Concertentopic

Nee sorry, wij hadden een presale link omdat we een LP hadden gekocht. Dat was met een persoonlijke code die je ook maar eenmalig kon gebruiken :weary:

Oke, hoe duur zijn de prijzen ongeveer?

1 like

Hey, dan kunnen we mss nog zwaaien want ik zit in 203!

2 likes

Ja, heb kaarten!

Maar jeetje mina… ik verlang soms echt terug naar het postkantoor en met zn allen netjes in de rij kaarten halen :blue_heart:

4 likes

2 likes

Ik heb Billie Eilish kaartenšŸŽ‰. Pff wel het meeste wat ik ooit voor een kaartje heb betaald haha.

2 likes

Vanavond naar Dizzee Rascal :star_struck:

8 likes

Vanavond naar Bruce Springsteen in Cardiff. Eerste show van de Europese leg en kan echt niet wachten. Ben gewoon weer een beetje nerveus. (Moet dan toch mn man misschien gelijk geven dat Bruce fans een beetje gek zijn)

14 likes

Ga morgen naar Apes of the State, heb er echt veel zin in!

Heel veel plezier vanavond, ik ben in Nijmegen geweest en het wat zó tof!
(Al zijn er ook kennissen halverwege weg gegaan, die trokken zijn manier van optreden niet) bij ons ging hij bijna tot half 11 door ipv kwart voor 10.

Ik was bij de black keys gisteren en vond dat ze echt ontzettend goed aan het spelen waren, maar er was echt amper interactie met het publiek, zo jammer!

1 like

ā€˜Hello Amsterdam we’re The Black Keys from huppel-de-pup-Ohio’ en ā€˜He’s Patrick and I’m Dan’ was ongeveer het enige ja (werd wel een keer of 5 herhaald…). Maar ik vond nu de Ziggo ook echt wel een maatje te groot, waardoor het publiek ook nauwelijks mee deed. Vanaf de helft ongeveer kwam het wel wat meer los en op het einde vond ik de sfeer wel echt goed. Ze gaven muzikaal gezien iig niet op gelukkig. Zeker omdat ik weleens heb gehoord dat ze live niet heel goed waren qua muziek, dat vond ik nu echt niet.

2 likes

Ah wat super leuk om te lezen! Ik vond het concert ook echt samen een feestje bouwen. En dat zij even veel lol hebben als het publiek. En oke, ze spelen geen enkel nummer in 1x helemaal door, maar daar kun je de cd voor aanzetten haha.

3 likes

Ik ben vanavond naar Taylor Swift geweest en het was zó goed. Echt een feestje! En dat gedeelte van het nieuwe album was mijn absolute favoriet. Had spoilers vermeden en was helemaal blij met hoe ze het gedaan had (the archer en tolerate it zijn er wel uit en dat doet een beetje pijn. Van mij had 1989 bv wat korter gemogen.)

De zaal viel me overigens alles mee. Geen gekrijs of gejank of overdreven gedoe met friendship bracelets. Gewoon gezellig!

18 likes

Ja, tolerate it eruit :cry: aan de andere kant, kan het nooit droog houden tijdens dat nummer :sob:

3 likes

Lang leven Europa

2 likes

Ja vond dat echt wel jammer! Ook dat folklore en evermore nu 1 set zijn, want dat zijn mijn favoriete albums.

En Bad Blood en Shake it Off vind ik dus vreselijke nummers, maarja dat zijn hits :broken_heart:

3 likes

Same. Helaas hebben we het niet voor het kiezen…

2 likes

Ik aas op een kaartje voor Olivia Dean, maar man… stijf uitverkocht. :sob:

Heeft ze niet bij ieder optreden een andere setlist?

2 likes