Concertentopic

Het lijkt overigens wel alsof ik in Duitsland veeel makkelijker aan concertkaarten kan komen dan in Nederland. Volgende week ga ik voor de 2e keer in Duitsland naar Coldplay (ook in Düsseldorf overigens) terwijl ik in Nederland altijd mis heb gegrepen.

2 likes

Dat is ook mijn ervaring! Ik wijk eigenlijk altijd uit naar Duitsland als die artiest in Nederland in de Arena staat en daar gaat het altijd super snel. Ik had daar ook binnen 5 min kaartjes voor Taylor terwijl ik verwacht had dat het super lastig zou worden.

2 likes

wel echt mega ziek geworden na zaterdag. Had net nog ergens een testje opgeduikeld en die gaf meteen positief op corona, lees het online ook heel veel dat er mensen zijn die ziek zijn geworden

2 likes

Hebben die testen geen houdbaarheidsdatum?

3 likes

Jawel maar in principe gaat het om de kwaliteit van de vloeistof die dan achteruit gaat dus denk dat ie dan eerder vals negatief zou uitslaan. Heb er daarna ook nog een bij de kruidvat gehaald en die was ook positief. Heb ook meer getest vanwege mijn werk (en ook met deze klachten maar een negatieve test) was ik niet gaan werken.

1 like

Jaa :heart_eyes:

1 like

Is er iemand die volgende week donderdag met de auto naar de Eras tour in Gelsenkirchen gaat en evt wil carpoolen vanuit midden NL (Arnhem ligt ook op de route)?

2 likes

Oh leuk! Vind het altijd zo leuk als grotere artiesten naar de stad komen. Ik ga niet heen want andere afspraak, maar het idee alleen al vind ik tof. Einaudi is ook gewoon in de Oosterpoort geweest, vond ik ook zo vet!

2 likes

Ik zou nog even op Pink terug komen, dus bij deze.

Als je kaarten kan kopen: DOEN!!!
Het was echt fantastisch. Wat een show. Wat een vrouw! Het geluid in de ArenA is gewoon bagger maar dat doet niks af aan Pink. Ze danst, zingt, hangt in trapezes en laat het overkomen alsof het allemaal geen enkele moeite kost. Waar ik al misselijk wordt bij rond draaiende dingen, doet zij het terwijl ze er loepzuiver bij zingt.

Sommige mensen lijken overal goed in te zijn, Pink is zo iemand. Als ik later groot ben wil ik haar zijn. Of met haar trouwen. Haha nee maar echt. Het was echt fantastisch! Ook al heb je niet perse iets met haar muziek, ik denk dat iedereen het tof vindt.

The Script is het voorprogramma trouwens. Wat zijn die slecht live :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Precies dezelfde ervaring!

Ik was er ook! Het was zo ontzettend tof :slight_smile: Zo knap dat ze alles tegelijk kan. Vooral het liedje aan het eind met het vliegen was geweldig.

The Script viel idd beetje tegen maar dat is niet mijn eerdere ervaring. Heb ze al vaker gezien en dit was de eerste keer dat het niet top was.

3 likes

Wat een spectaculair optreden weer van P!nk. Ik heb echt van iedere minuut genoten. Ongelofelijk veel energie heeft zij zeg. Ik ga voor een volgende tour echt sparen voor golden circle tickets.

Het geluid van the script was echt slecht. Je hoorde ze amper zingen. Wel zonde, want hun nummers zijn echt wel goed.

8 likes

Pink was zo goed :smiling_face_with_three_hearts:
De hele show, maar ook haar stem!

9 likes

Pink vond ik echt geweldig
Maar de script kwam met zijn stem helaas niet boven de muziek uit

2 likes

Ik zit om precies dezelfde reden al een tijdje te twijfelen over Stevie Nicks tickets. Lijkt me heel tof om te zien en weet niet of ik die kans nog ga krijgen maar 150+ euro voor een beetje fatsoenlijke kaarten :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik heb kaarten, maar ze heeft haar show in België al geannuleerd. Dus ik vrees een beetje voor hier.

Er is vandaag wel de hele dag een winactie op Radio 10! Ik wil miss volgende week kijken of ik goedkoop iets kan scoren op Ticketswap…

1 like

Goede reden om nog een week te twijfelen en het af te wachten hahaha. Zou wel jammer zijn!

1 like

Gaat er iemand ook op 16 augustus naar Justin Timberlake?

1 like

Gracie Abrams kaarten binnen in de pre sale! (Ivm aankoop van haar album). Zin in!

2 likes