Concertentopic

O hier kan ik iemand wel heel blij mee maken! Is er ook een voorverkoop waar ik me kan inschrijven?

Morgen om 12:00!

3 likes

Jaa misschien wel een goede reden om daar heen te gaan! Al vind ik shows van artiesten op festival wel altijd een andere sfeer hebben dan in een zaaltje.

2 likes

Zijn er nog mensen naar John Mayer geweest gisteravond?

Ik heb toch nog kaartjes kunnen krijgen dus ga vanavond en als het al maar half zo goed was als in 2017 ben ik al helemaal gelukkig.

3 likes

Ja! Het was enorm goed. Vette setlist (verschilt per avond, gister deed hij bijv spontaan Vultures en Assassin omdat iemand dat riep) en alles is akoestisch. Alleen John op het podium en dat geeft een hele relaxte sfeer, een huiskamergevoel. Heel intiem ondanks dat je in de Ziggo bent.

Tussendoor kletst hij lekker, maakt hij grapjes (ook echt leuke ipv dat cringe gezever van veel andere artiesten :sweat_smile:). Ik heb John al vaak gezien, maar dit was een van z’n beste shows!

12 likes

Ik twijfel zo erg of ik nog naar John Mayer wil maar volgens mij kan je helemaal geen tickets meer kopen nu via ticketmaster (met doorverkoop) dus de keuze is gemaakt denk ik :grimacing:

1 like

Ik ga vanavond naar Flemming :tada:

2 likes

Ik heb twee kaartjes voor Boys II Men in Afas maar ik ga het helaas niet redden. Heeft er iemand hier interesse? Ik heb er 138e voor betaald inclusief transactiekosten.

Wanneer is dit?

16 april!

1 like

Oe ik heb wel interesse. Kun je mij Dm’en?

1 like

Mocht dit niet doorgaan heb ik ook interesse! Ben telkens net te laat bij ticketswap gvd. @ninna

1 like

DM gestuurd!

Ik was er ook en helemaal mee eens, heb onwijs genoten!

1 like

Ik ga deze week woensdag naar L’Asset (Haarlemse art-pop band) en vrijdag naar Mika. Echt zin in!

2 likes

Hoi hoi! Heb jij nog interesse in de kaartjes?

Ik ga ook naar MikašŸ˜

30 april 2025 Twenty One Pilots in Ziggo! Volgende week vrijdag verkoop.
Ik hoop echt dat ik kaarten kan krijgen

1 like

Mocht @Bunnyslippers niet meer kunnen of willen dan heb ik wel interesse :blush:

De kaartjes zijn helaas verkocht.

2 likes