Voor de liefhebbers usher heeft een extra show op 26 april aangekondigd
@Sambuca ik weet niet of jij ze ook nog zocht,maar ik zag je voorbijkomen in dit topic toen
Werkt voor iemand die Priceless voorverkoop voor JT?
Nee jammer!
Priceless presale link: https://www.ticketmaster.nl/event/justin-timberlake-the-forget-tomorrow-world-tour-tickets/302725?CL_ORIGIN=NLMCARD
Had net wel 15k mensen voor me in de rij dus ben benieuwd hoe zoveel mensen het dan toch konden vinden hahaha
Ja had ik ook. Nog 4k mensen voor mij. Hoop op golden circle🥲
Kan nu nog steeds Golden Circle selecteren dus heb goede hoop voor jullie!
Ik heb ze! 2 staanplaatsen
Yesss, is gelukt!
bij mij lukt het ook niet word helemaal gek haha
gelukkig gelukt!!
Ik zou morgen na lange tijd weer naar een concert gaan maar kan opeens niet meer als iemand twee zitplaatsen van Jason Derulo wil overkopen… echt jammer had er helemaal zin in 🥹
Leuk. Denk er ff over na.
Ja ik ook! Whoop whoop! Usher én Justin Timberlake yes!
Kom net thuis van Jason Derulo. Was echt een hele toffe show! Vond het publiek wel wat tam moet ik zeggen, ik had echt veel meer uitbundigheid verwacht. Maar misschien stond ik op de verkeerde plek. Helemaal aan het einde leek het alsof hij echt wegging dus iedereen ging de zaal uit, maar de lichten waren nog niet aan en er speelde nog muziek. Dus mn vriendinnen en ik stonden nog wat te dansen, kwam hij echt ineens weer op het podium. Toen stonden we ineens toch nog even bijna helemaal vooraan. Iedereen snel terugrennen
Plek 2100 in de wachtrij voor JT
Is het je gelukt?
Jaaaaa rang 2 zitplaatsen
Ik wilde in de presale kaarten voor Usher kopen voor 26 april, is er storing schat mijn kansen laag in voor a.s. maandag. En alle andere data zijn me ook niet gelukt. Baal echt!
Staanplaatsen voor Justin Timberlake !!
Oh neee wat balen! ik kwam op plek 3000 op mn telefoon dus heb echt geluk gehad want op mn laptop stond ik op 30.000 🥹