Concertentopic

Pas maar op dat Till haar niet in de gaten krijgt!
(Sorry flauw maar kon het niet laten.)
Geniet van de show!

1 like

Wauw dat is fijn! Maar als jullie vrijkaarten hebben gekregen van de organisatie zal het toch wel? Al kan ik me ook voorstellen dat je vaak genoeg overlast hebt van de concerten etc.

2 likes

Als ik het raam open doe dan hoor ik het ook! Gisteravond kon je het echt goed meekrijgen inclusief lichtshow (ik kan het Goffertpark zien liggen vanuit mijn raam + masten van het podium). Have fun voor degene die gaan!

2 likes

Wow, waarom zou je 1. überhaupt nog naar een concert van die hufters gaan en 2. je jonge dochter er mee naartoe nemen? Ik snap echt niet dat die tyfuslijers nog steeds zoveel mensen trekken ondanks alles wat hij geflikt heeft/de rest van de band heeft laten gebeuren. Echt weer een goed voorbeeld dat gecanceld worden gewoon een fabeltje is.

25 likes

Dit vraag je denk ik aan mij. Waarom? Omdat we na 11 jaar naast het park wonen nu gratis bij een concert konden zijn. Waarom met mijn kind? Omdat zij nog nooit zoiets heeft gemaakt en ze vooral last van heeft normaal, het park is weken afgesloten en we moeten met een omweg naar school fietsen.
Ze heeft een heel leuke avond gehad. Met gratis wafels van de lieve wafel dame, high fives van bezoekers en dansen op muziek die zij niet kent.

13 likes

De zaak is gestaakt (geseponeerd?) omdat er geen bewijs is gevonden van strafbare feiten. Dus er valt niks te cancellen.

3 likes

Volgens het recht is inderdaad iemand onschuldig totdat tegendeel is bewezen maar in dit soort zaken is het altijd heel ingewikkeld om te bewijzen. En het was ook niet 1 vrouw die dit beweerde, er waren er heel veel maar de meesten hebben geen aangifte gedaan. Net als dat Till een relatie begon met een vriendinnetje van de dochter van een van de bandleden. Zij was 16 en hij 47. Veroordeeld of niet, hij heeft geen beste reputatie op dit gebied en dat hebben de andere band leden ook toegegeven. Ik ging met heel veel plezier naar de concerten omdat ik de teksten e.d. altijd als een soort grapje/extra overdrijving zag. Maar blijkbaar zijn ze de werkelijkheid daarin wat uit het oog verloren. En dan moet iedereen helemaal zelf weten of je er gaat staan maar het is niet zo omdat er geen bewijs gevonden is er in dit geval ook echt niks aan de hand is.

7 likes

Snap ik, ik kan me best inbeelden dat je er anders naar kijkt sinds de aantijgingenvan vorig jaar. En dat mag ook iedereen zelf weten en is prima natuurlijk. Die extreem veroordelende en misgunnende reactie van @kika richting @Bennielava die enthousiast vertelt over een leuke avond met haar dochter vond ik echter niet oké. Daar triggerde ik vooral op.

1 like

Dit was zoveel overtuigender geweest met een andere forumnaam.

11 likes

Of het zou juist hypocrieter zijn

1 like

De extreem veroordelende reactie was naar de man die zijn positie heeft gebruikt om (jonge) vrouwen te misbruiken, als je die reactie niet oké vindt moet je je morele kompas wellicht eens checken. Zoals al gezegd was het niet 1 vrouw die hem hiervan beschuldigd heeft, maar zijn er velen, dat de zaak geseponeerd is doet hier helemaal niets aan af.

1 like

Dit richt je toch aan @Bennielava

1 like

Ja, ik veroordeel de man die vrouwen misbruikt, en ik uit mijn verbazing dat @Bennielava en vele anderen (daarom ook niet als directe reactie op haar, maar gewoon algemeen) nog steeds naar concerten van deze band gaan, zoals ik hiervoor ook al wel eens mijn verbazing hb geuit dat mensen nog steeds naar Chris Brown gaan. Ik snap niet dat mensen zich zo makkelijk over zulke dingen heen kunnen zetten. Maar dat ben ik blijkbaar, want ze verkopen nog steeds superveel tickets. En kunnen waarschijnlijk ook nog steeds ongestoord hun gang gaan, hooguit iets voorzichtiger, want rijke, invloedrijke mannen komen zoals altijd overal mee weg :face_vomiting:

9 likes

Ja dan begrijp ik je beter! Thanks voor je uitgebreidere en algemenere reactie

2 likes

Ik heb vorig jaar kaartjes gekocht voor mijn dochters voor Taylor Swift. De kaarten zijn “vrijgegeven” vandaag alleen nou kunnen ze niet op een andere naam gezet worden :sweat_smile:

Ticketmaster/Greenhouse heeft vandaag een hele FAQ omtrent het concert live gezet, waarin o.a. staat dat de lead-booker policy niet vervalt. Had je die al gelezen? Dat betekent dus dat de hoofdboeker (wiens naam op de kaarten staat) mee naar binnen moet en je anders niet binnenkomt. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze iedereen id gaan checken, maar je weet het nooit.

Als je tickets doorstuurt van het ene ticketmaster account (of via third parties zoals stubhub en ticketswap hebt gekocht) wordt de naam aangehouden van de originele koper. Blijft dus toch een risico!

3 likes

Tja dat is echt vet kut. Mijn dochters hebben mijn achternaam niet. Ik heb destijds via de persoonlijke link van m’n dochter de kaarten gekocht en uiteindelijk staan ze dus wel op mijn naam, omdat blijkbaar mijn account geactiveerd was. Via dochters account was de wachttijd langer, raar verhaal ook.
Heb al gemaild met ticketmaster, eerder dit jaar ook al, maar toen konden ze nog niet meer vertellen, ik hoop nu wel. Anders moet ik dus vanuit Groningen naar Amdam om me te identificeren :triumph:

1 like

Gister bij Troye Sivan geweest.:clap:t3:wat :clap:t3: een :clap:t3: show :clap:t3: . Echt geweldig, ik heb van begin tot eind zo erg genoten. Ik had wel wat meer energie verwacht van het publiek. Gillen en joelen deden ze wel elke keer als Troye wat zei, maar zodra hij ging zingen stond iedereen een beetje stil en geïrriteerd om zich heen te kijken.

5 likes

Ik heb dit een keer met Ed Sheeran gehad, dat de kaarten op naam van mijn vader stonden en ik zonder hem ging. We kregen toen van Ticketmaster het advies om een kopie van zijn paspoort, een kopie van het bankafschrift en een begeleidend briefje dat hij ondertekend had dat hij toestemming gaf dat wij de kaarten mochten gebruiken. Mega omslachtig, zou makkelijker zijn als je gewoon naam kan wijzigen.

2 likes

Oh wauw. Pff wat een gedoe. Ik wacht even de reactie van TM af, ben benieuwd!

1 like