Ik ga morgen! Net al wel het vuurwerk gehoord vanaf onze hotelkamer, haha. Super veel zin in!
Ik vind je niet ongezellig. Je wilt dit gewoon alleen doen en misschien als een ander vriendin mee wilde die relaxed was had je misschien wel ja gezegd. Maar het klinkt alsof deze vriendin veel irritatie bij je opwekt dat je daarom geen zin hebt om te gaan met gaan. Zeg gewoon dit is mijn favoriete artiest en ik heb een goed kaartje en wil alles goed in mij opnemen. Als ze toch gaat en zelf een kaartje koopt zou ik wel samen rijden.
Ooh tof! Veel plezier vanavond!
Ik snap je wel. Ik ga ook graag alleen naar concerten omdat ik er op mijn manier van wil genieten. Heb ook vaan een routine met wat eten en beetje rondlopen en dan naar mijn zitplaats gaan. Boek dan ook vaak een hotel, zodat ik na het concert daarnaartoe kan lopen en niet nog helemaal naar huis moet reizen.
Ik zou dan heel erg gestresst raken als ik dan opeens met de auto met iemand zou moeten en niet op mijn manier van t concert kan genieten. Voor mij is het met iemand gaan die je kent toch anders. Ik kan dan niet echt genieten van t concert.
Nog bedankt! Het was echt fantastisch Zo genoten en die twee uurtjes vlogen ook echt voorbij helaas!
Jij heel veel plezier volgende week!
Alleen in Engeland, zal wel onmogelijk zijn om kaartjes voor te krijgen
Ik ga proberen voor Dublin maar het zal idd wel onmogelijk zijn
Ik lees iets over dat er mogelijk daarna andere continenten worden aangedaan. Als ze geen ruzie krijgen teminste
(Misschien probeer ik Manchester maar gewoon voor het idee.)
Eerste wat ik dacht toen ik zag dat de concerten pas over een jaar zijn: Gewaagd, ze moeten geen ruzie krijgen
Wij gaan Edinburgh proberen
. Heb hun laatste concert in NL meegepakt destijds en dat was zoveel beter dan ik had verwacht
Echt iets wat een Oasis fan zou zeggen
Haha, ik zou mezelf geen echte fan noemen, was meer zo van waarschijnlijk hun laatste concert en wel tof om eens gezien te hebben en vrienden die wel echt fans zijn gingen, dus ik ging maar mee. Luister het verder ook zelden, maar zou het zeker niet erg vinden ze nog eens te zien en een tripje met vrienden naar Schotland (of Ierland) erbij maakt het helemaal aantrekkelijk
Moet wel lachen om het advies kaartjes voor een van de eerste shows te kopen, want de kans dat ze de tour niet afmaken is best aanwezig
Weet niet of iemand hier soap&skin kent, maar ze gaat binnenkort dates in europa bekend maken. Hopelijk ook Nederland! Staat al heel lang op mn lijstje om live te zien.
Ik wil met een vriend proberen morgen Oasis kaartjes te kopen. Hij vraagt of t ok is als er nog een vriendin van hem meegaat, tuurlijk. Zij heeft ook een paar bekenden die ook willen proberen om kaartjes voor ons te kopen, echt superchill. Word ik toegevoegd aan hun appgroep: 17(!!!) mensen die gaan proberen kaartjes voor ons te regelen
Oh echt vet Zijn het dure kaartjes eigenlijk?
Zo lief! Hoop dat het lukt!!!
Las net dat ook alle ballot codes al zijn verzonden maar heb helaas niks dus dat wordt een onbegonnen strijd morgen maar ga hem aan
Om eerlijk te zijn: geen idee, maar sowieso wel en 100% dat alle hotels in die steden hun prijzen al gigantisch hebben verhoogd dus wordt extreem duur als het lukt haha
@Evenveel omg ik ben echt slecht voorbereid want wist niet eens dat er een presale was! Weet jij of het dan eigenlijk sowieso niet mogelijk is zonder code (zoals bij Taylor Swift) of zijn er wel kaarten ook voor general sale gereserveerd?
Edit: heb inmiddels zelf ook even gegoogled, beperkt aantal in de presale en wel gewoon general sale morgen dus.
Nee het kan ook zonder code, want vanavond is de presale! Maar ja ik verwacht dat zelfs als je ingeloot bent het al lastig is (want als ik een beetje rondlees zijn er veel meer mensen ingeloot dan dat er tickets zijn in de presale)
Haha ja dat is ook zo
Ik zei al tegen mijn man als ik een gezonde meid was dan ging ik. Ik hoop dat het lukt en jou ook @Evenveel