Ik ga vanavond naar Editors in AFAS, zin in!
En heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Johan in november, zo leuk dat zij er weer zijn! Luister ze al sinds de basisschool dus we gaan way back.
Ik ga vanavond naar Editors in AFAS, zin in!
En heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Johan in november, zo leuk dat zij er weer zijn! Luister ze al sinds de basisschool dus we gaan way back.
Veel plezier! Ik was gister en het was zoooo goed!
Ik heb een kaartje te koop voor Niall Horan vanavond in Antwerpen. Iemand hier interesse?
Het was inderdaad geweldig! Ik was zo blij toen ze No Sound but the Wind nog speelden ![]()
Fleedwood Mac
System of a down
Ik zie net dat er weer genoeg kaarten beschikbaar zijn voor Adele in München. Misschien dat iemand interesse heeft? Ik kon net twee zitplaatsen krijgen voor €338 per stuk (niet gedaan haha)
Net terug van Niall Horan in Antwerpen en het was leuk. Wel veel gillende jonge meiden maar dat is de doelgroep ook wel ![]()
Fleetwood mac
Linkin Park (maar dat wordt helaas lastig)
John Mayer (21 maart
)
Same, ik ging met mijn man en tjee wat is hij goed live he
Ik ga vanavond (alleen) naar Willem de Bruin in Tivoli!
Ik ga wel eens alleen naar het theater of de bioskoop maar ben nog nooit alleen naar een concert geweest, vind het best spannen en het is ook nog eens een staplek. Maar komt vast goed!
Ik ben gisteravond naar Tricky geweest in het Paradiso. Wat een bijzondere ervaring. Maar wel heel tof tegelijkertijd. Voor mij vrij onbekend gebied, m’n vriend is daarentegen al jaren fan van zijn werk. Maar ik heb nog nooit een concert bijgewoond waarbij de artiest 90% niet te zien was omdat het hele concert in het donker wordt gehouden.
Ik wou tickets kopen voor Kacey Musgraves, helaas heel snel uitverkocht
. Hopelijk levert de wachtlijst wat op.
Voor donderdag 2 mei zijn er nog kaarten!
Wauw zo dom, had helemaal niet gekeken of er meerdere data waren! Super bedankt!
Bij een concert is het juist fijn dat je zo opgaat in de menigte. Zodra het concert start zit iedereen toch een beetje in zijn eigen wereld. Veel plezier!
Gaan er nog mensen naar Headbangers parade morgen?!
Mijn eerste (echte) metal concert
Ga voornamelijk voor Meshuggah.
Ja dat wist ik, super leuk! En heb ook een platenspeler, wel zo leuk haha
@Hiphopopotamus en @crazyplantlady dat klinkt goed, ik ben benieuwd!
Mocht hier nog iemand zijn die een mede forummer een Taylor Swift kaart wil verkopen, ik hou me aanbevolen! ![]()
Dag maakt niet uit, maar hoef geen vip ticket, want ik ga mee als chaperone. (Lees taxi)
Ik ga 4 juli in m’n eentje, mochten er op een of andere manier nog kaartjes vrijkomen, dan zou ik met mijn code nog 3 tickets kunnen kopen. Je mag me altijd DM-en tegen die tijd ![]()
Oh dat ga ik onthouden! Dankjewel!