Ik ga 28 maart. Ben benieuwd ![]()
Ja!! Moet zeggen dat hij mij wel echt verrast heeft. Ik vond hem altijd wel de leukste in One Direction, maar hij kreeg altijd commentaar dat ie niet goed kon zingen, niet kon dansen, geen stage presence had⦠tenminste⦠vooral in het begin. Maar ik vond dat hij echt nu dat stage owned. Zit volledig in zijn element, komt zelfverzekerd over zonder cocky te zijn en hij pakt het super leuk aan. Je ziet echt de passie en plezier ervan af (ook bij de band) en hij had hele leuke interacties met het publiek.
Vond het podium trouwens echt heel mooi met dat gordijn, de lampen/lichtjes en de hele sfeer die hij daar neerzette. Ook dat het op een gegeven moment toch intiem aanvoelde (al zat ik echt heel ver op de bühne). Vond het echt heel tof! Had paar jaar geleden ook een kaartje voor een concert maar dat werd gecancelled vanwege C⦠Kon nu nog last minute kaartjes kopen en ben blij dat ik gegaan ben.
Al moest ik wel echt wennen aan al dat geschreeuw om mij heen, maar dat was ergens ook wel leuk, hahaha.
Ik was dus naar het concert van Willem, heb echt genoten! Hij zong en rapte erg goed en zān muziekanten speelden goed. Hij had een mooi spijkerpak aan en vond hoe er met het licht werd gespeeld op het podium erg mooi gedaan. Vond het in het begin een klein beetje ongemakkelijk maar zodra hij opkwam niet meer. Heb lekker meegezongen en gedanst.
Hij was ook zo knap ![]()
Voor wie nog gaan, veel plezier!
Edit:
Dit is trouwens een kleine single met 4 liedjes erop haha. Maar alsnog leuk!
Precies dit! Was wel blij dat ik goede oordoppen had ivm t gegil hahaha! Zelfs mijn man vond t erg goed, hij houdt er niet van als t niet per se om de zang draait maar meer de act als je snapt wat ik bedoel, haha.
Ohh vind houten pak zo goed
Die deed hij ook!
Helemaal goed! Hoop dat er nog tickets vrijkomen!
Long shot denk ik maar mocht iemand een kaartje over hebben voor Keane volgende maand (of iemand weet die nog een kaartje aanbiedt) dan houd ik mij zeer aanbevolen ![]()
Yess
Shit wat een kut datum! John Coffey speelt hier in de stad, daar wilden we ook graag heen ![]()
Keuzesā¦
Ik was bij de show van Joost Klein en het was zo ontzettend gaaf! Je moest je telefoon opbergen in een speciaal tasje en het was echt heel bijzonder om een concert te zien met nul telefoons. Het concert was ook gewoon ontzettend gaaf, er waren zoveel leuke gasten, het was echt fantastisch
Wellicht nuttige info voor iemand hier; Moby komt voor het eerst in 10 jaar naar Europa voor de 25e verjaardag van Play.
Helaas niet naar NL maar wel naar Engeland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk.
Mijn vaste concertmaatje heeft een hekel aan Moby en de data komen mij niet goed uit, dus ik sla over.
Jaa ik wil heel graag gaan! Ben nog nooit in het Sportpaleis geweest. Hopen op tickets ![]()
Paolo Nutini gaat ook weer touren deze zomer, maar helaas ook hier niets in nederland!
https://www.instagram.com/p/C4sRKCPNPnm/
Ik heb hem een keer een concert van hem gezien en dat was echt fantastisch, dus ik ga nu kijken of ik iets kan combineren met een vakantie ofzo.
Stevie Nicks komt naar Nederland
š„¹
Krijg er steeds reclame voor op Insta ![]()
Wel met bizarre prijzenā¦
De prijzen voor de Ziggo Dome:
Premium - Zitplaatsen: ā¬196,00
Rang 1 - Zitplaatsen: ā¬162,40
Rang 2 - Zitplaatsen: ā¬140,00
Rang 3 - Zitplaatsen: ā¬100,80
Rang 4 - Zitplaatsen: ā¬78,40
Rolstoel- en begeleidersplaats: ā¬156,80
Ja bi-zar
moet ook echt nadenken of ik wil gaanā¦
Tsja, dit zal denk ik ook de laatste mogelijkheid worden om haar in Nederland te zien. Dus ik ga ervoor.