Concertentopic

Ik heb vanochtend kaarten bemachtigd voor het extra concert van Justin Timberlake!!! Baalde helemaal omdat ik niet door de eerste wachtrij was gekomen en daarna kreeg ik een link voor het extra concert en was ik er zo doorheen??? ZO HAPPY

3 likes

Ik ben benieuwd: zijn er artiesten die jullie heel graag nog eens live willen zien?

Om de vraag zelf te beantwoorden: ik heb door festivals en werk al een heleboel gezien, en er is altijd meer nieuws om te checken haha

1 like

Oh genoeg!
Bruno Mars, Anastacia, Tame Impala, FINNEAS, Eminem, Deyaz staan sowieso op mn lijstje.
Qua overleden personen vind ik het heel jammer dat ik nooit George Michael, Prince of Mac Miller live kan zien.

2 likes

Ik wacht al een eeuwigheid op Nelly Furtado en Janet Jackson zou ik ook graag willen zien!

5 likes

System of a down en the strokes

3 likes

Ik zou heel graag Kate Bush, Michael Kiwanuka en Florence + the machine een keer live willen zien!

7 likes

Leuk! Florence heb ik gezien, was fantastisch! Michael Kiwanuka deze zomer op dtrh. Kate Bush zou ik ook willen zien inderdaad.

Verder op mijn lijstje (dead or alive) zou ik heel graag Fleetwood Mac, Stevie Nicks, ABBA, Mac DeMarco, Unknown Mortal Orchestra, Sleeping at Last en Matt Corby. Verder nog wel veel meer stiekem, maar als ik mijn favorieten doorloop ook al veeeeel wel gezien.

3 likes

Ik heb ook veel gezien al. Zou nog graag willen zien:
Radiohead
Joanna Newsom
Kate Bush

Blij dat ik björk, regina spektor en damien rice gezien heb.

Graag nog Muse een keer, en the White Lies. Radiohead ook wel.

2 likes

Foo Fighters staat nog hoog op mn lijstje! Verder heb ik na een aantal jaren festivals echt veel al gezien gelukkig.

Van vroeger had ik Fleetwood Mac in hun goede tijd nog graag willen zien. Net als George Michael en Prince.

4 likes

Jessie Ware
The Sundays
Goldfrapp
Duran Duran
Kings of Convenience
Belle and Sebastian
Patti Smith
Gretel Hänlyn
Elton John
Ivete Sangalo

Ik zou heel graag weer Florence + the Machine willen zien. En Paramore maar ze staan in het voorprogramma van Taylor Swift en er kwam geen aparte Europese tour. :sob:

Zojuist Sophie Ellis-Bextor gezien en volgende maand Myrkur.

En verder op de agenda staan:

Eivør
Alcest
En hopelijk snel een kaartje scoren voor Julie Christmas.

1 like

Kate Bush💛
Moloko van de beginjaren
Black Keys
Talking Heads
Tori amos
The Knife
Fleetwood Mac
Dolly Parton

1 like

Craig David
Britney Spears

1 like

Ik ga vanavond naar Editors in AFAS, zin in!

En heb gisteren ook kaartjes gekocht voor Johan in november, zo leuk dat zij er weer zijn! Luister ze al sinds de basisschool dus we gaan way back.

7 likes

Veel plezier! Ik was gister en het was zoooo goed!

1 like

Ik heb een kaartje te koop voor Niall Horan vanavond in Antwerpen. Iemand hier interesse?

Het was inderdaad geweldig! Ik was zo blij toen ze No Sound but the Wind nog speelden :heart_eyes:

3 likes

Fleedwood Mac
System of a down

3 likes

Ik zie net dat er weer genoeg kaarten beschikbaar zijn voor Adele in München. Misschien dat iemand interesse heeft? Ik kon net twee zitplaatsen krijgen voor €338 per stuk (niet gedaan haha)

1 like