Concertentopic

Voor mij dezelfde ervaring, ik had na de show m’n dochters even opgezocht en ik heb de trein van 23.40 gepakt, was wel druk maar genoeg plek in de trein, kon zitplekken kiezen nog.

Als je Disney channel hebt kan je de show nog een keertje zien :stuck_out_tongue_winking_eye: Iets anders, maar toch!

1 like

Ja! Had ook de Loops experience gekocht voor de Eras Tour en inderdaad als je ze even uit doet hoor je hoe erg het nodig is haha. Ik vond ze echt fijn om de muziek helder te horen maar op een veel prettiger geluidsniveau (en geschreeuw/applaus te dempen). Was er donderdag, en vrijdag meteen vertrokken naar Rock Werchter, en ook hier zooo blij met die Loops. Staan ook gewoon leuk in je oor vind ik! Zoveel mensen zonder oordopjes bij de meest oorverdovende muziek, ik kan het niet aanzien :sweat_smile: waarom wil je gehoorbeschadiging/een piep in je oor als je in bed ligt.

Had trouwens ook de mute dingetjes erbij besteld om nog extra decibellen te dempen, maar tot nu toe vind ik het geluid beter (en gedempt genoeg) zonder die mutes.

8 likes

Ik ga nog een keer in Duitsland dus ik ga hem dan opnieuw zien!

Had em ook al in de bios en op Disney gezien maar dat heeft niets afgedaan aan het concert. Toch heel anders om alles live voor je eigen ogen te zien gebeuren! Wel echt blij dat we in Duitsland zitplaatsen hebben want hoewel mijn hoofd nog in een 7de Taylor hemel verkeert zijn mijn voeten een beetje boos op mij en mn keuze voor een sta plaats gisteren😂

3 likes

Die loops experience worden ook gratis uitgedeeld op metro stations in de omgeving. Ik stapte over van trein naar metro op Amstel en daar kreeg ik ze ook gratis in de middag.

5 likes

Is er iemand die vanavond voor mij een tour shirt zou willen kopen? Ik heb spijt dat ik niet eentje heb gehaald! Uiteraard betaal ik vooruit!

1 like

Zijn ook online te bestellen via haar webshop!

:open_mouth:

Die dingen kosten normaal 30 euro :cry:

6 likes

Oh mannn dat ik daar niet aan gedacht heb…dank!

2 likes

Ja ik weet het, was ook blij verrast. Weet niet of er verschillende kleuren worden uitgedeeld, maar ik had ze in rosegold met zwarte dopjes erop gekregen. Werd gewoon aangesproken of ik naar het concert ging in m’n eentje of met nog iemand en of ik dus 1 of 2 setjes wilde.

9 likes

Ik ben nu onderweg met een bus vanuit Twente! Na een jaar wachten eindelijk zo ver 🥹🥹🥹🥹

13 likes

Ik was er vrijdag en oh ik heb helemaal last van de post-concert depressie :joy:

Ik vond het zo ongelooflijk tof! Ik ben fan sinds love story en ben destijds ook naar 1989 geweest, maar om nu vooral Fearless live te horen… Ik heb meerdere keren tranen gelaten :sweat_smile:

Vond het zo bijzonder om 15 jaar van mijn leven langs te horen komen samen met 55.000 andere mensen. 3,5 uur lang pure joy delen met iedereen, ik vond het echt een onvergetelijke ervaring.

27 likes

Ik ben ne geweest en het was zooo gaaf. Ben alleen wel gesloopt en zo’n pijn aan mn voeten. Ik kon op een gegeven moment echt niet meer. Had gelukkig zitplekken

6 likes

Ahh ik ben ook 2 avonden geweest en heb echt de tijd van m’n leven gehad. Zo bijzonder dat je een jaar naar iets toe geleefd hebt en dat het dan nu opeens voorbij is!

6 likes

Ik zit in een touringcar onderweg naar huis en idd het was zoooo leuk maar echt alles doet zeer nu, kan ook niet meer normaal op m’n stoel zitten. Het concert duurde 3,5 uur maar had echt t gevoel alsof t zo voorbij was haha.

19e ga ik met een collega, dus heb nog een concert om naar uit te kijken.

4 likes

De voor mij meest magische foto van de avond :sparkles: De lampjes in het donker, zo vond ik het echt heel tof.

22 likes

Ohh dat vond ik ook echt heel bijzonder! En volgens mij zaten we op praktisch dezelfde plek hahah

13 likes

Haha ik zat in vak 119, rij 25, stoel 112. Kon alles goed zien, fantastische plek.

Ik ben nog steeds ondersteboven van alles. Sowieso neem ik altijd alles heel erg op en ben ik erg emotioneel over alles. Ben daar verder ok mee. Mijn post concert dip duurt vaak een paar dagen en dan ben ik uit de hyper focus.
Had ik eerlijk gezegd nu niet zo heftig verwacht. Ik ben dus de veertig al gepasseerd, zoals sommigen hier inmiddels al weten, maar bij sommige dingen voel ik nog heel goed het kleine meisje in me. Juist met zulke grootse dingen, waar -voor mij- een grote emotionele lading aan zit, ben ik echt een paar dagen van de leg.
Mijn beide dochters zijn echt groot fan dus de muziek ken ik wel goed, ik luister het zelf ook graag, want word er blij van. Maar sommige liedjes vind ik ook echt tranentrekkers, dus janken tijdens de show. Maar ook het idee dat mijn meiden er zó lang naar toe hebben geleefd en hun droom zien uitkomen, en al die andere mensen om me heen te zien genieten, en dan nog voor mij het kunnen bemachtigen van een kaartje zo last minute. Ja dit doet wel wat. En na de show kreeg ik van m’n oudste een friendship bracelet die ze voor me had geruild, met Willow erop, een van m’n lievelings liedjes :heart:

30 likes

Ik zat net een stukje hoger dan! Ik zat in vak 419, rij 1, stoel 27. Was echt fantastisch zo op de eerste rij een inderdaad top plek verder!

3 likes

Na het lezen van de berichten in dit topic heb ik nog meer fomo :smiling_face_with_tear: maar, hoe krijgen jullie die last minute kaartjes voor elkaar zonder 700 euro uit te geven? Dat kosten ze in Gelsenkirchen nu. Vind Taylor geweldig, maar 700 euro echt veel te veel…

Gaat er iemand volgende week naar Pink? Ik ben geen groot fan maar vind toch een paar liedjes heel leuk. Hoorde dat ze een mooie show geeft denken jullie dat het 100 euro waard is?

3 likes