Concertentopic

Ik zou ook wel eens naar Jera willen, maar hou echt niet van kamperen :sweat_smile:

Kan je geen hotel in de buurt boeken?

Jaa lijkt me fijner inderdaad, zal volgend jaar eens kijken wat de opties zijn

1 like

Hier ook naar P!nk maar dan op 11 juli. Cadeautje voor mn moeder @Mette12

Wij hebben in Center Parcs in de buurt gezeten en fietsen gehuurd. Half Jera zat daar en dat was goed te doen!

2 likes

Zit nu in de auto met m’n leren broek en see through top te wachten tot we p7 af kunnen rijden na het concert van Lenny Kravitz. Dit was echt zoooo een heerlijk concert. Hadden goede staanplekken, de band was echt fantastisch en Lenny zelf is ook echt zooo goed. De vibes waren ook heerlijk, lekker beetje hippie let love rule. Hij kwam aan het eind nog gewoon even tijdens z’n laatste nummer een rondje door het publiek lopen haha.

19 likes

Lenny was zeker (nog steeds) goed! Ik miste alleen een scherm. Ik zat in vak 104 en vind het toch ook wel fijn om het hoofd en gezicht van een artiest te kunnen zien (en dat was nu echt niet te zien)

2 likes

Ik moet zeggen dat vroeg ik me dus ook af, ik stond vrij dicht bij het podium dus ik had goed zicht op hem, maar vroeg me echt af hoe mensen dat deden die verder weg stonden of zaten. Ook vrouw naast me was een stuk kleiner en die kon ook grote delen niks zien.

Zijn graphics waren mooi, maar wel meer geschikt voor een kleinschaligere zaal. Sowieso denk ik dat het bij ziggodome ook geen kwaad zou kunnen om het podium iets te verhogen zodat je ook minder last hebt van lange mensen voor je of mensen die continu willen filmen (dat viel gelukkig tijdens dit concert mee).

2 likes

Heeft iemand toevallig een code over voor Taylor Swift? 🄹

1 like

Probleem met die codes is dat ze verbonden zijn aan het e-mailadres. Op het moment dat je de wachtrij in wilt, dan moet je je e-mailadres opgeven en dan wordt er een andere code per mail verstuurd. Dus ik denk niet dat je die codes kunt overdragen eigenlijk? :pensive:

2 likes

IK GA NAAR TAYLOR SWIFT MORGEN :tada::tada:

Ik dacht ik probeer nog even…bingo!

18 likes

Klopt! Het werkt met een verificatie mail.

Klopt! Er was al een forummer die had gekeken maar dat gaat dan via dat mailadres. Ik snap het wel, maar baal er wel van dat ik geen code heb!

Super brutale vraag! Maar ik zou ook graag morgen gaan, maar heb geen verificatiecode. Zou je, als je dat wil en kan, kunnen kijken of er nog een kaartje te koop is?:blush: wilde je PBen maar dat kan niet zag ik.

Ik had al 3 gekocht en nu de laatste…anders had ik het echt met liefde gedaan!

1 like

Haha helaas! Was het proberen waard. Superveel plezier morgen!!

Neeen, mijn vriendin heeft er net 1 kunnen kopen met een random code! Je kan er in via je eigen mail, maar dan moet je nog een extra code invullen voor de tickets zelf

1 like

Thanks! Mn eerste concert waar ik ā€œalleenā€ ben. M’n dochters en vriendin gaan samen vip, ik mag alleen haha

2 likes

Het ziet er uit als een feestje als ik fragmenten zie online, wordt vast heel erg leuk😁

2 likes

Haha ja dat denk ik ook! Een once in a lifetime dingetje haha

2 likes