Concertentopic

Waarom?

1 like

Ja eigenlijk is het ook helemaal niet om te lachen als je wel die 65 euro hebt betaald…

1 like

Ja ik zag het, ik zou gister namelijk ook naar Kane gaan maar had de hele dag eigenlijk helemaal geen zin. Wilde mijn kaartje toen op Ticketswap zetten en toen zag ik dat er hƩƩl veel op stonden, en heel goedkoop idd. Heb hem er toen maar niet op gezet en ben toch maar gegaan want was bang dat ik anders spijt zou krijgen. Maar ik snap echt niet waarom zoveel mensen van hun kaartjes af wilden??

1 like

Ja wat is er dan zo slecht aan hem dat er massaal opnieuw kaartjes in de verkoop gaan? Ik ken z’n muziek niet echt dus misschien is het terecht maar dan koop je toch sowieso geen ticket? Of was het meteen uitverkocht en zijn deze last minute kaartjes bedoeld om goed te cashen?

2 likes

Geen idee waarom kaartjes goedkoop te koop staan/stonden.
Ik ben dinsdag geweest. Vond het tof maar het geluid was verschrikkelijk. De instrumenten stonden veeeeeel te hard waardoor je amper wat van de zang verstond .

Ik ben vrijdagavond geweest. Vond het niet echt heel denderend. Instrumenten stonden inderdaad heel hard ten opzichte van de zang. Het publiek was echt matig, hij moest er echt een reactie uit trekken. Vond dat best sneu. Aan het einde liep dat wel los maar goed. Tijdens no surrender ging hij ook ineens klanken, toonhoogtes en uithalen aanpassen. Vind dat ook wel irritant vaak, maar dat is helemaal persoonlijk :joy:.

Dit was wel heeel mooi :clap:t3:

5 likes

Kreeg vandaag meerdere herinneren dat Jonas Brothers eigenlijk nu zou zijn :smiling_face_with_tear:.

2 likes

Ohja weten we al welk ultra bijzondere project de reden was om de hele boel te annuleren?

4 likes

Nee :joy::joy:

Ik ben ook naar deze tour geweest en vond het (als mede niet fan) een leuk concert!

1 like

Zo leuk! Ik vond ze ook heel goed, heb ze gezien in Amsterdam (wilde ze al heel lang eens live zien). Echt een goed repertoire hebben ze hĆØ! En ondanks dat ze al een paar jaar niet echt meer in de hitlijsten staan kwamen er ook verbazingwekkend veel jonge mensen op af vond ik, ik weet niet of dat bij jou ook zo was

Blijkbaar gaat Joe een solo liedje uitbrengen en Nick gaat in een broadway show spelen. Leuk voor hun hoor maar plan dat lekker om je tour heen 🫶

2 likes

Ik zit een beetje te twijfelen om naar green day te gaan morgen… ik heb de tickets maar het is in arnhem en voor mij is dat 1,5 uur rijden. Dat leek mij toen allemaal prima, maar nu zit ik toch te twijfelen :joy:

1 like

Oke, als iemand 2 staanplaatsen wilt voor Green Day in Gelredome morgen; hit me up! :raising_hand_woman:t3:

Weet iemand of de tickets bij Rammstein streng op naam gecontroleerd worden? Heb kaartjes gewonnen in de wijk en die staan nog op de naam van een wijkgenoot.

Ik heb juist e-tickets gekregen met een andere naam vanuit de organisatie en daar stond bij vermeld dat het niet naam gebonden is!

1 like

Pffff wat een drukte… Ben al anderhalf uur onderweg vanuit Amersfoort, maar duurt nog wel ff voor ik er ben hahahhaa.

Gisteren bij ons wel.

Veel plezier vanavond :metal:t2:

1 like

Ja kut ik hoop dat het lukt, want als je via ticketswap hebt gekocht moet je id kaart van de boeker hebben zeggen ze hier…

Oe ja hoop ook echt dat het lukt. Ik woon er naast en de wijk heeft vrijkaartjes gekregen, ik ga met mn dochter van 10, unieke kans om met haar eens binnen te kunnen kijken en een deel te kunnen zien. Wie weet helpt haar onschuldige gezicht haha

3 likes