Ticketswap weet ik niet. Maar code alleen was niet genoeg voor ticketmaster. Je moest via een speciale link, daarna je email dan kreeg je daar een code zodat je in kon loggen. En daarna moest je je code invoeren die je in de mail had gekregen dat je van de wachtlijst af was. En toen heb ik nog tijden moeten proberen voor een kaartje, want er was iedere jeer niks
Wat leuk allemaal! Ik ga morgen en heb er veel zin in. Heb geen armbandjes oid, maar wel veel glitters voor mn makeup gehaald haha
Leuk dat hier toch meer swifties zijn dan altijd leek ![]()
Ik zou ook graag een code willen als dat kan
Ik vond het echt fantastisch! Echt een goeie (zit)plek, beter zicht dan mn meiden die vip staanplaatsen hadden ![]()
Jaa ik ook! Hoeveelste ga jij in Gelsenkirchen?
De 18e! Dus de tweede avond.
Gisteren bij Taylor Swift was voor mij de eerste keer dat gecontroleerd werd op naam (hoofdboeker). Daarvoor echt nooit gehad, maar blijft altijd een risico denk ik. Volgens mij nemen ze dit op in de algemene voorwaarden (dat ze kunnen controleren).
Gisteren geweest en we hadden zitplekken en daarbij werden geen ID gecontroleerd. Vond het een super show, morgen ga ik nog een keer!
In het kader daarvan, is er heel toevallig iemand hier die met de auto teruggaat in de richting van Tilburg / Den Bosch waar ik tegen vergoeding mee mee kan rijden?
Ik ga de 19e @Marsjeeh
Moet zeggen dat voor mij de main reden Paramore is haha. Maar leuk om zoiets groots mee te maken.
Aah leuk ik ga ook de 19e! Heb je zit of sta? Jaa heel blij met Paramore als voorprogramma
Ik ga de 18e naar Taylor, zoveel zin in ![]()
Stubhub!!!
Ik heb uiteindelijk via via een kaartje kunnen krijgen en ben gisteren geweest!
Fijn dat het nog gelukt is! Hoe vond je het concert?
Echt fantastisch. Bizar hoe die vrouw gewoon 3,5 uur onvermoeibaar een show neerzet waar ze danst en zingt en van begin naar eind rent en terug. Het zat gewoon heel goed in elkaar. En Paramore als voorprogramma is alleen al reden genoeg om er te zijn. Zit echt nog op een high.
Vond het overigens ook echt heerlijk om alleen te zijn! Zo fijn dat je geen rekening hoeft te houden met je resting bitch face als je gewoon even alles in je op zit te nemen.
Is het betrouwbaar?
Ik ben als chaperonne met m’n nichtjes en zusje naar Taylor geweest. Ik zou nooit voor mezelf gegaan zijn maar het was echt een FANTASTISCHE show. Echt nooit verwacht dit te zeggen want ik luister totale andere muziek normaal, maar 10/10 would recommend. Echt insane hoe dit in elkaar steekt, zowel haar performance als de hele lich show er omheen.
En Hayley is ook geweldig, Paramore is het echt alleen al waard om te gaan.
Voor iedereen die nog gaat neem wel oordopjes mee ![]()
Oordopjes, goeie! Heeft iemand nog een tip voor goede?
M’n nichtjes hadden gewoon van die gele schuimrubber dingen, ik had loops die voor concerten zijn maar ben de naam kwijt
en mijn zusje had alpine concert oordopjes. Je hebt ze echt nodig want het is zo luid ![]()
En als je merchandise wil gewoon tijdens de show gaan, ik ben tijdens dat eerste nummer van de tortured poets set gegaan zodat m’n nichtjes en zusje niks zouden missen en er stond helemaal niemand voor me.