik ga straks even verder kijken en anders probeer ik het donderdag weer.

Ja maar ja, mensen betalen het ook gewoon he. Is gewoon vraag/aanbod

1 like

Bij het bestelproces stond bij mij iDeal onder de creditkaartselectie! Niet geprobeerd overigens, want was te bang dat ik iets verkeerds zou doen haha

1 like

https://www.ticketmaster.nl/event/usher-past-present-future-tickets/302509?CL_ORIGIN=ORIGIN3&language=en-us

Lukt het hiermee niet?

2 likes

Het verbaast mij dat de prijzen bijna even duur zijn als Adele. Ik wil graag naar Usher gaan maar meer als nostalgie en vind dat de prijzen echt hoog zijn

Isak Danielson komt naar Paradiso!!!

3 likes

Ja wel een zitplaats inderdaad!

2 likes

Dit heb ik ook haha, maar zo veel is m’n nostalgie ook niet waard :sweat_smile:

1 like

Ja dat lukt wel, dank je!

5 likes

Zie dat staanplaatsen nu weg zijn, denken jullie dat deze weer beschikbaar komen met normale kaartverkoop? Of dat dit alles al was?

Ah shit man… die prijzen zijn wel echt intens, maar hij is zowat mijn hele jeugd mijn favo artiest geweest. En zat van de week nog te kijken of hij een concert zou geven in Europa maar toen was er nog helemaal niks bekend. Toch?

Zou reguliere verkoop beter gaan?

[edit] toch nog twee tickets gescoord. helaas niet naast elkaar maar misschien bij de reguliere verkoop wel!

Dankjewel! Via deze link gelukt om kaartjes te kopen dus ik ga met 2 vriendinnen op de dinsdag :dancer: ! Zooooveel zin in, ben alvast even dansen op alle oldschool nummers
IMG_3047

3 likes

Ik zit nu de hele tijd moving mountains te luisteren en nu twijfel ik

2 likes

Ik ga ook naar Usher! Ik was vanmorgen druk op werk dus had het helemaal niet meegekregen, maar gelukkig kent mn beste vriendin mij zo goed dat ze voor mij besteld heeft. Schrok wel van de prijs maar goed :smiling_face_with_tear:

5 likes

Oh wat lief van haar!

2 likes

Net ook tickets kunnen kopen voor Usher dankzij de link hier! Super leuk! Nog even kijken wie er mee wil en anders gaat mijn man mee hahaha.

2 likes