Concertentopic

Oh hahaha wij waren er 19.49, dus hebben haar dan ook wel dik gemist :joy: Maar eerder lukte ook niet, ik moest tot 17 uur werken en nog vanuit t oosten die kant op en parkeren etc. Achja, uiteindelijk kwamen we toch voor Ed haha

2 likes

Ohh wat was hij goed he! Zo genoten. Ik had oordoppen in gedaan dan scheelde wel met galm.

2 likes

Leuk om alvast te horen over het concert van Ed Sheeran! Ik ga volgende week naar hem toe in Brussel. Zie net recensie in Volkskrant, niet te zuinig haha 1 ster !!! :scream: :scream:

2 likes

Wow deze recensie. Ik haal er vooral uit dat het geluid slecht was (waar hij niet perse iets aan kan doen, toch?) en dat de auteur duidelijk zijn muziek niet leuk vond (waar Ed ook niet perse iets aan kan doen, smaken verschillen).

4 likes

Ik kan het helaas niet lezen maar ben erg benieuwd wat hij er zo slecht aan vond…

Ja ik vind het ook echt een typische recensie, lijkt inderdaad alsof diegene de muziek van Ed Sheeran sowieso helemaal niets vindt. Vind het wel echt geklaag om het geklaag.

6 likes

Ja de liedjes die hij maakt zijn geen culturele hoogstandjes maar daar komt het publiek ook niet voor

Gaat er nog iemand naar The Killers vanavond?

3 likes

Verschrikkelijk geluid, de band erbij die niks toevoegde, 2 uur lang zoetsappige nummers.

1 like

Had dit keer ook wel het gevoel dat er veel langzame nummers waren vergeleken met zijn andere concerten, maar vond het wel leuk dat hij gisteren All of the stars deed die hij normaal nooit doet :smile: En de medley met samenwerkingsprojecten en Love Yourself van JB vond ik ook leuke toevoegingen (wist helemaal niet dat Ed Sheeran dat had geschreven). Dat die volkskrant persoon schrijft dat hij het publiek niet mee kwam kan ik me echt niet voorstellen, had dat idee gisteren helemaal niet.

Ik stond semi in het midden voor het podium en vond het geluid daar ook wel oke eigenlijk, beter dan zijn laatste keer in de ArenA. Over de laatste keer met Robbie Williams trouwens; die stond voor het concert (tijdens het voorprogramma of iets daarvoor) precies achter me met een motorhelm op haha. Met 2 brede mannen naast m die dus achteraf wass zijn security waren. Wij dachten al wie de fuck staat hier met een motorhelm terwijl het superheet is en op het einde zien we hem ineens op het podium :joy:

5 likes

@nightlife Wij zaten vrij vooraan op ring 1 en zagen ook de hele tijd zo’n gek lopen met een helm op, toen Robbie Williams eenmaal het podium op kwam viel het kwartje.

Ik vond dat concert trouwens echt heel erg tegenvallen. Het geluid was echt ruk, we hadden eigenlijk best prima plaatsen maar alsnog vond ik het podium best ver van de eerste ring. En dan stond Ed ook nog de hele tijd met z’n gitaartje op dezelfde plek. Ik denk dat het ronddraaiende podium in het midden wel echt een verbetering was, maar ik ben niet geweest dus geen idee.

Naar mijn mening kan Ed Sheeran beter gewoon in concertzalen i.p.v. arena’s staan, denk dat alles dan veeel beter tot z’n recht komt. Maarja 17000 man en 71000 man is een flink verschil.

Iemand die naar Lady Gaga gaat dinsdag? En iemand die misschien nog tips heeft voor parkeren rondom Gelredome. Was vorige maand bij de Eagles namelijk echt een drama

1 like

Ik ga zondag naar Lady Gaga in Parijs, maar daar heb je niks aan :rofl:

1 like

Maar wel mega gaaf! Heb je al video’s voorbij zien komen van het eerste concert afgelopen zondag? Het zag er echt zooo tof uit. Veel plezier alvast!

Ik heb nog wel wat persoonlijke tips voor parkeren, je mag me een pb sturen als je wilt :kissing_smiling_eyes:

4 likes

Thanks! Ik ga je een pb sturen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja ik ga! Ga denk ik zo’n parkeerticket van 13 (?) euro kopen. Volgens een vriendin was het met Iron Maiden wel goed geregeld

2 likes

Leuk!! Heb er ook echt zoveel zin in. Heb je staanplaatsen of zitplaatsen?

Ik had ook die parkeerkaart gekocht inderdaad, maar omdat ik toen uit werk gelijk door moest waren we midden in de spits vertrokken en was de parkeerplaats voor het GelreDome al vol. Dan moet je uitwijken naar alternatieve parkeerplaatsen en dat is dus gewoon ergens midden op een industrieterrein en daar keken ze niet naar je kaartje. We waren er wel zo weer uit na afloop, dat scheelde wel!

Ja ik ook! Dit wordt mijn vierde keer dat ik haar zie! Haar vorige tour was ik ziek, dus nu even inhalen haha. Ik heb zitplekken. Had liever staplaatsen gehad maar mijn vader wilde graag mee hahaha en die kan niet zo lang staan. Jij?

3 likes

Wat toevallig, ik ga ook met m’n vader haha! Wij hebben ook zitplaatsen, in vak 117. Het is voor ons beiden de eerste keer dat we haar live zien, zo benieuwd!

1 like

@KatyS wat gaaf dat jullie allebei met jullie vaders gaan :sunglasses: ik heb haar laatste tour gezien en vond dat helemaal geweldig haha, maar ben nog nooit naar een concert in zo’n groot stadium geweest dus ben benieuwd. Vorige keer was ik in m’n eentje (nu ook weer) maar toen ik een traantje liet toen ze sprak over lgbtq, jezelf mogen zijn enz legde het meisje naast me haar hand op m’n schouder, dat was wel fijn zo’n gevoel van samenhorigheid :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes