Probleem met die codes is dat ze verbonden zijn aan het e-mailadres. Op het moment dat je de wachtrij in wilt, dan moet je je e-mailadres opgeven en dan wordt er een andere code per mail verstuurd. Dus ik denk niet dat je die codes kunt overdragen eigenlijk?
IK GA NAAR TAYLOR SWIFT MORGEN
Ik dacht ik probeer nog evenā¦bingo!
Klopt! Het werkt met een verificatie mail.
Klopt! Er was al een forummer die had gekeken maar dat gaat dan via dat mailadres. Ik snap het wel, maar baal er wel van dat ik geen code heb!
Super brutale vraag! Maar ik zou ook graag morgen gaan, maar heb geen verificatiecode. Zou je, als je dat wil en kan, kunnen kijken of er nog een kaartje te koop is? wilde je PBen maar dat kan niet zag ik.
Ik had al 3 gekocht en nu de laatsteā¦anders had ik het echt met liefde gedaan!
Haha helaas! Was het proberen waard. Superveel plezier morgen!!
Neeen, mijn vriendin heeft er net 1 kunnen kopen met een random code! Je kan er in via je eigen mail, maar dan moet je nog een extra code invullen voor de tickets zelf
Thanks! Mn eerste concert waar ik āalleenā ben. Mān dochters en vriendin gaan samen vip, ik mag alleen haha
Het ziet er uit als een feestje als ik fragmenten zie online, wordt vast heel erg leukš
Haha ja dat denk ik ook! Een once in a lifetime dingetje haha
Ik heb ook zoooo veel zin. Vorig jaar juli de kaartjes al gekocht dus wordt ook wel een keer tijd. Ik ga zaterdag!
Ik wilde graag en kan nu (voor noppes) via mijn werk, ben echt een bofkont
Oh wat vet!
Ik ga naar Gelsenkirchen en nu het in Amsterdam is word ik wel heel ongeduldigš„¹ veel plezier iedereen die gaat!
Heb je nog een code nodig? Ik heb er een voor je.
In dat geval haal ik mijn reactie even weg, voelde niet zo goed om die volledige naam hier zo openbaar te plaatsen haha
Ik ga vanavond met vriendinnen en zaterdag met mijn zoontje van 7ā¦hij is al maanden bezig met armbandjes maken. Dus als iemand van jullie zaterdag in vak 127 zit, dan wil hij graag ruilen (maar ik denk dat hij het uiteindelijk heel spannend vind om mensen te benaderenā¦)
š„¹
Als hij ze zichtbaar bij zich draagt komen ze vast ook wel op hem af!
Heel veel plezier alle Taylor fans die de komende dagen gaan!