Concertentopic

Ik vond de organisatie ook heel rommelig. Personeel kon ons ook niet vertellen waar wij in de rij moesten staan. Uiteindelijk door mensen in de rij naar de goede rij gestuurd. En idd ook een rij dixies voor een heel sta vak. In ons vak was alleen drinken, dus eten moesten we in het achterste sta vak halen. Parkeren was chaos. Toen wij aankwamen stond er genoeg personeel, maar eind van het concert heb ik niemand meer gezien. En ondanks dat wij dicht bij de uitgang geparkeerd stonden, hebben we een uur stil gestaan. Ik ben ook blij dat ik merch in Amsterdam heb gekocht, want heb nergens merch kramen gezien. Enige merch die ik zag, was een mannetje met vermoedelijk nep merch op de parkeerplaats :joy:

2 likes

Eeuwig zonde dat sparks fly geen onderdeel is van de set.

2 likes

Jaaa dat parkeren was vrij rampzalig om weg te komen. Ik heb bijna anderhalf uur stil gestaan op de parkeerplaats :expressionless: onderweg naar huis ook nog een half uur op een parkeerplaats een dutje gedaan omdat ik echt op was.

Ik ben tijdens een lied waar ik niet zoveel mee heb naar de wc gegaan en toen stond er geen rij voor de wc en horeca. Tijdens het voorprogramma een half uur in de rij gestaan

1 like

Merch was bij de westtribune, en als je daar het stadion in ging was er ook nog een kleinere stand

Wij hebben tot nu toe zoveel geluk gehad vandaag. We hadden een milieusticker nodig, kregen we die gratis mee als we 5 sterren review kregen. Vervolgens aangekomen in Gelsenkirchen, hadden we de laatste parkeerplek bij ons beoogde parkeerplaats. Hoop nu echt op mijn favoriete surprise songs :crossed_fingers::crossed_fingers:

4 likes

Wauw wat leuk dat je nog een keer gaat! Ik zou stiekem ook nog wel een 2e keer willen maar ja dat gaat niet meer lukken :laughing: Ben al ontzettend blij dat ik voor Gelsenkirchen kaartjes heb weten te krijgen, nadat Amsterdam niet was gelukt.

2 likes

Wat was paramore goed en hailey zo goed bij stem. Damn.

12 likes

Aaah oké! Ja ik oordeelde even vanuit onze ervaring met sta plekken. Heb geen idee of je dan bij die westtribune kon komen.

1 like

Superleuk om al die Eras Tour ervaringen te lezen :heart:. Ik was er gisteren ook en heb enorm genoten. Wat een perfectionist is zij, echt alles ‘klopte’.
Herkenbaar ook wat ik teruglees over hoe dingen daar geregeld zijn. De taakverdeling onderling aan de bar, om te huilen. En hoewel het waarschijnlijk pech was, hadden we aan onze kant in het stadion een kapotte pixel op het grote scherm. Geen ramp, wel zonde. Ben benieuwd of ze ‘m voor vandaag hebben gefixt.

8 likes

Stevie Nicks was heel tof! Vind haar stem nog altijd zo fijn om te horen en echt heerlijk om haar gewoon 10 minuten lang anekdotes te horen vertellen tussendoor. Goede band ook! Heb genoten.

23 likes

Ik was er ook!! Wat een show🤩

2 likes

Nou terugkomend op mijn favoriete surprise songs. Ik had 30 juni dit lijstje gemaakt met 10 liedjes die ik heel graag wil als surprise song en nu heeft ze dus gewoon papier rings en stay stay stay gedaan vanavond 🥹🥰 heel blij mee

10 likes

Ik had Speak Now x Stephen en This is me trying x Labyrinth en vooral die tweede was echt magisch🥰

De 1,5 seconde die het hele stadion nodig had om te beseffen welke nummers het waren en keihard mee te zingen is ook m’n favoriete herinnering van de show denk ik.

6 likes

Jaaa moest aan je post denken toen ik het zag, zo leuk <3

1 like

Ja ik vond het ook heel geslaagd! Kreeg wel even klamme handjes toen ze haar special guest aankondigde, want in Londen kwam Harry Styles met haar meedoen. Dus dit viel een beetje tegen haha.

1 like

Hahaha ja dat had ik ook! Maar dan dus dat Don Henley toch ineens binnen zou wandelen haha.

Maar wie was de special guest nou? :grimacing:

Haar vocal coach :joy: Die overigens heel mooi kon zingen, daar niet van.

4 likes

Heb gisteren ook zo genoten van Stevie Nicks! Fijne stem. En ik zou echt de hele avond kunnen luisteren naar die verhalen over hoe dat vroeger allemaal is gegaan in LA, heerlijk!
Hield het ook niet droog bij het laatste nummer. Als je hoort hoe zij en Christine McVie meteen dikke maatjes waren, lijkt me zo verdrietig om na zoveel jaren vriendschap en samen optreden je maatje te verliezen. :pleading_face:

7 likes

Ja ik zat ook met tranen in mijn ogen, vond het ook knap dat ze dat zo kom vertellen.

1 like