Concertentopic

Volgens mij zijn de prijzen ook nog niet bekend of wel?

1 like

Op Seetickets kan je per rang en per show alle prijzen bekijken!

Hier ook niet ingeloot, wilde iemand anders helpen. Heel veel succes voor iedereen die het gaat proberen!

1 like

Ik ben delusional en denk dat dit gewoon gaat lukken morgen.

3 likes

Had niet verwacht dat het zou lukken, maar heb Oasis tickets voor 25 juli in Wembley!
Voor het eerst dat ik ga reizen voor een concert, hopelijk is nog een leuk en betaalbaar hotel te vinden :’)

26 likes

Ik ben vast kippig, maar zie het niet. Ben wel erg benieuwd, vind het irritant dat ze het niet gewoon bekend maken. Wil t gewoon weten voor ik in de rij ga “staan”

1 like

Het is al zo lang geleden dat ik heb lopen hengelen: vanaf hoe lang voor het moment dat de kaarten in de verkoop gaan kun je in de wachtrij? Presale heb ik gemist.

2 likes

Vanaf t moment dat de verkoop start. Volgens mij heeft eerder niet veel zin, volgens mij vormen ze automatisch een rij op de tijd dat de verkoop start

2 likes

Ok goed om te weten!

1 like

Misschien ben ik te goed gewoon met operazalen maar de Ahoy is niet echt geslaagd voor live orkest vind ik, je voelt de muziek niet genoeg. (Final fantasy VII orchestra)

1 like

Ik heb wel gehoord/gelezen dat je een uur van tevoren al in de rij kan
Maar ja geen idee of dat klopt uiteraard
Oh en het account van oasis geeft aan dat je ingelogd moet zijn/een account moet hebben

1 like

Volgens mij zitplaatsen vanaf 75£ en staanplaatsen vanaf 150£ maar als je googled dan staat het op meerdere sites precies per concert en soort plaats

Ik slaap altijd in een Premier Inn Hub, die staan ook niet op Booking oid dus dat was destijds met Taylor Swift ook heel fijn. Zit op veel plekken, dus je kan altijd wel een wijk kiezen die je fijn vindt!

@Mrs.Fraser Ik denk dat het nu niet kan vanwege de presale die bezig was, misschien als je morgenochtend vroeg kijkt dat je het dan wel kan zien? Staan was volgens mij 150 pond, zitten vanaf 75 ongeveer.

3 likes

Ah wat tof, gefeliciteerd!!!

Ik dacht dat je met Ticketmaster vanaf een kwartier voor de start in de rij kan wachten, maar misschien verzin ik dit.

Het loopt nu al vast :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik lig nog liever in een slaapzak voor het postkantoor zoals vroeger geloof ik, klote website

8 likes

Ik sta wel in de waiting room voor Dublin, ben benieuwd :sweat_smile:

1 like

Hahahahahaha 270k mensen voor me in de rij

1 like

Ik sta op 93000 maar iemand uit die app op 750 :scream::crossed_fingers:

5 likes

Ik heb er 540245 voor me voor Dublin

Hoe komen jullie in een wachtrij?