Concertentopic

@Hiphopopotamus @JuneOsborne @George Shit, nou heb ik toch een beetje spijt dat ik niet gegaan ben… Klinkt echt als een fijne avond.

1 like

Wij stonden echt zo dichtbij! Hadden geen vip tickets ofzo. Dus nooit verwacht. Ik vond het echt geweldig. De sfeer en de show. De nummers zijn live met band ook echt heel tof. Alleen van de parkeerplaats komen was drama haha.

47 likes

Wat een goede foto’s

Ik heb echt zo genoten.
Helaas was de bus terug naar de P+R niet te vinden. Hebben best lang rond gewandeld en uiteindelijk gevonden. Dus zelfde ervaring hehe

4 likes

Ik ben twee keer naar Taylor geweest en ik ga 9 augustus nog in Wenen! Daarvoor ga ik zelf shirts bedazzlen😍

15 likes

Ohh veel plezier!! Hoe is het je gelukt om zo veel tickets te krijgen wauw. :smile:

3 likes

Ik wil ook nog wel een keer haha. Ik was geen swiftie maar na dit concert :rofl:

4 likes

Voor alle Europese steden registreren vorig jaar met meerdere e-mailadressen en meerdere mensen dit gevraagd te doen🙈 toen had ik best wel veel codes en is het gelukt voor n3 Amsterdam voor mijzelf en een vriendin. Toen wilde mijn moeder ook samen gaan en is dat gelukt voor n2 Wenen. Later nog besloten om met diezelfde vriendin voor n2 Amsterdam te proberen, maar dat was allang na de verkoop en toen waren er alleen nog maar hele dure vip-pakketten, dus dat moest toen maar😩

2 likes

Ik was gisteren bij Coldplay in Düsseldorf en het was zoo goed :fire: echt wat een show, zo mooi :heart: was nooit zo weg van hun nieuwere nummers maar zo in de hele show en in combinatie met de oudere nummers kwam het eigenlijk super goed over. Echt een visueel spektakel ook, een vd beste shows die ik ooit heb meegemaakt.

17 likes

Ik was er ook! Zooo gaaf :star_struck: zij kunnen echt als geen ander een geweldige show neerzetten. En heb Chris Martin eerder wel eens een beetje vals meegemaakt haha, maar hij was goed bij stem!

4 likes

Ik was er ook! (Ja was er druk mee deze week)
Het was echt zooooo veel gaver dan ik me had voorgesteld. Wat een sfeer en visuals.

Het was qua orgisatie ook de beste crowdcontrol die ik ooit heb meegemaakt, de drukte werd echt goed verspreid. We stonden vrij vooraan, net achter de Golden Circle en ik had alle ruimte om te dansen en kon het podium supergoed zien. Mede daardoor ook echt een onvergetelijke avond.

5 likes

Ik was ook verbaasd hoeveel ruimte wij hadden, wij hadden ook staplekken en stonden dichtbij het kleine podium (b-stage)!

Alleen het wegkomen met de auto was een drama vond ik, waren uiteindelijk pas om half 3 thuis (Twente). Gelukkig vandaag nog vrij want pff ben kapot :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jaaaa ik was er ook, echt fantastisch! 2 jaar geleden bij dezelfde tour in Berlijn geweest alleen toen hadden we zitplaatsen, nu staanplaatsen en dat was echt magisch. Enorm genoten 🥹

3 likes

Bijna Adele!!!

1 like

Ik was ook bij Coldplay, echt enorm genoten! Eén van de beste concerten die ik ooit heb meegemaakt. We waren 3.45 weer in Groningen, nog getwijfeld over hotelletje boeken maar eigen bed ligt toch het lekkerst.

2 likes

Ohhh men ik ben jaloers haha! Ik zit nu te kijken voor de shows die er nog aankomen, bijv. in Londen. Maar de goedkoopste tickets die ik daarvoor zie zijn 868,- pond echt wooooow niet normaal. Ik zie voor morgen in Hamburg nog wel kaartjes voor rond de 200,- euro, wat ook heel duur is maar wel een iets ander kaliber dan over de 800,- jemig, maar ja ik kan mezelf morgen na werk niet ff naar Hamburg teleporteren helaas :joy:

1 like

Ik was afgelopen vrijdag bij Taylor en het was eeeeecht fantastisch. Was in Amsterdam ook al geweest, maar niet echt kunnen genieten van de show door paniekaanvallen :tired_face: Was toen ook alleen gegaan dus allemaal ff spannends sinds ik last heb van die aanvallen, maar afgelopen vrijdag was echt geweldig en zo leuk samen met m’n vader. Die was ook helemaal verbaasd door Paramore en nu groot fan, hahaha. Volgende concert wordt Adele, ook zoveel zin in!

14 likes

Zo dan. Ik sta in de pre-sale voor kaartjes voor Sabrina Carpenter en sta gewoon op 17256 in de wachtrij…

Edit:
Oke, dit is kansloos, krijg nu al een melding dat de tickets beperkt zijn en sta nog op 16.642 in de rij.

Zag net bij iemand voorbij komen dat we 126.000 mensen voor hem waren

1 like

Zou me niks verbazen als er met deze cijfers nog een 2e show wordt aangekondigd ergens deze dagen.

Edit: ik moest nog 5038 en toen werd ik eruit gegooid. Opnieuw erin gegaan en nu sta ik weer op 5038, dus ik denk eigenlijk dat ie gewoon is uitverkocht?

Nou was er uiteindelijk doorheen, maar alleen nog tickets van 217 euro en meer te verkrijgen, dat vind ik echt te gek voor Sabrina

1 like

De Sabrina wachtrij voor Amsterdam was echt crazy, maar voor Brussel was ik er zo doorheen en heb ik 2 kaartjes kunnen fixen. :partying_face: :partying_face: :partying_face: Scheelt dat Brussel en Amsterdam net zo ver rijden zijn voor me!

2 likes