Er zijn geen normaal geprijsde kaarten meer helaas!
De reguliere verkoop start om 12:00 uur dacht ik , mss dan nog een poging wagen?
shit, dat moment heb ik gemist. ik vind alleen nog tickets van 200 euro of meer en dan ook nog buitenste ring. ik sla over helaas pindakaas
Gisteren redelijk last minute naar 6LACK in Brussel geweest. Mega goed live! Leuke venue, fijne sfeer. En leuke prijzen: kaartje voor 32 euro via TS (ik woon bij de grens dus Brussel is even ver als Amsterdam voor mij)
Aaah wat leuk, wil hem nog altijd eens live zien! En ook een goede prijs dan zo, ook wel eens fijn tegenwoordig haha
Hij komt zondag en maandag ook in de Melkweg! Alleen is ook uitverkocht en TicketSwap gaat via loting, dus vandaar Brussel gekozen
Ik hoopte dat het voor Gossip niet zo’n storm zou lopen maar helaas :(. Hopelijk heb ik nog mazzel.
*edit gelukkig heeft tivoli een eigen systeem en heb ik daar wel kaarten kunnen kopen
Kaartjes voor de Gossip gekocht! Gelukkig hadden we onze vakantie nog niet geboekt dus die plannen we er nu mooi om heen.
https://www.ticketmaster.nl/event/justin-timberlake-the-forget-tomorrow-world-tour-tickets/302725?CL_ORIGIN=ORIGIN4 @Oprah
Hoe kun je je aanmelden voor die mastercard presale?
Naar de site gaan, een account aanmaken en daar kijken op welke datum en hoe laat de sale start en dan op die datum inloggen en klaarzitten
Oja ook dat
Die heb ik gelukkig😄
Lukt het ook als je een mastercard van een bank hebt? Bijv. ING?
Misschien een rare vraag, maar als je je eigen aangeboden kaartje van Ticketswap afhaalt (en nog niet is verkocht) kan je die dan nog gewoon zelf gebruiken?
Ja
Yep, ik heb rabobank en die accepteerde hij gewoon.
Ik zou wel graag ergens de prijzen en ticket categorieen willen zien maar die staan nog niet online toch?
Je bent een heldin