Heb je die zelf nodig?
Ik heb net gekeken en er waren helaas geen tickets beschikbaar.
Trouwens wel een gedoe. Code alleen is niet voldoende. Je moet ook het emailadres van die code invullen en dan wordt er nog een extra code verzonden die je moet invullen.
Bedankt voor het checken!! Dan hoop ik nog op last minute doorverkoop kaarten
Ik ook, dm maar bij interesse. Voor amsterdam
Ik heb gisteren van mijn vriend voor mijn verjaardag kaartjes voor Kula Shaker gekregen. Heel veel zin in!
Ik heb reactie van ticketmaster dat de hoofdboeker van de Taylor Swift kaarten zelf aanwezig moet zijn bij de entree voor de personen die naar binnen willen. Helaas.
Sjongejonge dat is toch totaal niet werkbaar
Vraag me ook echt af hoeveel mensen ze gaan vragen om legi, in de mail staat namelijk “De hoofdboeker kan worden gevraagd om zich te legitimeren.”
Kan
Krijg je dadelijk dan niet allemaal lege plekken? Die tickets zijn zó ver vooruit geboekt dat er vast genoeg hoofdboekers zijn die niet aanwezig kunnen zijn.
Snap echt dat ze wat willen doen tegen scalpers, maar al die systemen rondom deze tour vind ik zo intens.
@Tamara @Hiphopopotamus Ja dit is toch wel lichtelijk overdreven…Ik moet dus vrij gaan vragen (met wat voor reden ook ) en vanuit Groningen naar Amsterdam om m’n dochters naar binnen te loodsen. Yay!
Jouw kaarten zijn doorgestuurd?
Niet dat ik me kan herinneren. Maar de optie zal er vast geweest zijn. Ik heb op de voorverkoop code van dochter ingelogd, maar via mijn eigen account gekocht, omdat ik eerder binnen was in de wachtrij dan dochter. Ik heb daar nooit naar gekeken omdat ik dus via die persoonlijke code heb gekocht, dus zag pas natijds dat ik ze op naam had staan. Het zijn vip kaarten en die kunnen blijkbaar helemaal niet worden doorgestuurd.
Meer mensen die morgen naar bruce gaan? Hoe gaan jullie daarheen? Ik wilde met het ov maar ik woon in Noord holland en dan moet ik nog met 2 nachtbussen voordat ik thuis ben. Ik kan met fr auto, maar het voelt zo zonde om daar in mijn eentje heen te rijden. Is er misschien hier iemand die in/bij noord holland woont en daar heen gaat met de auto?
Ik heb eventueel een doorrijdpas voor als je vlakbij wilt parkeren. Scheelt misschien weer een beetje reistijd op de terugweg
Ik ga zaterdag (en wil stiekem ook morgen, maar laat het toch maar voorbij gaan). Ik ga met de auto en neem mijn fiets mee, zodat we op een kwartier fietsen kunnen parkeren en dan hopelijk snel weg ben.
Ik ga ook! Maar ik kom uit een hele andere richting, maar ga ook met de auto. Moet nog kijken waar we parkeren haha
Vriendin 2 dagen geleden wie gaat mee naar Sum 41 in oktober? Ik oke en nu heb ik nog echt een kaartje ook! Mijn 16 jarige ik is weer jaloers net als vorig jaar met blink-182.
Tof!! Ik ga ze morgen zien op Jera. Net als Simple Plan en Silverstein. In november naar Yellowcard! Echt het jaar van jeugdsentiment
Ik heb eventueel een bezoekersvergunning (straat, niet parkeergarage) voor regio centrum/station, dus als iemand de auto daar neer wilt zetten en de pendelbus wilt nemen naar het Goffertpark, let me know!
Ik ga morgen ook naar Jera . Ik heb vooral ook heel veel zin in Ice Nine Kills, erg benieuwd naar