Concertentopic

Ik denk niet dat ik de wachtrij door ga komen

Ik probeer vier kaartjes en het lukt echt totaal niet :pensive:

Niks helaas hier

Ik baal ook zo dat het niet lukt… wilde mijn vader meenemen, die heeft pas een hartinfarct gehad dus wilde hem verrassen met kaartjes, even iets leuks om naar uit te kijken. Maar helaas

3 likes

Dit gaat om Imagine Dragons toch? Er zijn nog tickets te krijgen. Zie winkelmandje:

1 like

Voor 2 plaatsen gangpad kan het

1 like

Ik zoek helaas 4 tickets

1 like

Wil graag 3 kaartjes zodat mijn broertje ook mee kan. Lief dat je even hebt gekeken :blush:

1 like

Ook 3 lukte mij voor deze prijs (4 niet). Altijd blijven proberen!

Ik blijf het proberen inderdaad!

1 like

Net 2 x 2 gangpaden gescoord!!!

1 like

Hebben jullie ervaring met het verkopen van concerttickets? Ik heb mijne (Janet Jackson) te koop gezet, omdat er iets urgents tussen is gekomen. Is ticketmasterdoorverkoop dan beter of toch ticketswap?

Echt de reden dat ik haat om tickets van te voren te kopen haha, heb het nl ook met een ander concert. Echt balen (1 dat ik niet kan gaan en 2 dat ik niet weet of ik iets van geld terug zie).

Ik heb alleen ervaring met ticketmaster en dat werkte eigenlijk wel heel fijn. Waren ze verkocht en het geld had ik een week later op mijn rekening.

2 likes

Ja misschien is Janet Jackson niet zo populair hahaha

1 like

Ik vind het qua verkoop allebei prima werken! Ik zou de keuze een beetje tactisch maken. Er zijn heel veel tickets te koop op Ticketmaster zie ik, en de doorverkoop sluit een paar uur voor aanvang van het concert. De doorverkooptickets op ticketmaster worden veelal random gekozen (tenzij mensen echt specifieke stoelen oid willen). Ik zou dus hierin zelf zeggen dat ticketmaster misschien niet je beste keuze is.

Bij ticketswap kan je zien hoeveel tickets er aangeboden en gezocht worden. Als jij dan je tickets upload en iets onder de laagste prijs gaat zitten, kom je bovenaan te staan als mensen zoeken naar tickets, en is de kans dat je verkoopt ook wat groter.

Je krijgt dan (waarschijnlijk) wel minder terug dan je er aan hebt uitgegeven.

4 likes

@Jeminae heb je toevalligMastercard ?

Nee helaas. Maar morgen om 14u nieuwe kans zo te zien dus fingers crossed

Yes ik ga naar Fink in maart in Groningen! Kwam er weer eens veel te laat achter dat hij concerten in Zwolle, Amersterdam en Nijmegen heeft die allemaal uitverkocht zijn, maar gelukkig is mijn eigen stad er nog bij gekomen!

4 likes

Is het iemand gelukt om tickets te kunnen krijgen voor LP in Hamburg?

Nee, wel geprobeerd! Toen ik de site opende kwam ik op nr 57000 binnen in de wachtrij en m’n collega zelfs op 200.000 ergens!
Na 20 minuten ofzo opende ik in een ander tabblad de website nogmaals en zag ik 2 x Hamburg staan en bij die 2e link was ik ineens nr 2500 ofzo. Was er toen ook heel snel doorheen maar was alleen nog VIP ticket voor €399,- te krijgen :cry:

1 like