Ik vond het ook geweldig, mijn zoontje ook. Hij had heel veel armbandjes gemaakt en is met nog veel meer thuis gekomen. Hij heeft echt genoten.
Een vriendin heeft op de dag van het concert nog een kaartje via ticketmaster kunnen kopen… Ik snap ook niet hoe, en het was alsnog 200+ euro (maar das geen 700).
Dus als je een code hebt voor Gelsenkirchen dan is het de moeite waard om de week/dag van het concert nog continu ticketmaster te checken en te hopen dat je megaveel geluk hebt…
Ben wel benieuwd, hoe was het geluid? Gezien in de arena het geluid altijd bizar kut is, maar ik er nu niemand over hoor. Of omdat het Swift is, dat niemand het boeit ofzo?
Ik ben een paar jaar geleden naar P!nk op het Malieveld geweest. Ook niet per se groot fan, maar het staat wel nog altijd in mijn top 3 concerten! Het was écht een hele goede show en ze is ook ontzettend goed live.
Ik had oordopjes in en dat maakte het dat het geschreeuw gefilterd was (zo goed als weg) en het geluid werd er beter van. Heb zelfs halverwege de oordopjes even uit gehad omdat ik het raar vond dat het zo goed klonk.
Hmm dan ga ik het wel overwegen. Zie dat veel tickets te koop staan op ticketswap
Als je de stories van Teske ziet is het geluid wel behoorlijk kut
Zitplaats kiezen denk ik?
Ik vond het mee vallen qua galm, heb af en toe de oordopjes kort uitgedaan en ook dat was te doen, maar doordat er zoveel gegild wordt is dat niet echt fijn dus heb ze gauw weer in gedaan haha. Maar alles wat goed verstaanbaar, ook als ze ging speachen was het heel goed te volgen terwijl ik bij andere concerten wel eens heb gehad dat het zo erg galmt dat 't daardoor niet meer te volgen is.
Dus om je vraag te beantwoorden: het geluid was niet bizar kut en dat heeft niks met Taylor te maken, het viel nu gewoon echt heel erg mee.
Ik vond het wel meevallen met hoe slecht het geluid was. Ik had zitplekken op 027. Had wel oordopjes in en dat maakte wel veel verschil. Heb ze even uit gedaan en toen hoorde ik pas hoe hard er geschreeuwd werd.
Het geluid in de Arena is altijd kut
Oh ja qua verstaanbaarheid snap ik dat het prima is, ik doelde meer op de muziek zelf. Dat je instrumenten gewoon als een muur van geluid hoort, je geen dynamieken hoort en instrumenten wegvallen.
Edit: zie nu op je filmpje dat er niet echt een band was haha, dus dan snap ik dat het geluid meeviel.
Ik vind haar muziek mwa, maar voor 100 zou ik het best overwegen. Van wat ik online heb gezien zijn haar shows altijd een groot spektakel. Ik ben zelf nooit geweest, maar als je het nu al overweegt denk ik wel dat dat het waard is.
Er was wel een band. Die staan verdeeld over de linker- en rechterkant van het podium.
Eerlijk, ik vond het geluid echt goed, maar ik hoor over de staanplaatsen dat het geluid dramatisch was. Met die loops in was het hoog op de zitplaatsen in elk geval goed.
Edit: er was inderdaad wel een band, links van het podium de drums enzo geloof ik, rechts de toetsen en backing vocals iig.
Ik heb het idee dat het de laatste jaren iets beter is in de ArenA. Nog steeds niet zo goed als bijvoorbeeld Ziggodome maar het is er ook niet op gebouwd natuurlijk. Ik vind het niet meer zo slecht als 10 jaar geleden!
Haha moest vorig jaar nog huilen hoe slecht het was
@anon86562306 ahh ja kan me voorstellen dat de zitplekken beter zijn! Maar wel chill dat jullie er niet zo veel last van hadden. Scheelt toch weer voor de ervaring
Denk dat het per artiest verschilt ook. Bij Taylor is er wel een band, maar zijzelf is wel echt de act. Bij een band waarbij de band de act is, heb je er misschien ook eerder ‘last’ van? Ik ontwijk de ArenA meestal ook met concerten als dat kan haha.
Jaa denk dat dat inderdaad het grote verschil is!
Ja ik denk dat zitplekken versus staplaatsen heel veel uitmaakt, vond ik vorig jaar bij Harry Styles ook. Toen hoorde ik van mensen die stonden dat het echt dramatisch was. En misschien ook wel de soort muziek inderdaad. Het geluid van Paramore (het voorprogramma) vond ik wel heel slecht waar wij zaten.