Vanavond naar Sean Paul
Ik ga de 15e!
Jammer dat we elkaar mislopen!
Heb je een presale link?
Ik ben zo onwijs jaloers! Veel plezier
Onderweg terug naar huis na lekker te hebben gedanst! Wat een hits heeft de man haha. Wat vond jij ervan?
Ik heb hem in zijn hoogtijdagen gezien en hij was toen al teleurstellend De Black Eyed Peas stonden toen in het voorprogramma en die waren echt veel leuker en beter dan hij, zelfs met Fergie’s zangkunsten
Oh… Ik las goede reviews over zijn huidige tour. We gaan het meemaken!
Ik was er ook!! Ik vond het echt leuk en nostalgisch. Gezellige sfeer ook en iedereen was vrolijk.
Dit vooral, haha.
Ik vond het ook erg leuk, was echt weer even terug in mn uitgaansfase, haha. Enige minpuntje vond ik dan wel dat in het schema staat dat ie van 21:00 tot 23:00 speelt, maar dan een kwartier later begint en 20 minuten te vroeg stopt. Had ook wel met het tempo dat er in zat dat ik me afvroeg of ie dan wel genoeg nummers heeft om tot 23:00 door te gaan, haha.
Haha ja dat dacht ik ook, zo snel alles er doorheen. En sommige nummers ook maar deels, dan gaat het rap.
Deze tour is ook wel duidelijk even om te cashen denk ik Maar heb me prima vermaakt!
Vanavond toch nog mooi een ticket voor Stevie Nicks gekocht met 50% korting. Van de besparing meteen een fancy hotel geboekt zodat ik na afloop geen treinstress heb, dus ik ben er helemaal klaar voor. Zin in! Echt tof om haar live te kunnen gaan zien.
Gisteren naar Taylor Swift in Gelsenkirchen geweest, echt enorm van genoten
Ik ben woensdag geweest en vond het echt magisch! Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt bekend was met de Swiftie subcultuur, maar ik heb zo genoten. Vond het publiek ook heel erg leuk, ik zat in stukjes waar veel volledige gezinnen zaten en veel jongens/mannen die echt fan waren. Allemaal huilende mensen om me heen toen het begon, zo cute! Ik had armbandjes gekregen en die natuurlijk eindeloos door geruild, fantastisch was het gister een beetje te doen qua hitte? Ik vond het woensdag al pittig warm ondanks dat het buiten nog niet zo warm was.
Ik ben er vanavond ook!
Zin in!!
Gister ook naar de Eras Tour geweest, ik vond het echt FANTASTISCH! Ik ben geen diehard swiftie die precies weet wanneer je wat moet roepen, maar heb een topavond gehad. Heel vette show, supermooi gezongen en heerlijk publiek.
Ik ben de eerste avond in Amsterdam (met 2 vriendinnen en m’n vriend) naar Taylor geweest en ga over 2 weken weer in Warschau! Zo enorm veel zin ik, ik vond het eerste concert echt magisch haha. In Warschau ga ik samen met mijn vriend en maken er ook een city trip van, kijk er zo bizar naar uit haha. We zijn beiden enorm fan ook dus t is echt een droom om twee keer bij te mogen zijn