Concertentopic

Hahaha nee die gaan sws naar Harry. Heb tiktoks voorbij zien komen van meiden die echt maanden over hun outfit hebben gedaan en 't is eigenlijk allemaal glitter en boa :joy:

1 like

Ik helaas niet! :frowning:
Veel plezier!

Hoop dat je oordoppen bij je hebt
 heb nog last van mn oren na zn laatste concert in Nederland. Dat gegil was absurd

En ik ben stiekem jaloers dat je gaat, wilde ook maar kon niet

1 like

Ik ben donderdag in Antwerpen gegaan en dat was ook zo, wel leuk! Ik had die memo gemist, dus was ook gewoon normaal gekleed en ben iets ouder dan de gemiddelde leeftijd volgens mij (ben pas fan sinds hij solo gegaan is, 1D zei me niet zo veel), dus ik voelde me wel iets uit de toon vallen, haha. Maar ik heb me wel geamuseerd (met oordoppen inderdaad :laughing:). Hoe vond je het?

3 likes

Ik vond het echt fantastisch! Ik ben best wel naar flink wat concerten geweest maar dit was wel één van de meest hysterische haha, maar dat zorgde ook wel voor een leuke sfeer.

Hoe vond jij het @Noot ?

4 likes

Haha, ja, was ook mijn meest hysterische concert. Ik heb ook nog nooit gehad dat er zo massaal met alles meegezongen werd. Maar hij zong Medicine in Amsterdam?!

3 likes

Ik was er ook. Ik zat in vak B vooraan, echt een geweldige plek naast de catwalk :heart_eyes: ik was echt heel blij dat hij medicine zong hahaha! Superleuk. Echt veel crowd interactie had hij gisteren!

1 like

Was er een bepaalde reden dat hij medicine zong??

Iemand had een sign waarop stond “sing medicine or I’ll kidnap Mitch” en die las hij voor. En mensen gingen steeds roepen voor het liedje. Toen deed ie nog een beetje geheimzinnig of hij dat wel of niet ging doen, maar uiteindelijk dus wel :joy: hij heeft het bij een paar andere shows ook gedaan.

3 likes

Jaa precies, ik weet dat hij wel eens steen papier schaar heeft gedaan en bij verlies medicine heeft gedaan, dus dacht al dat er zoiets was hahaha. Leuk!

Wat is er zo bijzonder aan medicine?

1 like

Het is een liedje dat hij voor zijn eerste plaat schreef, maar dat uiteindelijk geschrapt werd en nooit gereleased werd. Hij zong het wel tijdens zijn eerste tour (en nu dus ook af en toe).

Het hint behoorlijk expliciet naar biseksualiteit (eigenlijk vooral naar seks met een man), waar Harry ook al wel eens naar hintte in interviews (of op z’n minst de vraag naar zijn geaardheid onbeantwoord liet en niet ontkende), maar nooit echt bevestigd heeft. Hij is sowieso enorm open naar de lgbtq±community en dus wel een queer icon, waardoor Medicine ook extra betekenis heeft. Sommigen zagen het als zijn “coming-out” als biseksueel, maar hij vindt het irrelevant en ouderwets om altijd dat soort labels te willen plakken (wat sommigen dan weer queer-baiting vinden, omdat hij wel steeds openlijk relaties heeft met vrouwen en weinig erop wijst dat hij niet gewoon een witte hetero man zou zijn).

5 likes

Ja, ik vind het ook een heel sexy nummer. Echt jammer dat hij het in Antwerpen niet heeft gezongen.

1 like

Ik vond het echt heel leuk! Ik was samen met een vriendin, maar naast ons zaten ook twee leuke meiden waarmee we gekletst hebben.
Hij deed het ook echt goed, ik ben ook al naar flink veel concerten geweest, soms is het ook alsof de artiest dan denkt: we spelen de liedjes en dan is het klaar, maar dat gevoel had ik nu totaal niet. Was een leuke avond!

2 likes

Oh heeft hij het in Antwerpen niet gezongen? Ik dacht dat ie het bij elke show deed. Ik keek echt specifiek uit naar dat nummer en ben heel blij dat ie het in Parijs wel heeft gespeeld :sweat_smile:

En ik ben al naar veel concerten (waaronder kpop) met gillende tienermeisjes geweest maar dit was echt next level :rofl:

Nee :smiling_face_with_tear:. Doet hij blijkbaar niet standaard.

Edit: we hebben er trouwens wel om gevraagd (ook om Fine Line) en hij ging er half op in (grappend negerend), en dat spandoek met “sing medicine or we’ll kidnap Mitch” heb ik ook zien passeren (maar las op Twitter dat ze het weg moesten nemen). Hij wilde niet :sob:.

O.a.: https://twitter.com/AlinaJanovski/status/1545149956830466049?t=a9K9_VGEys-lIi4fp-Vqpg&s=19

1 like

Meer mensen die toevallig bij Coldplay in Berlijn zijn?

Oh nice! Normaal kan ik prima lopen hoor, maar ik ben nog niet zo lang geleden geopereerd dus nu viel dat toch even tegen.

1 like

Daarnaast is 20 euro voor parkeren ook echt veel! Dat waren toch 4 biertjes bij Rammstein haha
Volgens mij zijn er dit jaar geen grote concerten meer, maar volgend jaar krijgen we weer zo’n nieuwe pas!

Haha, ja, dit was maar 8 euro, dus dat viel me reuze mee eigenlijk. En ik heb op de terugweg nog mensen meegenomen (je betaalde per auto, niet per aantal mensen), en die wilden per se meebetalen, dus uiteindelijk kostte het me maar 3 euro :sweat_smile:

1 like