Ik was hiervoor voor het laatst met Bon Jovi in 2008 in de arena en dat was zo dramatisch dat ik het daarna succesvol 16 (!) jaar heb vermeden
Yesss ik! Zin in, geen meeeeegafan maar genoeg nummers met een herinnering en ik denk dat de show geweldig wordt. We gaan gaan ook vooraf daar eten en hotelletje dichtbij helemaal nice. Wel tijdens de wedstrijd van NL haha maar dit concert vind ik veel meer bijzonder.
Ik ga de 11de
Naast de muziek vind ik ook haar energie en show heel leuk
Ik ben geen echte fan maar ken zonder dat ik het wist 80% van de setlist al door de radio etc
Ik had loops in en sta plekken en vond t echt meer dan prima! Door ook de loops, vorig jaar zitplekken bij harry styles en geen oordopjes(vergeten!) en dat was echt veeeeel slechter haha!
Jaa ik ga donderdag!
Is iemand wel eens naar Middenvijver park in Antwerpen geweest? Ed Sheeran komt daar volgend jaar.
Yes, ik ben daar naar een festival geweest
Toevallig enig idee hoe het met parkeren zit daar? Heb gisteren kaartjes in de pre-sale gekocht maar vind echt geen informatie wat betreft parkeren
Ik heb heeeel chill overnacht in een naastgelegen plaats Zwijndrecht! Was kort ritje met de tram en dan stukje lopen.
Maar heb het even opgezocht. Er was een eigen parking waar je tickets voor kon kopen en anders waren er deze opties:
PARKING 2 (KATWILGWEG)
PARKING 3 (CHARLES DE COSTERLAAN)
P&R MERKSEM
P&R POST-X BERCHEM
P&R MELSELE
Hopelijk heb je hier iets aan.
Hoe was dat qua geluid? Al is een concert natuurlijk niet te vergelijken met een festival eigenlijk
Ik twijfel om hierheen te gaan of naar Düsseldorf maar dat is in een voetbalstadion en als dat geluid net zo kut is als in de arena hier dan vind ik het zonde van m’n geld.
Heeft iemand ervaring met kaartjes overkopen via Ticketswap in Paradiso vanwege het lidmaatschap? Ik heb een kaartje met lidmaatschap, maar omdat dat persoonsgebonden is…? Hoe streng zijn ze ermee? Slimmer om los nog een lidmaatschap aan te schaffen? Ticket zelf staat ook de naam op van de originele koper.
Ik heb geen ervaring met kaartjes voor Paradiso via Ticketswap maar wel met kaartjes voor Paradiso überhaupt, en mijn ervaring is dat ze nóóit naar de naam op het lidmaatschap kijken, ook niet naar de naam op de gewone kaartjes, dus ik zou me echt niet druk maken, ook geen nieuw lidmaatschap aanschaffen.
Ik geef lidmaatschappen altijd weer aan anderen, nooit moeilijk over gedaan.
Ik ga vanavond naar Pink. Ook geen groot fan maar ik vind de liedjes leuk genoeg om te gaan. Hoorde inderdaad dat de shows heel tof zijn! Ik ga met de tante van mijn man die wel fan is. Zij is eerder geweest en (gaat vaak naar concerten) vond het een van de beste concerten waar ze is geweest. Qua zang, show en hoe alles in elkaar zat.
Ik zou vannacht of morgen even een review plaatsen
Wij gaan maandag naar war on drugs in Groningen. Een initieme zaal omg ik heb er zoveel zin in. De vorige keer dat we gingen was ik zwanger (en dat wist ik toen nog niet). Janken toen hahahah. Dus nu weer emo denk ik.
Hee ik ga ook! Superleuk dat ze ineens een kleine zaal doen
Is het in de Oosterpoort/Spot?
Woooow in 2 minuten al kaarten kunnen kopen voor Ed Sheeran in Düsseldorf, nog nooit zo snel door een wachtrij heen geweest
Super bedankt! Heel handig met alle links
Omg na 20 min in de wachtrij voor Antwerpen kreeg ik eerst te zien dat er geen tickets meer waren, maar het is nu gelukt