Concertentopic

Omg jelly op jullie. Electric Callboy komt ook. :heart_eyes: Geen jeugdsentiment maar wel groot fan.

Ja heerlijk he haha. Nu kan ik ook echt heen, ging allemaal lastiger toen ik 16 was. :joy: Voelt echt alsof ik die tijd weer opnieuw beleef ofzo maar nu goed. Hoewel ik wel altijd naar de muziek ben blijven luisteren.

2 likes

Jaa hier kijk ik ook heel erg naar uit! En super blij met de weersvoorspelling tm zaterdag

1 like

Nog aan de vroege kant, maar zijn er hier nog andere die naar P!nk gaan?

2 likes

Yes, ik ga naar Brussel!

Yesss 10 juli!

2 likes

En wat vond je ervan? Voor mij was het de eerste keer Jera en ik was onder de indruk! Fijne sfeer, veel ruimte en goed eten. En de bands, omg voelde me weer terug 12-15💛 Maar lichamelijk niet hahaha, nekpijn nu.

Ince Nine Kills was ook echt goed! Fan geworden van een aantal nieuw (voor mij) bands.

1 like

Ze waren echt goed!! Ze maakten er ook echt een show van :heart_eyes: De setlist was ook perfect voor de avond. Kan me voorstellen dat het concert nog intenser zal zijn! Veel plezier alvast!!

4 likes

Was leuk!! We hebben silverstein wel nét gemist maar ik vond Ice nine kills héél gaaf en idem voor Sum41 en Simple plan. Was wel blij dat het gisteren niet zo heet was als eerder deze week :fire:

3 likes

Jaaaa 10 juli!

4 likes

Ik zou ook wel eens naar Jera willen, maar hou echt niet van kamperen :sweat_smile:

Kan je geen hotel in de buurt boeken?

Jaa lijkt me fijner inderdaad, zal volgend jaar eens kijken wat de opties zijn

1 like

Hier ook naar P!nk maar dan op 11 juli. Cadeautje voor mn moeder @Mette12

Wij hebben in Center Parcs in de buurt gezeten en fietsen gehuurd. Half Jera zat daar en dat was goed te doen!

2 likes

Zit nu in de auto met m’n leren broek en see through top te wachten tot we p7 af kunnen rijden na het concert van Lenny Kravitz. Dit was echt zoooo een heerlijk concert. Hadden goede staanplekken, de band was echt fantastisch en Lenny zelf is ook echt zooo goed. De vibes waren ook heerlijk, lekker beetje hippie let love rule. Hij kwam aan het eind nog gewoon even tijdens z’n laatste nummer een rondje door het publiek lopen haha.

19 likes

Lenny was zeker (nog steeds) goed! Ik miste alleen een scherm. Ik zat in vak 104 en vind het toch ook wel fijn om het hoofd en gezicht van een artiest te kunnen zien (en dat was nu echt niet te zien)

2 likes

Ik moet zeggen dat vroeg ik me dus ook af, ik stond vrij dicht bij het podium dus ik had goed zicht op hem, maar vroeg me echt af hoe mensen dat deden die verder weg stonden of zaten. Ook vrouw naast me was een stuk kleiner en die kon ook grote delen niks zien.

Zijn graphics waren mooi, maar wel meer geschikt voor een kleinschaligere zaal. Sowieso denk ik dat het bij ziggodome ook geen kwaad zou kunnen om het podium iets te verhogen zodat je ook minder last hebt van lange mensen voor je of mensen die continu willen filmen (dat viel gelukkig tijdens dit concert mee).

2 likes

Ja dit viel ons ook op inderdaad! Dat het podium eigenlijk best laag was. Ik stond ook redelijk vooraan, maar wel met wat lange mensen voor me dus toen ie in die hoek op dat verhoogde stuk ging staan was echt een verademing voor m’n nek hahaha

1 like

Heeft iemand toevallig een code over voor Taylor Swift? 🥹

1 like