Mochten er nog mensen naar Keane in Brussel willen aanstaande woensdag (is uitverkocht); ik heb mijn tickets via Ticketmaster aangeboden omdat mijn concertmaatje helaas ernstig ziek is geworden.
Edit: tickets zijn verkocht.
Mochten er nog mensen naar Keane in Brussel willen aanstaande woensdag (is uitverkocht); ik heb mijn tickets via Ticketmaster aangeboden omdat mijn concertmaatje helaas ernstig ziek is geworden.
Edit: tickets zijn verkocht.
Kaartjes voor Nas zān Illmatic tour zijn in the pocket! Nu al zin in.
White lies in Brugge maar bijna 5 uur rijden vanaf hierā¦ā¦
Jaa toppp dat had ik gezien! Alleen Brugge Maar goed zolang ik ze maar ergens kan zien
Ik ga in Utrecht allebei de dagen nu al zin in!!
Ik was vrijdag naar een concert en er was een moeder die letterlijk verbeterwerk aan het doen was tijdens het concert van multitasken gesproken, en de tickets waren ook alles behalve goedkoop
Gezellig voor haar kind ook waar ze mee was
Billie Eillish en Janet Jackson komen naar Amsterdam!!!
Jaaa morgen pre-sale van Platenzaak! Hopen dat het luktš„°
Van Janet Jackson?
Heeft er iemand een voorverkoop link oid voor me?
Billie
Ik wil ook heel graag een link als iemand m heeft!
Kaartjes voor Sleep Token zijn binnen! Zo blij
Oohh ik heb echt even haat op ticketmaster.
Kaarten betaald en vervolgens 5 min wachten om naar het volgende scherm te gaanā¦
Tijd verlopen daaaaag billie
Oooh ik hoop zo dat het je nog op een andere manier lukt. Ik word altijd echt 20 jaar ouder en fucking opgefokt van kaarten kopen haha.
Ik heb net kaartjes gekocht voor Janet Jackson (kwam erachter dat Mastercard vandaag al had). Echt 5x wit scherm bij betaling, om gek van te worden. Nu wel mindere plekken (al heb ik expres een zitplaats gekozen want degene met wie ik ben heeft vaak last van de rug haha). Dus we zitten ergens in Turkije, maar wilde altijd al kijken of die plekken ook leuk waren. Al had ik stiekem nog t liefst staanplaatsen gehad (die zijn er trouwens nog voor de liefhebbers).
Ik heb kaarten voor Billie!!
Ben echt zo blij, had nooit verwacht dat het zou lukken. Vond ze wel echt schreeuwend duur.
Heb je een link?
Ik ga naar Janet Jacksonnnn
@Bunnyslippers waar zit jij? Ik zit ook ver, vak 205. Misschien ga ik nog betere kaarten proberen te krijgen, maar ben al heel blij dat het gelukt is!