Concertentopic

Ik heb ook zoooo veel zin. Vorig jaar juli de kaartjes al gekocht dus wordt ook wel een keer tijd. Ik ga zaterdag!

7 likes

Ik wilde graag en kan nu (voor noppes) via mijn werk, ben echt een bofkont

10 likes

Oh wat vet!

1 like

Ik ga naar Gelsenkirchen en nu het in Amsterdam is word ik wel heel ongeduldig🄹 veel plezier iedereen die gaat!

5 likes

Heb je nog een code nodig? Ik heb er een voor je.

1 like

In dat geval haal ik mijn reactie even weg, voelde niet zo goed om die volledige naam hier zo openbaar te plaatsen haha

Ik ga vanavond met vriendinnen en zaterdag met mijn zoontje van 7…hij is al maanden bezig met armbandjes maken. Dus als iemand van jullie zaterdag in vak 127 zit, dan wil hij graag ruilen (maar ik denk dat hij het uiteindelijk heel spannend vind om mensen te benaderen…)

19 likes

🄹

Als hij ze zichtbaar bij zich draagt komen ze vast ook wel op hem af!

3 likes

Heel veel plezier alle Taylor fans die de komende dagen gaan!

8 likes

Lief!! :pleading_face:

Ik ga morgen en ik kan echt niet wachten! Ik heb zelfs een beetje spanning ofzo haha

2 likes

Ik ga vanavond en herken die spanning wel :grin:

3 likes

Ik ga ook op de 11de
Ik heb staplekken. Heel benieuwd

1 like

Ik ga ook nog naar sum41 dit jaar, helaas ook gelijk de eerste en laatste keer

3 likes

Ik heb onverwachts voor vanavond staanplekken gekregen dus ik ben er ook bij. Moet nu wel heel erg omschakelen want zat in de werkmodus. Nu niet meer :sweat_smile:

6 likes

Voor de taylor swift fans. Ik hoor dat er echt veel gecontroleerd wordt op de id van de hoofdboeker. Houd hier rekening mee, een kopie is wel genoeg!

2 likes

Klopt! M’n dochters zijn gecheckt, kopie id was genoeg!

3 likes

Ik heb via een lieve forummer een code gekregen voor Amsterdam maar helaas is het nog niet gelukt, als iemand dus toch nog een ticket over heeft voor morgen of zaterdag dan houd ik me erg aanbevolen 🄹

2 likes

Ik zit zaterdag in 027. Heb helaas geen armbandjes, heb wel Taylor Swift stickers.

3 likes

Hoe zit het nou met die codes? Je hebt een code nodig om via ticketswap een ticket te kunnen overkopen?

Groetjes van iemand die stiekem hoopt op een kaartje voor zaterdag

3 likes

Dankzij @Paddington ben ik toch bij Taylor vandaag :partying_face: wel alleen dus ook spannend, maar leuk!

12 likes