Concertentopic

Ja ik heb maar weggeklikt. Hopelijk hebben jullie prijs!

1 like

Dublin is sowieso een leuke stad om eens heen te gaan dus dat scheelt!

2 likes

Ja wilde er idd nog eens heen dus dat komt goed uit wel!

1 like

Ik had de hoop al opgegeven maar heb net nog 2 kaarten gekocht voor Edinburgh!

7 likes

Ik ga in Londen! Plaatsen met minder zicht maar dat was het beste wat er nog was. (Met dank aan een vriendin die er wel doorkwam.)

5 likes

Oef nu nog een hotel vinden

2 likes

Ik ben er doorheen maar vind alsnog geen tickets :sob:
Ga ook niet voor restricted view

Ik ga ook naar Edinburgh! Maar idd, accommodatie wordt nog leuk… die prijzen zijn echt insane, zag bedden in een slaapzaal in hostels voor meer dan honderd euro per nacht, en airbnb begon ook bij een paar honderd :cry: Hoop dat het nu even door de hype zo omhoog is en weer zakt over een tijdje :crossed_fingers:t3:

1 like

Ja schrok echt, ben vaker in Edinburgh geweest en deze prijzen zijn echt insane. Ook met de Spice Girls waren ze niet zo absurd. Wat niet mee helpt is dat tegelijk het Fringefestival is.

Ik ga met mijn vader dus hostel is niet echt een optie. Goedkoopste hotel wat ik nu gevonden heb, is 425 voor 1 nacht.

1 like

Wij gaan met genoeg om een eigen slaapzaal te kunnen doen, maar alsnog weiger ik om meer dan honderd euro voor een bed in een hostel te betalen. Zou het ook prima vinden om niet in de stad te zitten maar een dorpje in de buurt, alleen weet niet of ik de rest zover krijg :sweat_smile:

Wel respect voor je doorzettingsvermogen (en lichte delulu vrees ik)

2 likes

Ik was er een paar uur geleden ineens door voor Dublin maar het kopen zelf lukte niet :broken_heart: en @Lula heeft Wembley nog voor me geprobeerd maar daar crashte de boel ook bij het kopen. Maar niemand heeft het vandaag zwaarder gehad dan mijn vader die me telkens plagerig liet weten dat hij bijna door de rij heen was, en het slechts de rij bleek te zijn om de Ticketmaster website te bezoeken.

Ze denken nu dat er Dublin data bijkomen dus wie weet :joy: ga de hele familie tamtam daar inschakelen

4 likes

Als iemand nog interesse heeft voor een presale van Acda en de Munnik volgend jaar in Ziggo Dome:
https://shop.paylogic.com/0a4c5aa2ae154302ad752af6410c2402/tickets?token=eyJhbGciOiJBMjU2R0NNS1ciLCJlbmMiOiJBMjU2R0NNIiwiaXYiOiJpR054MWM3Q0ZBNGM5VWRpIiwidGFnIjoiQnVKYWdvdENTQlk2XzB3WjBUMU1GQSIsInppcCI6IkRFRiJ9.eKhmsXmpej3z41DwIqJMaqtRoykbye-YxBP-5NWcAIA.rr1wZ559h5XFXczu.GSjs7tVQOwStwp0afWn2wLvyUY4irQKVvld0iFk_WtGhlNHw7NaN7DgfrwcqMxUM8_ar5q_FIqslmHVNCvGo4wAQASDNtVnL3n7VeFI2ONzqZumMUq8KCnhIbRKb2fynmxMfTW6hFrqjr-vxibTHMfCgWtkT0shM2W2SVNdaH2IandIS6EDuL5aHVuVElUAMkcC4EnFPLEUQcqDUOnI8nIb41Q.faVaHjMY21QmpE_k7sB_Rw

3 likes

Thanks!!! Heb net twee kaarten gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes
6 likes

Wat vet! Ze klinkt echt super

2 likes

En hamburg

3 likes

Ok laat maar weer ze is Scientologist en was aanwezig tijdens het proces tegen Danny Masterson (die verkrachter van that 70s show) om hem te supporten, ew :weary:

4 likes

Eindelijk!!!

Presale begint morgen om 14.00

2 likes

Oh wow spelen ze in de Arena! Ik ben een aantal jaar geleden in de Gelredome geweest en vond het echt een fantastische show toen!

1 like