Ik ga de 19e @Marsjeeh
Moet zeggen dat voor mij de main reden Paramore is haha. Maar leuk om zoiets groots mee te maken.
Aah leuk ik ga ook de 19e! Heb je zit of sta? Jaa heel blij met Paramore als voorprogramma
Ik ga de 18e naar Taylor, zoveel zin in
Stubhub!!!
Ik heb uiteindelijk via via een kaartje kunnen krijgen en ben gisteren geweest!
Fijn dat het nog gelukt is! Hoe vond je het concert?
Echt fantastisch. Bizar hoe die vrouw gewoon 3,5 uur onvermoeibaar een show neerzet waar ze danst en zingt en van begin naar eind rent en terug. Het zat gewoon heel goed in elkaar. En Paramore als voorprogramma is alleen al reden genoeg om er te zijn. Zit echt nog op een high.
Vond het overigens ook echt heerlijk om alleen te zijn! Zo fijn dat je geen rekening hoeft te houden met je resting bitch face als je gewoon even alles in je op zit te nemen.
Is het betrouwbaar?
Ik ben als chaperonne met mān nichtjes en zusje naar Taylor geweest. Ik zou nooit voor mezelf gegaan zijn maar het was echt een FANTASTISCHE show. Echt nooit verwacht dit te zeggen want ik luister totale andere muziek normaal, maar 10/10 would recommend. Echt insane hoe dit in elkaar steekt, zowel haar performance als de hele lich show er omheen.
En Hayley is ook geweldig, Paramore is het echt alleen al waard om te gaan.
Voor iedereen die nog gaat neem wel oordopjes mee
Oordopjes, goeie! Heeft iemand nog een tip voor goede?
Mān nichtjes hadden gewoon van die gele schuimrubber dingen, ik had loops die voor concerten zijn maar ben de naam kwijt en mijn zusje had alpine concert oordopjes. Je hebt ze echt nodig want het is zo luid
En als je merchandise wil gewoon tijdens de show gaan, ik ben tijdens dat eerste nummer van de tortured poets set gegaan zodat mān nichtjes en zusje niks zouden missen en er stond helemaal niemand voor me.
Ja ik had de Loops experience in Parijs en deed ze af en toe uit voor de sfeer
, maar vooral het applaus deed echt pijn aan mijn oren. Heb dat bij andere concerten nooit zo gehad. Dus draag ze en houd ze in
Oh helemaal mee eens! Ik moest best even een paar keer huilen door alle overweldigende emoties daar, ik denk dat als ik iemand mee had ik dat misschien niet had gedaan
En ik heb ook gewoon relaxed achterover gezeten en chips gegeten
Heb net nog 2 tickets gescoord, via de ticketmaster link komt nog regelmatig 1 vrij bij reserved seating. Gaan er nog meer vanavond?
Voor wie geen oordopjes heeft, je kan ze ook in de Arena zelf krijgen!
Oh wat tof! Veel plezier
Ik kan op mijn code nog 2 kaarten kopen denk ik(want ik heb zelf 2 tickets gekocht) alleen mijn oude link doet het niet meer.
Oh ja als je met het ov komt, ga terug naar Strandvliet en niet naar Bijlmer. Je komt op Bijlmer ArenA het perron niet op. Vanaf Strandvliet terug via Bijlmer is geen probleem.
Ik had gisteren de trein rond 23.30 en hoewel het even druk was om station Bijlmer Arena in te komen was het op het perron zelf niet bijzonder druk eigenlijk. Ik vond het erg goed geregeld .
Concert was echt amazing. Zit er nog helemaal vol van. Wat een show.
Ik heb 45 minuten in de menigte gestaan en maximaal 2 meter opgeschoven. En we zagen constant metroās weg rijden die nog niet voor 2/3e vol zaten. Wellicht dat de trein anders geregeld was, maar er werden elke keer heel weinig mensen doorgelaten naar de metro. En toen was ik er zat van maar ik was denk ik wat ongeduldig omdat het me irriteerde dat de metroās in de normale spits wel echt vol zitten en nu was er nog zo veel ruimte.