WOW echt wat een aantallen. Ik ben zelf “gewoon” één keer naar het concert geweest en ik had best nog een 2e keer gewild maar daarna was het voor mij wel genoeg geweest.
Dat mensen ook zo van hot naar her vliegen voor een concert… Viel me ook al op dat er echt zoveel Amerikanen naar Europa zijn gevlogen voor de concerten.
Ja zo vaak is ook wel bizar hoor. Een van de meiden uit de groep is nu 25x geweest en die is (samen met die van 19x) taylor echt soort van gaan achtervolgen door Europa. Wel heel gaaf maar behalve de surprise songs is de show dan toch wel heel veel van hetzelfde 🫣
Maar dat moet toch ook echt duizenden en duizenden euro’s kosten… hoe doen mensen dat?! Want een ticket is al zo 200 euro per keer. En dan nog heel Europa doorkruisen en overal overnachten. En dan vast ook nog elke keer een andere outfit
Ja echt geen idee hahahha, ik doe het ze niet na iig
Zijn dat niet toevallig die meiden waarvan eentje met first dates had meegedaan? Zie hen ook altijd op TikTok voorbij komen.
Klopt ja, ze hebben allebei meegedaan
Vind ze zo leuk! Echt tof dat ze die trend met die gele ballonnen hebben gestart. Wat zullen die in een zwart gat vallen als de tour voorbij is hahaha.
Is dat een openbare groep? Lijkt mij namelijk ook leuk! Zelf ben ik 3x geweest haha.
Ik ga over een tijdje alleen naar een concert. Dat is een bewust keuze. Bij sommige artiesten (zeker rustigere muziek) vind ik het ‘prettig’ om het alleen mee te maken en het lekker in me op te nemen. Sommige nummers betekenen ook veel voor mij en dan ben ik lekker even alleen in dat gevoel. Hoop dat ik het goed uitleg en dat jullie het wellicht herkennen. Ineens heeft een vriendin ook plannen om naar dat concert te gaan en nu is ze beledigd omdat ik alleen wil gaan (incl. rijden) en ik niet nieuwe kaarten wil kopen zodat we naast elkaar kunnen zitten. Sorry maar WAT is dit voor idioot middelbare school gedoe. We zijn beiden gewoon 30+ met gezinnen, big girl jobs. MAG IK ALLEEEN AUB mygod
Lijkt bijna een principe ding dat je per se alleen naar een concert wil gaan, je klinkt niet erg gezellig iig
Kun je niet samen rijden en dan wat eten en daarna wel alleen zitten?
Ik heb niet zo veel zin om eea te verhelderen als je mij alweer ongezellig noemt, terwijl ik volgens mij vrij duidelijk was in waarom ik in dit geval alleen wil gaan.
Ik zou nog denken ‘oh benzinekosten delen, chill’ maar verder ook lekker je eigen plan trekken. Juist heeel fijn om dit soort dingen alleen te doen!
Ik ga heel vaak alleen naar concerten, maar ik moet zeggen dat ik dit gevoel niet herken. Ik zou geen nieuwe kaarten kopen denk ik , maar samen rijden enzo is toch gezellig als jullie echt vrienden zijn? Het kan natuurlijk dat je gewoon echt even tijd alleen nodig hebt, maar als je zo’n weerstand voelt zou ik me wel afvragen of je deze vriendin wel echt leuk vind als vriendin.
Benzinekosten zou ik niet vragen. Maar ik ben wel de sjaak qua rijden want zij woont op de route naar Amsterdam. En dat is dus altijd zo😂 Ik wil dit concert graag alleen doen en ben daar vanaf dat ik de kaart kocht heel duidelijk en open in geweest.
Laatst had ik ook iets gepost wat over haar ging. Ging erover dat ik amper kan ontspannen als ik met haar ben. Ze is heel leuk, lief en gezellig maar ook heel wereldvreemd en ik mag altijd overal opletten, alles verzinnen, nadenken, plannen, etcetc. Staat me inderdaad een beetje tegen allemaal. Dusja, je zou wel kunnen stellen dat ik bij mezelf aan het nagaan ben of dit nog toekomst heeft.
Nou direct duidelijk waarom je geen zin hebt om met haar te gaan toch? Ik zou het als vriendin ook wel een klein beetje gek vinden als ik dan ook zou willen gaan en m’n vriendin zegt van: ‘nee sorry ik wil alleen en ik wil ook niet rijden en red jezelf’. Maar in jouw geval hoe je het omschrijft snap ik jou ook wel haha.
Oh ik heb een vriendin in gedachten die tegen me zou kunnen zeggen “ik heb me echt verheugd op een avondje helemaal voor mezelf, Ik ga graag alleen, dan maken wij een afspraak om iets anders te doen, ok?” en daar denk ik eigenlijk niks bij. Het is totaal niet persoonlijk naar mij toe.
Vind het juist fijn dat ze helemaal eerlijk is daarover ipv mij te willen pleasen en iets tegen haar zin in doet.
Soms wil je gewoon dingen helemaal in je eentje doen, lekker toch? Een date met jezelf
Ik ga volgend weekend naar Adele (als allerlaatste hahaha), zijn hier al mensen geweest? Zie alleen maar Taylor haha. Megaveel zin in, het ziet er op de socials supertof uit Alleen jammer dat München zo ver rijden is haha.
Ja ik ben geweest! Was megaaaaa gaaf
Ja, ik ben vorige week geweest! Het was heel tof, ze zingt live zó goed Wel zeiknat geregend, maar zelfs dan heb ik me ontzettend vermaakt.
Veel plezier alvast!