Concertentopic

Ik ben ne geweest en het was zooo gaaf. Ben alleen wel gesloopt en zo’n pijn aan mn voeten. Ik kon op een gegeven moment echt niet meer. Had gelukkig zitplekken

6 likes

Ahh ik ben ook 2 avonden geweest en heb echt de tijd van m’n leven gehad. Zo bijzonder dat je een jaar naar iets toe geleefd hebt en dat het dan nu opeens voorbij is!

6 likes

Ik zit in een touringcar onderweg naar huis en idd het was zoooo leuk maar echt alles doet zeer nu, kan ook niet meer normaal op m’n stoel zitten. Het concert duurde 3,5 uur maar had echt t gevoel alsof t zo voorbij was haha.

19e ga ik met een collega, dus heb nog een concert om naar uit te kijken.

4 likes

De voor mij meest magische foto van de avond :sparkles: De lampjes in het donker, zo vond ik het echt heel tof.

22 likes

Ohh dat vond ik ook echt heel bijzonder! En volgens mij zaten we op praktisch dezelfde plek hahah

13 likes

Haha ik zat in vak 119, rij 25, stoel 112. Kon alles goed zien, fantastische plek.

Ik ben nog steeds ondersteboven van alles. Sowieso neem ik altijd alles heel erg op en ben ik erg emotioneel over alles. Ben daar verder ok mee. Mijn post concert dip duurt vaak een paar dagen en dan ben ik uit de hyper focus.
Had ik eerlijk gezegd nu niet zo heftig verwacht. Ik ben dus de veertig al gepasseerd, zoals sommigen hier inmiddels al weten, maar bij sommige dingen voel ik nog heel goed het kleine meisje in me. Juist met zulke grootse dingen, waar -voor mij- een grote emotionele lading aan zit, ben ik echt een paar dagen van de leg.
Mijn beide dochters zijn echt groot fan dus de muziek ken ik wel goed, ik luister het zelf ook graag, want word er blij van. Maar sommige liedjes vind ik ook echt tranentrekkers, dus janken tijdens de show. Maar ook het idee dat mijn meiden er zó lang naar toe hebben geleefd en hun droom zien uitkomen, en al die andere mensen om me heen te zien genieten, en dan nog voor mij het kunnen bemachtigen van een kaartje zo last minute. Ja dit doet wel wat. En na de show kreeg ik van m’n oudste een friendship bracelet die ze voor me had geruild, met Willow erop, een van m’n lievelings liedjes :heart:

30 likes

Ik zat net een stukje hoger dan! Ik zat in vak 419, rij 1, stoel 27. Was echt fantastisch zo op de eerste rij een inderdaad top plek verder!

3 likes

Na het lezen van de berichten in dit topic heb ik nog meer fomo :smiling_face_with_tear: maar, hoe krijgen jullie die last minute kaartjes voor elkaar zonder 700 euro uit te geven? Dat kosten ze in Gelsenkirchen nu. Vind Taylor geweldig, maar 700 euro echt veel te veel…

Gaat er iemand volgende week naar Pink? Ik ben geen groot fan maar vind toch een paar liedjes heel leuk. Hoorde dat ze een mooie show geeft denken jullie dat het 100 euro waard is?

3 likes

Ik vond het ook geweldig, mijn zoontje ook. Hij had heel veel armbandjes gemaakt en is met nog veel meer thuis gekomen. Hij heeft echt genoten.

16 likes

Een vriendin heeft op de dag van het concert nog een kaartje via ticketmaster kunnen kopen… Ik snap ook niet hoe, en het was alsnog 200+ euro (maar das geen 700).
Dus als je een code hebt voor Gelsenkirchen dan is het de moeite waard om de week/dag van het concert nog continu ticketmaster te checken en te hopen dat je megaveel geluk hebt…

Ik ben een paar jaar geleden naar P!nk op het Malieveld geweest. Ook niet per se groot fan, maar het staat wel nog altijd in mijn top 3 concerten! Het was écht een hele goede show en ze is ook ontzettend goed live.

1 like

Ik had oordopjes in en dat maakte het dat het geschreeuw gefilterd was (zo goed als weg) en het geluid werd er beter van. Heb zelfs halverwege de oordopjes even uit gehad omdat ik het raar vond dat het zo goed klonk.

6 likes

Hmm dan ga ik het wel overwegen. Zie dat veel tickets te koop staan op ticketswap

2 likes

Als je de stories van Teske ziet is het geluid wel behoorlijk kut

Zitplaats kiezen denk ik?

Ik vond het mee vallen qua galm, heb af en toe de oordopjes kort uitgedaan en ook dat was te doen, maar doordat er zoveel gegild wordt is dat niet echt fijn dus heb ze gauw weer in gedaan haha. Maar alles wat goed verstaanbaar, ook als ze ging speachen was het heel goed te volgen terwijl ik bij andere concerten wel eens heb gehad dat het zo erg galmt dat 't daardoor niet meer te volgen is.
Dus om je vraag te beantwoorden: het geluid was niet bizar kut en dat heeft niks met Taylor te maken, het viel nu gewoon echt heel erg mee.

5 likes

Ik vond het wel meevallen met hoe slecht het geluid was. Ik had zitplekken op 027. Had wel oordopjes in en dat maakte wel veel verschil. Heb ze even uit gedaan en toen hoorde ik pas hoe hard er geschreeuwd werd.

1 like

Het geluid in de Arena is altijd kut

6 likes

Ik vind haar muziek mwa, maar voor 100 zou ik het best overwegen. Van wat ik online heb gezien zijn haar shows altijd een groot spektakel. Ik ben zelf nooit geweest, maar als je het nu al overweegt denk ik wel dat dat het waard is.