Ik dacht @Tamara maar dat weet ik niet zeker
Ik had inderdaad kaartjes! Maar aangezien ik ook al naar Amsterdam en Gelsenkirchen ging heb ik de kaartjes voor Wenen eerder dit jaar verkocht, nu wel even extra blij met dat besluit 🫣 De prijzen voor de hotels daar waren echt niet te doen, leken echt verhoogd te zijn voor de concerten dus werd anders een te duur concert haha.
Ken wel heel veel swifties die wel zouden gaan en de meesten daarvan zijn er nu ook al, echt heel sneu. Maar dit is gewoon echt de enige goede oplossing.
Jaa, wij zijn hier met zijn 8en
Zo sneu voor jullie. Voor iedereen die heen zou gaan trouwens. Vind het echt wel een heftig bericht hoor.
Wat een heftig bericht zeg, ook dat de verdachte dus gewoon bekend heeft. Ik heb voor Gelsenkirchen echt geen 1 seconde gedacht dat er wel eens wat zou kunnen gebeuren.
Ik wel, toen ik in de Arena was. Misschien komt het ook omdat ik m’n dochters in de zaal had daar, dat ik een split second even het besef had dat als iemand iets kwaads zou willen doen, wij daar alle 3 bij zouden zijn. (Ben vrij angstig aangelegd dus dat zal er iets mee te maken hebben). Gelukkig is er niets gebeurd en gelukkig is er in Wenen ook niks gebeurd behalve dat de shows zijn afgezegd
Ik vind de filmpjes zo mooi waarbij fans uit Wenen bij elkaar komen om The smalles man who ever lived te zingen.
Ik was vanavond bij Justin Timberlake. Niet veel van verwacht, maar was echt een geweldige show. Alles klopte.
Ik was er ook en het was FANTASTISCH
Ik ook! Ik vond vooral het begin bizar goed. Echt een super avond gehad
Ik vond hem ook geweldig! Echt knap hoe goed hij zingt terwijl hij gewoon de hele show zo intensief staat te dansen
Ik volg een Australische influencer en zij is nu in Londen voor de 8e en 9e keer naar het concert van Taylor Swift echt wow. Ze is in Australië meermaals geweest en naar zowel de VS als Engeland gevlogen om naar shows te gaan. Ik ben ergens jaloers en anderzijds denk ik echt van: craaaaaaazy.
Net naar Justin Timberlake geweest en wat een perfecte show! Alles klopte inderdaad!
De heenreis was spannend, omdat er vertraging was en mijn overstap steeds wegviel van de route en weer terugkwam.
JT was stipt op tijd en ik liep precies binnen toen de show begon. Het publiek, The Tennessee Kids, de choreo, zijn vocals (op een gegeven moment vroeg ik me zelfs af of hij niet gewoon aan het playbacken was): chef’s kiss!
Ik had er geen verwachtingen van, maar dit was de €151 dubbel en dwars waard! En o ja, ik had een zitplek met top zicht!
Ik zit in groepsapps met meiden die voor mijn gevoel meer dan 12x al wel zijn geweest ik ga ff poll daar maken om het te peilen
Edit: een stem op 19, een stem op 13 en een stem op 11 keer. Verder heel veel tussen de 2 en 4 keer.
WOW echt wat een aantallen. Ik ben zelf “gewoon” één keer naar het concert geweest en ik had best nog een 2e keer gewild maar daarna was het voor mij wel genoeg geweest.
Dat mensen ook zo van hot naar her vliegen voor een concert… Viel me ook al op dat er echt zoveel Amerikanen naar Europa zijn gevlogen voor de concerten.
Ja zo vaak is ook wel bizar hoor. Een van de meiden uit de groep is nu 25x geweest en die is (samen met die van 19x) taylor echt soort van gaan achtervolgen door Europa. Wel heel gaaf maar behalve de surprise songs is de show dan toch wel heel veel van hetzelfde 🫣
Maar dat moet toch ook echt duizenden en duizenden euro’s kosten… hoe doen mensen dat?! Want een ticket is al zo 200 euro per keer. En dan nog heel Europa doorkruisen en overal overnachten. En dan vast ook nog elke keer een andere outfit
Ja echt geen idee hahahha, ik doe het ze niet na iig
Zijn dat niet toevallig die meiden waarvan eentje met first dates had meegedaan? Zie hen ook altijd op TikTok voorbij komen.
Klopt ja, ze hebben allebei meegedaan