Hebben mensen ervaring met OnlineTicket voor een parkeerkaartje onder de ArenA? Volgens mij is het gewoon een prima site/partij maar mijn vriend vertrouwd het niet haha
Heb hier geen ervaring mee, wel met Parkbee. Dan kun je op je kenteken een parkeerplaats reserveren op de bedrijventerreinen rondom de Arena/Ziggo Dome voor €10. Nu al paar keer gebruik van gemaakt en heel tevreden over.
Ah fijn om te weten! Ik heb toch maar een parkeer ticket gekocht voor onder de ArenA via die site. We gaan op tijd heen en zien het wel…
Oehh nice! Heb je echt in de rij staan wachten?
@Calypso het geluid in ArenA is sowieso kut, vorige keer stonden wij best vooraan bij Ed maar toen was het net zo kut Ik las dat het geluid wel beter was als de zaal uitverkocht is dus hoop dat het vanavond wat beter is dan gisteren
Ik was de vorige keer bij zijn concert in de Arena en toen was het geluid idd zo kut, dat we dit keer uitwijken naar Brussel (en er meteen een weekendje weg van maken). Ben benieuwd hoe het geluid daar is.
Ik ben daar lang geleden geweest voor Robbie Williams en het geluid was toen veel beter dan in de Arena!
Ik zat filmpjes te kijken en dacht jemig wat slecht geluid en hoopte door de filmpjes dat het kwam hoop dat het vanavond beter gaat zijn.
Ik vond het geluid echt vreselijk.
Zat wel op de tribune, maar echt rij 8, dus niet heel hoog.
Ik was mijn oordoppen vergeten, maar het deed gewoon echt pijn aan mijn oren.
De oordoppen waren in de Arena uitverkocht dus heb wc papier in mijn oren gepropt, anders was het niet te doen.
Moet zeggen dat het t ergst was bij het voorprogramma en toen de arena niet vol zat nog.
Maar je kon de echte muziek amper horen, zo zonde.
Geluid in de ArenA schijnt altijd slecht te zijn. Het was voor mij de eerste keer. Geluid bij het voorprogramma was echt dramatisch. Ik vond het bij Ed wel okay!
@nightlife yep. Was niet helemaal het plan haha. Ik kom uit Groningen en we zijn vroeg weg gegaan omdat we bang waren voor files (boeren enzo). Ik stond om 16:00 uur ongeveer in de rij. Om 17:00 uur in de zaal
Voor iedereen die vanavond gaat, heeeeel veel plezier! Ik vond het oprecht het beste concert waar ik ooit geweest ben. Heb er onwijs van genoten en kan niet stoppen met nagenieten
Ik heb ooit bij Coldplay gehad dat er speciale doeken hingen.
Scheen bij Rolling Stones ook zo te zijn.
Dat scheelt wel.
OMG ja daar was ik ook Eerst zong hij een nummer dat we op onze bruiloft gedraaid hadden en toen kwam daarna ineens Robbie en zongen ze Angels en dat was het laatste nummer dat we op het feest draaiden op onze bruiloft
Ik kan het je dus niet vertellen omdat het geluid zo verrot was haha, gelukkig heb je dat dus niet gedaan
Geluid was ronduit ruk bij hun. Je verstond niet wat ze zei en niet wat ze zong. Zat een hele grote echo doorheen. Echt jammer! Ik heb ook geen goede foto van haar kunnen maken, ze huppelde de hele tijd rond haha! Ze had wel echt toffe schoenen aan
Ik had dit van de week ook. Ik was bij Coldplay in het Olympiastadion in Berlijn en het voorprogramma was London Grammar, dat kwam echt totaal niet tot z’n recht in zo’n groot stadion. Super jammer aangezien het een fantastische zangeres is. Geluid bij Coldplay was dan wel weer super goed vanwege het open dak.
Ik zou eerder Coldplay in het voorprogramma van London Grammar zetten.
Hoe laat begon zij met spelen? Aanvangstijd was 8 uur en ik dacht eigenlijk dat 't voorprogramma dan zou beginnen, dus toen rond 20.20 de klok in beeld kwam verwachtte ik het voorprogramma, maar toen stond Ed er dus al
Geluid was vnv ook niet fantastisch, maar dat is inderdaad ook wel echt de Arena. Het was wel gewoon goed verstaanbaar
Haha! Om 16:00 uur zouden de deuren open gaan donderdag. Om 17:00 gingen ze echter pas open bij ons. Om 18:00 uur begon het eerste voorprogramma tot 18:30. Om 19:00 uur tot 19:30 was Maisie Peters. Om 20:20 begon de aftelklok en om 20:30 begon Ed Sheeran
Ik snap echt niet waarom Ed Sheeran naar de arena blijft gaan. Zijn concert in de ziggo aantal jaar geleden was zo ontzettend goed, toen vorige keer in de arena was het al om te huilen het geluid (Robbie Williams verassing wel echt genieten haha). Deed zo af aan zijn geweldige stem en dan nu weer opnieuw blijkbaar. Echt zo zonde
Omdat er in de Ziggodome maximaal 17.000 mensen gaan en in de ArenA 71.000 mensen haha
Ja oké hahah. Ik ben de eeuwige naïeveling die niet aan de centen denkt maar alleen aan kwaliteit en echt zou passen om mezelf te moeten presenteren met zulke afschuwelijk kwaliteit geluid. Duidelijk dus ik waarom ik nooit succesvol zou worden op zakelijk vlak.