Concertentopic

Ik voel me echt dom, maar ik wil staplaatsen voor Usher in Parijs, Londen of Amsterdam, maar ik zie gewoon niet hoe. Of zijn die nog niet/niet meer beschikbaar?

Voorverkoop was gisteren al uitverkocht

Er komt een 3e concert voor Usher aan, voor degenen die nog kaartjes willen kopen.

2 likes

Zo blij dat ik je berichtje toevallig las! Ik had gisteren de hoop opgegeven omdat er alleen nog slechte zitplekken beschikbaar waren voor onze maximumprijs. Dus nu ga ik alsnog en het valt op mijn verjaardag dus dubbel feest :heart:

8 likes

Ook gelukt om kaartjes te kopen voor Usher, staanplaatsen, zal er waarschijnlijk weinig van zien met mijn lengte maar ik ben erbij.
Mocht iemand vanavond een link willen van de presale van Mojo laat het weten

1 like

Ik heb ook kaartjes voor Usher!! Wij gaan op vrijdag, hebben sta plekken. Het duurt nog een jaar maar nu al zo’n zin in.

1 like

Heeft iemand de mail van Mojo al ontvangen? Hij zou om 19.00 verstuurd worden maar zie niks. Een vriend van me wil ook graag gaan en wil hem graag de link geven.

Edit: hij komt net binnen!

https://www.ticketmaster.nl/usher-ziggo-dome-amsterdam-tickets/venueartist/2717/4608?CL_ORIGIN=ORIGIN5

2 likes

Ik heb net mijn link gedeeld met @Bunnyslippers , wil hem ook best hier delen, maar weet iemand of je meerdere keren met 1 link kan kopen?

Ik heb ook mijn eigen binnen gekregen zie ik! Ik weet eigenlijk niet of het gewoon dezelfde link is als @Lula heeft gedeeld?

Succes iedereen!

Echt leuk dat er zoveel gaan, benieuwd met welke forummers ik er tegen die tijd sta haha. (Houd het denk ik op de woensdag). Zit ook helemaal te calculeren welke dag het leukste gaat zijn maar is gewoon onmogelijk te bepalen. Net zoals dat ik altijd in de verkeerde kassarij sta.

3 likes

Yessss hier ook staplekken voor de vrijdag binnen :heart_eyes::heart::heart_eyes::heart:

4 likes

https://www.ticketmaster.nl/usher-ziggo-dome-amsterdam-tickets/venueartist/2717/4608?CL_ORIGIN=ORIGIN5

Dan deel ik de link ook hier!

20.00 begint de presale. Succes allemaal!

Iedereen krijgt dezelfde link. Maakt niks uit. Is altijd bij Ticketmaster.

2 likes

Iemand enig idee hoe duur de kaarten in deze pre-sale zijn?

2 likes

Zelfde prijs normalite als gewone kaarten.

4 likes

Is het iemand gelukt?:eyes:

Ik snap er niks van, ik heb rond 19u gewoon kaarten gekocht via de link op z’n Insta, kon nog best veel zitplaatsen selecteren maar heb uiteindelijk gekozen voor staplaatsen. Waarom wachten mensen op de presale van Mojo? Wat is daar anders aan?

3 likes

Was dat vandaag dus?

Blijkbaar wisten mensen dat niet

1 like

Ja vandaag, ik had gister gekeken via de link en codewoord van @Teigetje maar uiteindelijk niks gekocht omdat ik laat keek en de staplaatsen al weg waren geloof ik. Ik las vandaag rond 18u dat er een extra dag was bijgekomen en heb toen weer via insta de link gevolgd en gekeken wat er beschikbaar was. Vervolgens een uur overlegd met vriendinnen en rond 19u daadwerkelijk gekocht. Was nog best veel beschikbaar toen.

Wat leuk! Mij is het ook gelukt :smiling_face_with_three_hearts: Helaas moeten we nog even wachten hahaha

1 like