Nee alleen 2 akoestische verrassingsnummers wisselen iedere avond. Ze voegt heel soms wel kleine dingen toe, bv Long Live toen de nieuwe versie van Speak Now uitkwam. Maar nu heeft ze echt grote dingen aangepast. De volgorde gewijzigd, best wat nummers geschrapt en juist een hele nieuwe set toegevoegd. Die veranderingen zijn wel blijvend (voor nu)
Dat heeft toch bijna geen enkele artiest tijdens een tour?
Ja hoor sommige wel. Tori Amos bijvoorbeeld.
Oh juist wel, vaak zijn er meerdere setlists die rouleren, of is er een vast deel en zijn er een aantal wisselende nummers. Lijkt me ook wel jammer voor de fans als het steeds hetzelfde is.
Maar ze doet wel direct 46 nummmers haha.
Mijn ervaring is dat het dit nog best tegenvalt. Hooguit 3 andere nummers als ze 2 avonden in dezelfde stad staan, maar niet een heel andere setlist. Kan vaak ook niet met de productie, lichten, effecten etc. Vind dat ook altijd erg jammer.
Kan me voorstellen dat het bij een show als die van Taylor Swift ook geen doen is om elke avond andere set te spelen.
Ik ken ook maar een artiest die elk concert andere set speelt en dat is Bruce Springsteen. Hij staat er echt om bekend. Behalve zn laaste tour dan, maar deze tour is ie alweer lekker bezig. Om een idee te geven van hoe Springsteen afwisselt, ik ben naar 20 concerten geweest en heb ruim 180 verschillende nummers gehoord. Ter vergelijking, in 6 concerten van The Script waren het 25 verschillende nummers.
Dit is toch die country sausclown die al een aantal hele domme flaters beging/debiele dingen heeft gezegd en recent nog werd gearresteerd?
Childish Gambino komt naar nederland!
Yes presale is nu!!
KAAAAAK meen je
Ik zie nog steeds kaartjes beschikbaar, deze link moet je hebben met code LittleFoot!
Ik ga zelf in een andere Europese stad
Thanks hiervoor! Heb 2 zitplaatsen kunnen scoren
Ik probeer kaartjes te krijgen voor een concert in uk/ierland/schotland dat al is uitverkocht. Kan dat ook gewoon via ticketswap? Ik weet dat ticketmaster zelf ook doorverkoopt dus houd dat al in de gaten, maar misschien hebben jullie nog tips?
Ik heb wel eens een kaartje voor een concert in the UK verkocht via Tixel. En je hebt ook nog Twickets. Maar via ticketmaster lijkt me idd het prettigst/betrouwbaarst
Ah The Script komt weer naar Nederland! Zin in, mocht iemand al een presale link krijgen, wil je het laten weten?
Als het goed is komt er eentje in de wekelijkse mail van mojo(komt op woensdagavond) Alleen op een of andere manier krijg ik die nooit(denk dat het misschien eraan ligt dat het een hotmail adres is). Dus heb mij nu ook maar via gmail aangemeld en daarop heb ik hem vorige week wel ontvangen.
Voor welke show zou je presale willen?
Kan ook handig zijn om te abonneren via de nieuwsbrief van The Script, dan is er vaak nog een artist presale met code!
Ohh goeie, die krijg ik meestal wel! Ik ben ook bij de vorige shows geweest dus hoop nu weer te kunnen gaan.
@Disconnected voor die van de 6e! En slim, ga ik ook doen!
Iemand die gratis naar Paloma Faith wil vanavond? Ik heb 1 kaartje maar het lukt me niet om vanavond te gaan😭 via Ticketmaster kan verkopen niet meer en het is zonde als mn ticket nu niet gebruikt wordt. Dus woon je in de buurt van Amsterdam of heb je er een reisje voor over dan mag je het ticket hebben.
Ik las net een artikel dat de concertkaarten voor Kane massaal voor een prikkie op ticketswap staan. Ik vind dit zelf ook te gieren