Ik ook
Ook nog mensen bij Queen vanavond??
Ich bin dabei. Hopelijk geen boeren op mijn route. Maar vooralsnog is de A73 gespaard gebleven dus ik heb goede hoop.
Huh, de A73 was vanochtend toch juist de enige plek waar file stond?
Ik schreef dit 3 dagen geleden toen er op de A73 nog niks gebeurd was en de A1 etc. steeds ‘t haasje was. Maar vanmorgen stond er kortdurend file maar nu alweer uren niks dus ik heb hoop dat het zo blijft
Ooh haha, ik lette niet op wanneer je dat schreef
Ik vind het redelijk chaotisch in de Goffert en zie niks want het podium staat op een helling hahahahaa en ik ben 1.64 🥹. Maar de muziek zal straks alsnog knallen gok ik
Ik ontdek die topic nu pas als echte concertganger en dus ook nu pas dit bericht.
Ik ga naar Springsteen. Heb kaarten voor zn show in Barcelona, Amsterdam en Landgraaf. En sluit niet uit dat er nog een show bij komt🙈
Ja jammer dat de schermen niet aanstonden, ik vond het heel mooi maar volgende keer weer Rotterdam
Haha wowwww! Ik ga naar Landgraaf
De Feurerzone was zeker de moeite waard. Ik kon het zó goed zien (beetje aan de zijkant). Alleen logistiek vond ik het een drama. 2 uur gedaan om van een soort parkeerplaats af te komen (was gewoon langs de weg) en zo verschrikkelijk druk op het veld dat mijn man echt bang was dat ik geplet zou worden. HIj is gelukkig lang (1.98) maar mij zien mensen met mijn 1,58 nogal over het hoofd, het was echt een geduw en getrek in een mensenmassa.
Jullie hadden park en walk toch? Echt de hel vond ik dat… Wel gaaf dat jullie in de Feuerzone stond!
Wij liepen weg tijdens het een na laatste nummer (horen kon je het nog wel en zien kon ik weinig haha) en wij konden zo de bus in en bij de parkeerplek konden we zó weg .
Ja klopt, maar dat was echt zonde geld want daar keek niemand naar. Ik had het idee dat de gewone parkeerplekken vol waren en we daarom langs het kanaal gezet werden.
Normaal zie ik ook maar weinig dus gaan we ook eerder weg maar nu wilde ik het helemaal mee maken!
Dat meen je! En dat was betaalde parkeerplaats? Wij stonden een stukje verder geparkeerd in een wijk. Was wel 20 min lopen, maar eenmaal bij de auto waren we ook zo weg.
Ik vond het concert heel gaaf. Wij stonden wel erg ver weg (ook bewust om gewoon beetje chill te staan) maar van het gebeuren op het podium heb ik echt vrij weinig gezien.
Ja, maar niemand controleerde het dus voelde beetje al weg gegooid geld. Maar ach, het was een fantastisch concert en de volgende keer (mocht nog in Nijmegen zijn) boeken we een hotel hebben we gisterenavond bedacht.
Zonde dat je weinig gezien hebt, vind ik wel nadeel Rammstein dat vaak geen schermen hebben. Maar gelukkig is het vuur overal wel te zien. Rustig staan is ook veel waard.
Ja wat dat betreft heeft het goffertpark voor- en nadelen. Voor het mooie is het misschien eigenlijk te te groot, maar het buiten zijn met een concert vind ik heerlijk.
Ik heb in ieder geval een geweldige avond gehad.
Als je zo’n terrein op had moeten rijden hadden ze je sowieso wel gecontroleerd dus als je geen ticket had gehad was het een gok geweest waarschijnlijk .
Ik ben uiteindelijk voor de park&shuttle gegaan, en dat was wel de moeite waard op zich. Parkeren aan de rand van Nijmegen, met de partybus die kant op, helaas wel meer lopen dan ik had verwacht, maar het ging. Ik snap sowieso niet dat de P&W 18 (!!) euro was en de P&S maar 8. Ik ben wel gecontroleerd.
Topavond gehad, wij stonden wat verder naar achteren, daar was het terrein wat hoger en had ik (ben wel lang) best prima zicht. En je stond er een stuk rustiger, dat was ook wat waard, voordat het concert begon ben ik niet goed geworden en bijna van mijn stokje gegaan. Verder naar voren hebben we even geprobeerd, maar het zicht werd slechter en het was er veel drukker. We hadden een prima plekje.
Ah volgend goffert concert een oproep doen in het Nijmegen topic. Ik woon bijv bijna aan de goffert en krijg een doorrijd pas waardoor we al de afgesloten wegen op mogen en dan kun je gewoon op een paar minuutjes lopen parkeren. Ik wil onze pas (is niet op adres oid) wel inscannen!
Gaan er nog mensen naar Harry Styles vanavond? Ik zit nu in de trein en ik voel me heel erg underdressed, iedereen zit met boa’s en glitters en ik in een jeans met een top en sneakers haha. Of deze mensen gaan allemaal naar een ander feestje, kan natuurlijk ook.