Concertentopic

Toch een kaartje, er komen nu wat losse kaartjes terug steeds voor Amsterdam voor nog gewoon normale prijzen.

4 likes

Ik had er 41000 voor mij. Uiteindelijk nog wel een kaartje kunnen krijgen.

1 like

Ja!! Wat toevallig, ik heb hem ook op Werchter gezien, verheugde me daar al erg op vanwege leuke fragmenten op z’n Instagram, en het was daar idd zoooo leuk dat we ook naar z’n show in Tivoli wilden gaan. Ook vandaag tickets kunnen kopen! Gek genoeg gewoon op Ticketmaster, er stonden ineens weer een paar beschikbaar?!

Welke avond ga jij? Ik op de maandag!

1 like

Wij gaan naar Sabrina in Parijs! Zo veel zin in

4 likes

Wow ik krijg net dit pushbericht binnen, wat heftig! :open_mouth:

Three Taylor Swift concerts in Vienna cancelled over alleged planned terrorist attack

Wat sneu voor alle mensen die zouden gaan, al die voorbereiding en dan dit. Ik meen me te herinneren dat hier ook iemand in Wenen zou gaan?

3 likes

Pfff echt heftig. Een vriendin van me zit nu in Wenen en zou morgen gaan. Echt verschrikkelijk wat er gebeurd had kunnen zijn.

3 likes

Ik dacht @Tamara maar dat weet ik niet zeker

2 likes

Ik had inderdaad kaartjes! Maar aangezien ik ook al naar Amsterdam en Gelsenkirchen ging heb ik de kaartjes voor Wenen eerder dit jaar verkocht, nu wel even extra blij met dat besluit 🫣 De prijzen voor de hotels daar waren echt niet te doen, leken echt verhoogd te zijn voor de concerten dus werd anders een te duur concert haha.

Ken wel heel veel swifties die wel zouden gaan en de meesten daarvan zijn er nu ook al, echt heel sneu. Maar dit is gewoon echt de enige goede oplossing.

5 likes

Jaa, wij zijn hier met zijn 8en :smiling_face_with_tear:

3 likes

Zo sneu voor jullie. Voor iedereen die heen zou gaan trouwens. Vind het echt wel een heftig bericht hoor.

4 likes

Wat een heftig bericht zeg, ook dat de verdachte dus gewoon bekend heeft. Ik heb voor Gelsenkirchen echt geen 1 seconde gedacht dat er wel eens wat zou kunnen gebeuren.

3 likes

Ik wel, toen ik in de Arena was. Misschien komt het ook omdat ik m’n dochters in de zaal had daar, dat ik een split second even het besef had dat als iemand iets kwaads zou willen doen, wij daar alle 3 bij zouden zijn. (Ben vrij angstig aangelegd dus dat zal er iets mee te maken hebben). Gelukkig is er niets gebeurd en gelukkig is er in Wenen ook niks gebeurd behalve dat de shows zijn afgezegd :green_heart:

Ik vind de filmpjes zo mooi waarbij fans uit Wenen bij elkaar komen om The smalles man who ever lived te zingen.

9 likes

Ik was vanavond bij Justin Timberlake. Niet veel van verwacht, maar was echt een geweldige show. Alles klopte. :heart:

7 likes

Ik was er ook en het was FANTASTISCH

5 likes

Ik ook! Ik vond vooral het begin bizar goed. Echt een super avond gehad

4 likes

Ik vond hem ook geweldig! Echt knap hoe goed hij zingt terwijl hij gewoon de hele show zo intensief staat te dansen

5 likes

Ik volg een Australische influencer en zij is nu in Londen voor de 8e en 9e keer naar het concert van Taylor Swift echt wow. Ze is in Australiƫ meermaals geweest en naar zowel de VS als Engeland gevlogen om naar shows te gaan. Ik ben ergens jaloers en anderzijds denk ik echt van: craaaaaaazy.

7 likes

Net naar Justin Timberlake geweest en wat een perfecte show! Alles klopte inderdaad!

De heenreis was spannend, omdat er vertraging was en mijn overstap steeds wegviel van de route en weer terugkwam. :sob:

JT was stipt op tijd en ik liep precies binnen toen de show begon. Het publiek, The Tennessee Kids, de choreo, zijn vocals (op een gegeven moment vroeg ik me zelfs af of hij niet gewoon aan het playbacken was): chef’s kiss!

Ik had er geen verwachtingen van, maar dit was de €151 dubbel en dwars waard! En o ja, ik had een zitplek met top zicht!

8 likes

Ik zit in groepsapps met meiden die voor mijn gevoel meer dan 12x al wel zijn geweest :dizzy_face: ik ga ff poll daar maken om het te peilen

Edit: een stem op 19, een stem op 13 en een stem op 11 keer. Verder heel veel tussen de 2 en 4 keer.

3 likes