Ik sta inmiddels in de wachtrij om tickets te kopen voor Imagine Dragons voor mijn zoontjes van 8 en 10(die zijn fan), hoop dat het lukt!
Ik sta er ook in maar met 10.000 wachtenden voor mij acht ik de kans vrij klein helaas…
ik sta nu 534 dus ik heb hoop! mooi kerstcadeau voor ze
Ik heb een kaartje! Had echt mazzel met de wachtrij. Voor het eerst alleen naar een concert, maar gaat vast goed komen
Ik hoop dat er nog extra concerten worden toegevoegd en dat ik daar wel tickets voor kan krijgen.
ah, ik was er doorheen, helaas geen kaarten meer beschikbaar. had best een prima plek in de wachtrij (2900) dus tsja
Dan is er echt heel veel tijdens de pre sales al verkocht denk ik. Idd een prima plek.
Ik heb in alle hectiek 4 kaartjes gekocht.
Ik wilde 2. Maar werd er uit gegooid nadat ik betaald had en toen nog een keer geprobeerd.
Heb er nog 2 zitplaatsen over in vak 428 €67,20 per stuk.
Als het lukt via ticketmaster wil ik ze graag verkopen voor de verkoopprijs. Dus wie wil mag mij wel een DM sturen
Ik stuur je een DM.
Vanavond even mijn inner-goth laten stralen bij Tarja en Marko (allebei ex-Nightwish) in Tivoli
Yesss tickets voor Teddy Swims kunnen bemachtigen vandaag. Wilde hem eerder dit jaar zien en toen was het voor een paar tientjes, nu is het al 100+ zag ik. Jeetje wat een prijsstijging he. Was te verwachten gezien zijn succes hoor. Maar goed… wel zin in!
Voor de presale tickets kan je code therapy gebruiken trouwens.
Zoooo die Dua Lipa presale was echt een drama. 45.000 mensen voor me in de wachtrij en maar één ticket kunnen bemachtigen. Morgen weer een poging doen tijdens de Mojo presale.
Ik vind dit zo ontzettend leuk @Quinoa en ik gaan los van elkaar naar Dua Lipa maar nu blijkt dat we op ongeveer een meter van elkaar zitten haha
Ik heb ook maar 1 ticket kunnen kopen. Wat een drama man.
Helaas niet! Heb ze jaren geleden daar ook gezien, met een meet and greet
Hopelijk komen er nog meer data!
Mocht iemand hier niet meer naar Fontaines DC kunnen, ik neem je tickets graag over
Is er iemand die de presale link heeft ontvangen van de mailing list van FINNEAS?
Ik had presale omdat ik een album had gekocht, maar die was binnen 3 minuten uitverkocht. Als het goed is begint de sale van de mailinglist om 12:00 maar ik heb nog geen mail…
Jaa! Ik was iets te voorbarig
Morgen treden de Jonas Brothers op in Amsterdam en ben nog steeds aan het twijfelen of ik misschien toch een kaartje ga kopen haha het is jeugdsentiment maar ken de laatste albums eigenlijk zo goed als niet + ik zou dan alleen gaan terwijl ik in Twente woon, dus het is ook niet om de hoek zegmaar
Gewoon gaan!