Ik heb kaarten voor di-rect in de kuip. Ben benieuwd
Maar als je het doorstuurt van je ene account naar het andere dan heeft die persoon ze toch op z’n ticketmasker mobiel/app? Ik heb dat dit jaar nog gedaan en dat ging prima. Of doen ze bij dit concert nog aan papieren tickets?
Ik ga toch nog een poging hier wagen! Mocht iemand een ticket over hebben voor Taylor of hem toch willen verkopen, ik wil echt heel graag gaan .
Volgens de website blijven de tickets, ondanks doorsturen, op naam van de originele koper staan. En nee geen papieren tickets, alleen qr code in de app.
Ja, wat @Tamara zegt klopt inderdaad. Ze staan dan na doorsturen wel in je eigen ticketmaster account, maar de naam op het ticket blijft van de originele koper. Heel onlogisch
Oh wat vaag zeg! Wat is dan het hele idee van dat ticket doorsturen via ticketmaster? Bij mijn familie ging het in ieder geval goed afgelopen mei, heb ze er niet over gehoord haha
Ik kan de kaarten niet doorsturen, ook niet verkopen. Met een beetje geluk doen ze het een dag of 3 van tevoren alsnog. Maar dit geeft op zich wel een beetje een soort van stress
Ja geen idee eigenlijk haha, ik denk puur zodat iedereen op z’n eigen telefoon kan laten scannen ipv 1 persoon voor de hele groep, maar je zult alsnog tegelijk met die persoon die gekocht heeft naar binnen moeten dus per saldo maakt het niet uit.
Taylor in Parijs was trouwens ook op naam en daar werd nauwelijks gecontroleerd. Daar werd ook aangegeven dat je een kopie van het legitimatiebewijs van degene wiens naam op het ticket stond moest meenemen
@Saray zijn het vip tickets? Die zijn nog niet doorstuurbaar
Ja het zijn vip tickets!
In Parijs gold die policy ook maar er is echt niet om ID’s gevraagd. Dat is ook niet te doen. Tienduizenden mensen op tijd dat stadion in loodsen is al een klus op zich en zo’n controle houdt het alleen maar op. Duurde toen al 3 kwartier om binnen te komen, laat staan als ze iedereen op naam moeten controleren.
Dan heb ik niks gezegd.
Kunnen Taylor Swift tickets eigenlijk nog wel worden doorverkocht? Omdat ze zo streng zijn met de naam op het ticket en zo’n code etc
Mocht dat wel het geval zijn en iemand heeft nog een kaartje open dan zou ik hem erg graag overnemen long shot denk ik, maar wil het toch proberen
De verwachting is dat er komende week, zodra het podium wordt opgebouwd, er “slecht zicht” plekken in de verkoop komen, dat is tot nu toe in meerdere steden gebeurd. Slecht zicht tussen haakjes omdat je, hoewel je naast/half achter het podium zit, het grootste deel kunt zien omdat een groot deel op de catwalk plaatsvindt en die zou je vanaf die plekken wel kunnen zien normaal gesproken. Voor die kaartjes heb je nog wel een code nodig.
Ook is het nog mogelijk dat fans de doorverkoop optie in ticketmaster gebruiken. Daarvoor heb je geen code nodig. Die doorverkoop tickets kan je op dezelfde plek vinden als de “gewone” kaartjes, maar als je ze op de kaart ziet zijn de roze en je hebt geen code nodig. Gebeurt helaas alleen zelden dat die te koop zijn maar kan mij voorstellen dat het er misschien meer worden zo in de aanloop naar de concerten.
En dan heb je nog de doorstuur optie waarbij je dus een kaartje kan doorsturen naar iemand, maar daarbij blijft het ticket dus op naam staan van degene die het gekocht heeft. In Parijs, waarbij dezelfde regels golden, werd er steekproefsgewijs gecontroleerd en kwam je binnen als je kopie legitimatiebewijs van de originele koper had met een briefje waarop stond dat jullie hebben afgesproken dat jij naar binnen mag op het kaartje.
Oohh super bedankt voor deze uitgebreide reactie! Ik zal Ticketmaster goed in de gaten houden.
Mocht er nog iemand met een ongebruikte code zijn dan houd ik me ook aanbevolen!
Waar haal je deze info vandaan?
Staat niet zwart op wit toch?
Ik ben dit weekend bij Taylor Swift in Wembley geweest en wauw, wat een fantastische en onvergetelijke ervaring zeg. Ik hoop heel erg dat iedereen die hier nog een ticket zoekt, er ook eentje te pakken krijgt!
Tof! Heb je ook Travis Kelce op het podium gezien of was dat een andere avond?
Nee ik was er zaterdag! Heb dus wel het duet met Hayley Williams gezien, wat een droom was dat zeg.
Heb Travis overigens wel zien lopen (en Taylors moeder haha).
Ik heb net een code gekregen voor Taylor Swift.