Concertentopic

Er zijn geen normaal geprijsde kaarten meer :frowning: helaas!

1 like

De reguliere verkoop start om 12:00 uur dacht ik , mss dan nog een poging wagen?

1 like

shit, dat moment heb ik gemist. ik vind alleen nog tickets van 200 euro of meer en dan ook nog buitenste ring. ik sla over helaas pindakaas

Gisteren redelijk last minute naar 6LACK in Brussel geweest. Mega goed live! Leuke venue, fijne sfeer. En leuke prijzen: kaartje voor 32 euro via TS (ik woon bij de grens dus Brussel is even ver als Amsterdam voor mij)

6 likes

Aaah wat leuk, wil hem nog altijd eens live zien! En ook een goede prijs dan zo, ook wel eens fijn tegenwoordig haha

1 like

Hij komt zondag en maandag ook in de Melkweg! Alleen is ook uitverkocht en TicketSwap gaat via loting, dus vandaar Brussel gekozen

2 likes

Ik hoopte dat het voor Gossip niet zo’n storm zou lopen maar helaas :(. Hopelijk heb ik nog mazzel.
*edit gelukkig heeft tivoli een eigen systeem en heb ik daar wel kaarten kunnen kopen :partying_face:

1 like

Kaartjes voor de Gossip gekocht! Gelukkig hadden we onze vakantie nog niet geboekt dus die plannen we er nu mooi om heen.

1 like

https://www.ticketmaster.nl/event/justin-timberlake-the-forget-tomorrow-world-tour-tickets/302725?CL_ORIGIN=ORIGIN4 @Oprah

2 likes

Hoe kun je je aanmelden voor die mastercard presale?

2 likes

Naar de site gaan, een account aanmaken en daar kijken op welke datum en hoe laat de sale start en dan op die datum inloggen en klaarzitten :smiling_face:

1 like

Oja ook dat :cowboy_hat_face:

4 likes

Die heb ik gelukkig😄

2 likes

Lukt het ook als je een mastercard van een bank hebt? Bijv. ING?

1 like

Misschien een rare vraag, maar als je je eigen aangeboden kaartje van Ticketswap afhaalt (en nog niet is verkocht) kan je die dan nog gewoon zelf gebruiken?

Ja

1 like

Yep, ik heb rabobank en die accepteerde hij gewoon.

Ik zou wel graag ergens de prijzen en ticket categorieen willen zien maar die staan nog niet online toch?

2 likes

3 likes

Je bent een heldin

3 likes

Prijzen kan je trouwens (bijna) altijd vinden op de ticketmaster website (niet via de app), en dan bij de artiest/evenement onder “extra info”.

3 likes