Ja deze puber heeft lekker hard gegild toen Travis Kelce naar het podium liep tegen het einde van het concert
Oh ik ben ook aan de knutsel geweest. Ahahaha
Een tip voor wie nog naar the Eras Tour gaan: bewaar het plastic lipje dat je uit de armband met lichtje moet trekken om hem te activeren! Als je hem na afloop er weer in doet kun je de armband weer uitzetten en later weer aanzetten, en dus langer plezier van hebben. Anders blijft ie gewoon (enorm fel als je hem thuis hebt haha) knipperen tot de batterij leeg is!
Moet je dat ding niet weer inleveren dan? Was bij Coldplay wel zo.
In Amsterdam waren er nergens bakken om ze in te doen
Nee mag je meenemen! Vond het ook wel gezellig dat iedereen er buiten mee liep na afloop, en in de trein naar huis. Zag tot aan mijn woonplaats mensen met lichtjes haha.
Ook alvast excuses voor mijn valse geblèr
Ik ben ook onderweg naar Duitsland hoor. Voel me momenteel een beetje overdressed in het OV, maar waarschijnlijk straks underdressed.
Veel in glitter hier, wij voelen ons heel underdressed haha.
Ik amsterdam zag je echt alles voorbij komen, van mensen in een spijkerbroek met shirtje tot mensen in een bodysuit en volledig in glitter hahaha.
Ik heb vandaag mijn âIvyâ outfit aan, dus een groen jurkje met van dat nep klimop van Ikea. Heb ook een haarband gemaakt met klimop maar die doe ik daar pas op. Zou leuk zijn als ze Ivy als surprise song doet
Ben zelf al twee keer geweest maar word alsnog jaloers van al deze berichten
Welke surprise songs hopen mensen op/ben je blij met de surprise songs van jouw shows?
Ik was er in Amsterdam N3 en ben nog steeds zo blij dat ik de Maryâs Song/so high school/everything has changed combo heb meegemaakt haha
Vond dat er gister wel echt heeeeeeeel veel mensen in âkostuumâ rondliepen,heel weinig spijkerbroekoutfits. Veel toffe zelfgemaakte outfits gezien ook. Ik had zelf ook een glitterjurk aan
Geen last van de warmte gehad, we stonden rechts vooraan bij het podium en was een prima temperatuur. En we kregen water van de bewaking vooraan Ik vond het concert zelf echt fantastisch maar alle logistiek echt belabberd. Konden onze ingang totaal niet vinden, meerdere keren verkeerd gewezen door de vrijwilligers, en binnen echt lang bij het toilet gestaan en ineens sloten ze het blokje af waar wij voor stonden te wachten, en moesten we weer in een nieuwe rij! En terug een uur vast gestaan op de parkeerplaats, en er was maar zo weinig personeel / mensen die iets wisten qua wat waar te vinden
Ik had is it over now/out of the woods en my boy only breaks his favorite toys. Geen grote favorieten van me, maar vond vooral my boy best wel magisch haha. Was pas de 2e show na het nieuwe album en iedereen zacht meezingen met de piano. Maakt het liedje wel specialer voor me!
Volgens mij was echt 2 shows voor de mijne (in Singapore nog) ineens een mash up met Ivy en wouldâve couldâve shouldâve. Mijn 2 ultieme droomnummers om live te horen. Toen was ik wel jaloers hoor hahaha.
Volgens mij was dit fake news haha
@Hiphopopotamus voor mij zou is it over now?/ out of the woods echt mn droom mashup zijn hahah. Zo leuk hoe iedereen andere voorkeuren heeft. En ook tijdens het concert spannend met welke surprise songs ze komt
Ik heb echt al geweldige mashups bedacht. Eerst should be said no x better than revenge en daarna our song x paper rings.
Ik ook! Heel spontaan besloten maar het was geweldig! Stond jij ook zo lang stil op de parkeerplaats? Vond het vrij chaotisch allemaalâ:rofl: Buiten was het heel onduidelijk, binnen amper toiletten en eten. We hebben allemaal armbandjes gekregen en zijn op de foto gegaan met het âSwiftkirchenâ bord. Voelde me wel een oma tussen al het jonge spulâ:joy:
Oh, lees nu jouw bericht. In vond het zeer slecht georganiseerd! Echt heel jammer. Door de enorme rijen bij de 8 (!) toiletten (lees: Dixie) hebben we ook Paramore gemist.
Amsterdam n2 vond ik de surprise songs ⌠prima. Leuk dat ze het deed maar de nummers deden me niet per se iets. Maar gisteren in Gelsenkirchen ging ik echt helemaal los toen ze speak now en hey Steven deed! Speak now is een van mn favoriete Eras dus ik vind het super jammer dat die bijna niet aan bod komt. Dus ik was echt heel erg blij met die mash up!