Lief!!
Ik ga morgen en ik kan echt niet wachten! Ik heb zelfs een beetje spanning ofzo haha
Lief!!
Ik ga morgen en ik kan echt niet wachten! Ik heb zelfs een beetje spanning ofzo haha
Ik ga vanavond en herken die spanning wel
Ik ga ook op de 11de
Ik heb staplekken. Heel benieuwd
Ik ga ook nog naar sum41 dit jaar, helaas ook gelijk de eerste en laatste keer
Ik heb onverwachts voor vanavond staanplekken gekregen dus ik ben er ook bij. Moet nu wel heel erg omschakelen want zat in de werkmodus. Nu niet meer
Voor de taylor swift fans. Ik hoor dat er echt veel gecontroleerd wordt op de id van de hoofdboeker. Houd hier rekening mee, een kopie is wel genoeg!
Klopt! M’n dochters zijn gecheckt, kopie id was genoeg!
Ik heb via een lieve forummer een code gekregen voor Amsterdam maar helaas is het nog niet gelukt, als iemand dus toch nog een ticket over heeft voor morgen of zaterdag dan houd ik me erg aanbevolen 🥹
Ik zit zaterdag in 027. Heb helaas geen armbandjes, heb wel Taylor Swift stickers.
Hoe zit het nou met die codes? Je hebt een code nodig om via ticketswap een ticket te kunnen overkopen?
Groetjes van iemand die stiekem hoopt op een kaartje voor zaterdag
Ticketswap weet ik niet. Maar code alleen was niet genoeg voor ticketmaster. Je moest via een speciale link, daarna je email dan kreeg je daar een code zodat je in kon loggen. En daarna moest je je code invoeren die je in de mail had gekregen dat je van de wachtlijst af was. En toen heb ik nog tijden moeten proberen voor een kaartje, want er was iedere jeer niks
Wat leuk allemaal! Ik ga morgen en heb er veel zin in. Heb geen armbandjes oid, maar wel veel glitters voor mn makeup gehaald haha
Leuk dat hier toch meer swifties zijn dan altijd leek
Ik zou ook graag een code willen als dat kan
Ik vond het echt fantastisch! Echt een goeie (zit)plek, beter zicht dan mn meiden die vip staanplaatsen hadden
Jaa ik ook! Hoeveelste ga jij in Gelsenkirchen?
De 18e! Dus de tweede avond.
Gisteren bij Taylor Swift was voor mij de eerste keer dat gecontroleerd werd op naam (hoofdboeker). Daarvoor echt nooit gehad, maar blijft altijd een risico denk ik. Volgens mij nemen ze dit op in de algemene voorwaarden (dat ze kunnen controleren).
Gisteren geweest en we hadden zitplekken en daarbij werden geen ID gecontroleerd. Vond het een super show, morgen ga ik nog een keer!
In het kader daarvan, is er heel toevallig iemand hier die met de auto teruggaat in de richting van Tilburg / Den Bosch waar ik tegen vergoeding mee mee kan rijden?