Concertentopic

ze hebben een 3d plattegrond op hun website zag ik!
https://ziggodome.nl/plattegrond/eerste-ring
volgens mij zit overal wel een gangpad tussen trouwens

1 like

Ja gangpaden wel, maar de stoelen staan op de kaart precies naast elkaar. Geen gangpad te zien op die plek in ieder geval. We zitten echt precies in het midden tegenover het podium. Maar goed, fijn om te weten dat we gewoon bij elkaar kunnen blijven. Alleen even via een andere ingang naar binnen haha

1 like

Wij gaan morgen kaartjes kopen! Zo veel zin in!

Huh maar hoe kan je nu al kaartjes hebben gekocht dan?

1 like

Ik gok via de Mojo pre sale. Als je een link wil, stuur maar even een privƩbericht.

Mojo presale inderdaad

2 likes

Haha vandaar, ik dacht al dat ik me een dag vergist had :sob:

1 like

Ik wil naar Sigur Rós maar vorige keer ben ik last minute niet gegaan omdat het waarschijnlijk te emotioneel zou worden en ik me die week al niet zo goed voelde :sweat_smile: Ik vind het prachtig, maar bepaalde nummers betekenen veel voor mij dus ik moet er echt voor in de juiste headspace zijn. Ik ga naar concerten om me beter te voelen, niet slechter, haha.

Misschien herkenbaar voor sommigen hier?

3 likes

Zijn er nog mensen die naar sum41 gaan?

Ja, heb er zin in!

1 like

Herkenbaar, zeker bij Sigur Ros, en toch zou ik alsnog gaan.

Vorige keer dat ik ze zag was ik mentaal niet op mn best, ik ging alleen en ik had stoelen op/achter het podium vrijwel naast het orkest.

Het was zo intens en ik was ook emotioneel, heb echt moeten huilen (echt harde snikken haha, heel beschamend). Maar het voelde juist niet slecht, het was een soort overweldigend gevoel van hoe prachtig ik het vond en hoe magisch het orkest erbij was. Ik ging naar buiten alsof er een soort last van mn schouders was.

Weet hoe zweverig dit klinkt haha maar voor mij was het dus zeker emotioneel maar ook heel positief. Dus ik zou echt echt gaan!

1 like

Wat een hoop concert aankondigingen vandaag :scream: :money_with_wings: Lionel Richie, Alanis Morisette, Limp Bizkit, Green Day, Skunk Anansie… ik wil sowieso naar Alanis en Limp Bizkit (de laatste keer in 013 was echt geweldig) misschien Skunk Anansie.

12 likes

Ja echt veel! Kreeg om 10:00 iets van 4-5 pushmeldingen van Mojo :joy: Dacht al wat gebeeeeeurt hier

4 likes

@Bunnyslippers ga je ook nog een keer naar Lenny Kravitz? :joy:

2 likes

Omg! Ik zie nu pas dat hij nog een x komt, zo verleidelijk. Was echt een heerlijk concert. Heb jij al tickets gekocht?

3 likes

Haha echt he!! Ik ga morgen in de presale wel kaarten halen ja :joy:. Laat maat weten of je de link weer nodig hebt

1 like

Ben je al eerder naar Alanis geweest? Ik ben bij haar laatste concert in Amsterdam geweest. Ik vond het op zich wel leuk, maar ergens ook wel saai ofzo? Dus weet niet of ik nu weer wil gaan.

2 likes

Ik was ook bij haar concert in Amsterdam. Vond het heel mooi! Ik denk dat je van Alanis ook niet veel entertainment moet verwachten, ze maakt gewoon hele mooie muziek. Ik voelde me weer helemaal terug in de tijd toen ik 13 was en het album Jagged Little Pill grijs draaide. Hij staat ook in de top 5 van m’n lievelingsalbums.

Hoef er niet nog een keer heen, het was mooi en goed zo.

3 likes

Het was voor mij het eerste concert weer sinds corona. En wat doe ik? Ik loop er corona opšŸ˜‚. Ik was er met mijn vader. Mijn vader draaide vroeger altijd haar muziek, dus was wel leuk om samen met hem te doen.

Oh, geen leuk cadeautje die corona! Leuk dat je met je vader bent geweest!

1 like